2016. március 15., kedd

Matt, de mégis élettel teli ragyogás a bőrön-PUPA TESZT

A teljesen matt arcbőrt kezdi felváltani, a természetesebb, fényesebb látvány. Nekem nagyon tetszik ez a trend, sokkal jobb a természetesebb bőrkép, amin a fények játszhatnak és a tónusokat is kiemeljük. Nézzük, hogy beváltja-e az ígéretét ez a Pupa Like a Doll púder. 





Amit a márka ígér:

Tartósan tökéletes, ragyogó és matt bőrt biztosító púder

3 féle alkalmazás:

  • Magában: a tökéletesen tiszta és hidratált bőrre alkalmazva a tökéletes, matt és ragyogó „nude” hatás érdekében.
  • Smink fölé: a smink fölé alkalmazva a tartósság meghosszabbítására.
  • Igazításhoz: a nap során kifényesedő részek gyors kiigazítására: homlok, orr, áll.

Rendkívül nőies csomagolás tükörrel és extra puha applikátorral, amit a napi igazításokhoz magaddal vihetsz.

TESZT

A csomagolása a klasszikus Pupa piros dobozból áll és egy elég nagy kompakt púderes tégelyből. Dobozra nem pocsékolok szót, akit érdekel ennek elemezgetése az ITT megtalálja. A tégely felpattinthatós ezüst tetőből és nude alapból áll. A külsején a Like a Doll feliratot találjuk, ami a trendkiadás neve és persze a márka nevet. Nagyon mutatós és iszonyú ujjlenyomat mágnes. Nagyon masszív és jól záródó a tégely, így bátran hurcolhatjuk magunkkal. Belül egy nagyon jó minőségű tükör kap helyet, így a neszesszerünkből kirakhatjuk a kis tükrünket, erre mondják, hogy két legyet egy csapásra. 



Emellett egy kis szivacsos, pufi, applikátor is helyet kapott a termékben, amivel elvileg fel tudjuk vinni a púdert, bár én maradok az ecseteimnél. Tűzoltásra viszont abszolút nem rossz ez a puffi sem, amivel nagy meglepetést okozott nekem a minap, messze veri a rémes szivacsos akármiket, amit a púderekhez csomagolnak a márkák. 

Natural Beige
Színe a téli színemhez tökéletes volt, így elég sokszor használtam, bevallom annyira rákaptam, hogy a Catrice púderem kiszorította a napi sminkrutinomból. 

Gyönyörűen mattit, fed, de mégis meghagyja a természetes arcbőr látszatát, tehát az egységes bőrszín mellett meghagyja az arc formájának kontúrjait. Az alapozás után a púderezés szokott lenni a maszkhatás felkiáltójele. Nos ha ezt a terméket használjuk csak a fixálást és a természetes hatást kapjuk, semmi vastag púderes rémálom nem lesz a társunk. Enyhén fényes, de pont annyira csak, hogy kiemelje az arcunk magasabb pontjait, az arccsontot, a homlokot... 

Délután veszem csak észre, hogy a T zónám kifényesedik, akkor egy leheletnyit felviszek erre a problémás területre és estig nyugodt vagyok, hogy tökéletes az arcbőröm. Azt vettem észre, hogy nem hagyja megkopni az alapozót, amit eddig egy terméknél se vettem észre. Tényleg remekül fixálja a sminket. Én úgy érzem, hogy emellett a púder mellett lélegzik is a bőröm és kevésbé tömi el a pórusaimat. 


Pontok: 5/4 Egy pontot levonok, mert sajnos délután azért csak kifényesedik néhol a bőröm, így aki nagyon hajlamos erre, annak lehet nem ez a tökéletes választás. A normál bőrűeknek viszont biztos vagyok benne, hogy igazi szerelem lesz. 


Ára: 3990 Forint
10 gramm 

Mit szóltok? Melyik a kedvenc púderetek?