2015. november 15., vasárnap

Meghitt szoba eleme a lampion


Ezer éve vágyok lampionokra, amik által kellemes atmoszférát teremthetek a szobámba, a sötét, hideg évszakokban is becsempészik a tavaszt és a nyarat.  A Dekorlampionnak köszönhetően most már nálam is van egy ilyen csodás dekoráció, fényfüzér, ami minden esténk meghittségéről gondoskodik, és nappal is kiválóan feldobja a falam egyhangúságát. 




Tavaly karácsony előtt felkerült a falra a karácsonyi égősor, amit aztán az ünnepek múltával se szedtünk le, ekkor már megfogalmazódott bennem, hogy a szobába kell valami nem ennyire színes, de bizonyosan világító sor. El is kezdtem vadászni az üzletekben, de ahol találtam ilyesmit, ott csillagászatii áron adták és valahogy egyik se olyan volt, mint amit szerettem volna. Aztán rábukkantam a Dekorlampionra, ami a természetesség hatását adva át, mégis millió színkombinációban elérhető és szerethető. 



A YouTube csatornámnak is hátteret szerettem volna adni, plusz feldobni a fésülködő sarkomat, így a fal színéhez választottam a Peach kombinációt, ami tört fehér, pasztellrózsaszín és pasztell barackvirág árnyalatból tevődik össze. Mivel mostanában házat is nézünk, így elhatároztam, hogy több kombinációt be fogok még szerezni idővel ezekből a füzérekből, hiszen rengeteg elrendezésben el tudom képzelni majdani hajlékomban.

Bombabiztos csomagban, dobozban érkeznek a lampionok, de ha egy két gömböcske megnyomódik, akkor se kell kétségbe esni, Botond ötletének hála, egy tűvel megszúrva ki lehet igazgatni az eldeformálódást. A világító sorhoz néhány plusz égőt is kapunk, így nem kell aggódnunk, hogy kiég hamar. :)

A lampionok kézzel készülnek, nagyon gondos és aprólékos a folyamat, ahogy utána néztem, így ár/értéket tekintetbe véve nagyon megéri, ráadásul két nagyon kedves leányzó keze munkája. Bátran írhattok is Nekik, mert kedvesek és figyelmesek, segítenek akár a választásban is. Hozzám nemsokára még egy bordó kombináció is fog érkezni, amivel szerintem még mutatósabb lesz a videók háttere. (Amúgy ITT már megtekinthetitek a videófalam.)





Szerintem kitűnő karácsonyi ajándék lehet bárkinek, ha jól választjuk meg a színkombinációt. Az egyik öcsém egy zöldbe, a másik pedig egy barnára vágyik most, nos lehet a Jézuska idén ezzel lepi meg őket.

Ha Ti is szeretnétek ilyen lampionokat, akkor mindenképp nézetek szét ITT, de ne legyetek restek ilyen dekor elemet ajándékozni is. :)

Jelenleg egy játék is fut az oldalukon, ahol nyerhetnek azok egy sor lampiont, akik már rendeltek tőlük. Ezt ITT találjátok.

Ára: 5200 Ft + posta (890 Ft )



Hogy tetszik Nektek? Melyik égősort választanátok?

Pár ötlet a Dekorlampion Facebookjáról