2015. december 27., vasárnap

Schüssler fogkrém-TESZT

Nálam a szájápolás központi kérdés, sajnos fogínysorvadással küzdök, ebből kifolyólag kutatom a megfelelő termékeket ennek visszaszorítása érdekében.

A Schüssler krémek hatalmas kedvenceim, így nagy reményeket fűztem a fokrémükhöz is. A Schüssler sókról csupa jót olvastam az utóbbi időben rengeteget informálódtam ezen a téren, erről tervezek majd egy hosszabb lélegzetű posztot is írni.





A csomagolása egy papír dobozból éps a fogkrém tubusból áll. Sajnos a dobozt elkavartam valahová, de a Schüssler oldalán megtekinthetitek. A tubus puha műanyagból készült, így könnyű kinyomni a terméket az utolsó cseppig, ami nagy öröm a sok olyan márka után, aminél a tubusban sok fogkrém marad meg. Nem túl hivalkodó a csomagolás, ami számomra mindig bizalom gerjesztő, mert a marketing kölcséget enm a külcsínyre költik, hanem a minőség vonza be a vásárlót, legalábbis nekem ezt sugallja.

Az fogkrém színe picit a mogyoróvajra emlékeztető, állaga lágy, krémes. Ízvilága nagyon érdekes, nem kellemetlen, de meg kell szokni, nekem kifejezetten tetszik, de aki mentolosat vár, annak jobb felkészülni rá, hogy nem azt kapja. Sajnos nem habzik szinte egyáltalán, de ettől függetlenül remekül tisztít és az ínygyulladást is enyhíti pár hét használat után. A szánknak ugye nem mentolos az illata fogmosás után, inkább teljesen semleges, viszont tökéletesen eltünteti a szájszagot.

Abszolút ellátja a feladatát, nekem egyedül a rendes habzás az ami hiányzik a fogmosás élményéből, illetve nem fehéríti a fogakat, ezért egy pontot levonok. Számomra viszont így is egy ideális fogkrém, valószínű maradok emellett.

Pontok: 5/5



9 megjegyzés :

  1. nekem a curaprox-szal is az a bajom, hogy nem habzik, így minden fogmosás után olyan érzésem van, mintha nem történt volna semmi az elmúlt percekben...:S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ez kicsit engem is zavar, de a mentolos érzés hiánya is enyhén fura. A beidegződések... :D

      Törlés
    2. Igen ez kicsit engem is zavar, de a mentolos érzés hiánya is enyhén fura. A beidegződések... :D

      Törlés
  2. Csak iPaden olvasva latok nehany helyesirasi hibat? :) BuEK :)

    VálaszTörlés
  3. Nem tehetek róla, de egyszerűen képtelen vagyok azokat a termékeket használni fogmosásra, amiknél elmarad a habzás vagy pedig a mentolos íz. A curaproxot sem tudtam megszokni, így (sajnos) kicsit örültem is, hogy elfogyott, de ez már csak ilyen :) Kinek mi tetszik, és mi válik be jobban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Curaprox fekete fogkréme már habzik és mentolos. :)

      Törlés
    2. Igen, a Pixiben volt belőle minta - úgyhogy kíváncsi is leszed, de még nem jutottam el odáig, hogy kipróbáljam :)

      Törlés