2016. március 17., csütörtök

8 ruhadarab, amivel frissítheted a tavaszi ruhatáradat

A ruhatárunkat érdemes úgy felépíteni, hogy megfelelő alapdarabok és pár szezonális szépség is legyen benne, ami feldobja a basic monotóniáját. Persze a trend követés nem jelenti azt, hogy birkaként mg kell vennünk mindent, ami divatos, hanem azt kéne, hogy takarja, hogy a stílusunkhoz válogatva beszerezzük azokat a darabokat, amik beilleszthetőek a ruhatárunkba. Én most tavasszal 8 trendet mutatok, vagyis inkább 8 ruhadarabot, aminek a beszerzésével igazán trendik lehetünk.





Csipkeruha

Az utóbbi években a csipke elkezdett beszivárogni a mindennapi öltözködésünkbe, először csak a ruhák ujján jelent meg ez az anyag, aztán felsőknél, most már a menyasszonyi ruha trendeknél is előre tört. Nyárra és tavaszra is érdemes beszerezni egy csipkecsodát, ami igazán nőiessé teszi a viselőjét. A bájos és elegáns csipkés darabok mellett a hippis, bohém vonalon is sok szép csipke darabot találunk, így szinte minden stílust kedvelő találhat hozzá illőt. Én mindenképp A vonalú szoknyás megoldásút fogok választani enyhén körte formám korrigáláshoz.


Adidas cipő

Még emlékszem gimi elején jött divatba az Adidas Superstarja, ami aztán egyetem alatt is nagyon menőnek számított és most igazi reneszánszukat élik ezek a csukák. A Nike cipők nem illettek hozzám, de ebből bármennyire, bármilyen mintájút elfogadnék, és előbányásztam a szekrény mélyéről én is az évekig strapált, de még mindig kitűnő állapotba lévő cipellőimet. A fehér most a legdivatosabb, nincs olyan divatblog, amin ne bukkanna fel. Nekem viszont az irizálóra fáj a fogam, a fekete és fehér mellé. Aki erre a cipőre benevez boztos lehet benne, hogy elnyűhetetlen, így igazán jó vásárnak tartom, az enyémek túléltek mindent. 




Patchwork ruhadarab

Ez se túl nagy újdonság, de régen látott trend, így öröm lesz viselni. A folt varrott farmerek igazán divatosak idén, de dzsekiben, kiegészítőkben és táskában is megjelennek a patchwork darabok. Azt tudni kell viszont, hogy ezek a farmernadrágok nem mindenkinek állnak jól, így aki combosabb, annak érdemes inkább egy kabátra, vagy más ruhadarabra lecsapni. Ettől függetlenül mindenkinek tanácsolom, hogy próbáljon fel egy ilyen gatyát, vagy többet, mert az okos foltozás, szabás akár csodát tehet optikailag. A nagy márkák már előrukkoltak ilyen darabokkal, szerintem rövid időn belül a fast fashion boltok polcait is ellepik. Én pár napja a Skálában láttam egy csodás dzsekit és farmert. 

A felvarrók közül is bátran válogassatok itt a DIY ideje. :)


Sokpántos, vagy fűzős cipő

Magassarkúknál már évek megjelentek a sűrű pántozások és a bokára kötős verziók, de balerina cipőnél idén fog csak berobban igazán ez az izgalmas megoldás. Rengeteg webshopban találunk ilyen darabokat, így nem csak a Zara kínálatából kell választanunk. Alacsonyabb lányok figyeljenek oda arra, hogy a bokapántos megoldások rövidítik a lábat, így érdemes nude árnyalatot választaniuk.



Rojtos magassarkú

Nekem a rojtok minden mennyiségben jöhetnek és a divat is egyre lelkesebben veszi elő ezeket az indiános részleteket. Már a magassarkú is kap játékos bőrszálakat, amik minden lépésnél önálló életet élhetnek. Vagány, ugyanakkor nőies megoldások tömkelegével találjuk szemben magunkat, ezek szoknyával és farmerrel is remekül kombinálhatóak. Én még nem találtam meg a tökéletes darabot, de szerintem egy nude verzióra fog esni a választásom. 



Kis táska

Nem túl praktikus, de mégis egyre jobban tetszik a mini táska megoldás. Azok tudják inkább kihasználni, akik kocsiból ki és be szállnak, én a fél életem magammal hurcolom sajnos, de ettől függetlenül szerintem beszerzek majd egy ilyen darabot. Már bánom, hogy Londonban a Primarkban egy Célinere hajazó szépséget baba kékben otthagytam. 




Rojtos mellény

Nem kis gyűjteményem van ilyen rojtos mellényekből, van ami műbőr, bőr, de van horgolt verzióm is pár, no meg csomózott. Gombóc Artúr vagyok mellények terén, főleg rojtos és farmer mellény vonalon van nagy gyűjteményem. Nemrég a New Yorkerben láttam pár igazán szép csomózott és hímzett darabot, ezekből is készülök beszerezni párat. Fesztiválokon, de akár egy sima nyári napon is szuperül feldobja a trikó, rövidnadrág páros. A rojtok játéka pedig izgalmassá teszi a szettet és nyújtja az alakot. 


Fémes cipők

Ez sem túl új divat, de idén szerintem kicsúcsosodik a viselése a metálos, fémes cipőknek. Nekem mind balerina, mind magassarkú megoldásban bejönnek, de sportcipőknél is megjelenik az arany, ezüst és a rose gold. Gyanítom a metál tovább fog hódítani és színes, vadabb darabok is fel fognak tűnni a következő években, akár textúrázott megoldásban. Ha most lenne az esküvőm, lehet egy ezüst magassarkúban mondanám ki az igent. 



Képk: Pinterest

Nektek melyik ruhadarab kívánságlistás? Mit fogtok beszerezni? Szerintetek milyen trendek hódítanak még idén tavasszal és nyáron?