2016. május 29., vasárnap

Gasztroblogger beszél az öltözködésről és a szépségápolás-Interjú a Serpenyő Virtuózzal

Régi jó ismerősként köszöntöm a blogon Görbe Pált, akivel az Instagramon (@serpenyovituoz) ismerkedtünk meg évekkel ezelőtt. Még gyermekcipőben járt a blogom, nagyjából fél éves volt, amikor megkerestem ezt a szimpatikus srácot, aki mesés ételfotóival levett a lábamról. Először pár képet kértem el tőle, amolyan reggeli beköszönés gyanánt, aztán felvetettem Neki, hogy kezdjen blogolni. Persze nélkülem is előbb utóbb ezen a vonalon kötött volna ki, de így ráadásként egy szuper blogger barátság is elindult köztünk. Ahányszor megakadok valamiben, azonnal írok Neki és segít. Sokszor kérünk és adunk egymásnak tanácsot. Még ősszel találta ki Pali ezt a Vasárnapi VendégBlogger sorozatot, aztán én terhány sose tudtam úgy bevenni magam a konyhába, hogy szépen be is fotózzam a poszthoz a kész ételeket. Végre viszont ez is megszületett, a Serpenyő Virtuóz oldalán itt meg is találjátok a receptemet (azaz receptjeimet).
A következőkben pedig egy kicsit olvashattok a blogolásáról Pálnak, láthattok tőle egy szuper outfitet és a fürdőszobájába is belestünk. :) Sajnos csajok ez a Superman már nem szingli, de azért a receptjei miatt érdemes követni őt. :)









-Előszeretettel olvasom a blogodat, hiszen kicsit részesének érzem magam, hiszen az indulásnál már ismertük egymást. Mesélj kicsit arról, hogy mi inspirált arra, hogy írni kezdj és belépj a gasztrobloggerek világába?

A blog indulását részben tényleg Neked köszönhetem, hiszen Te is bíztattál, hogy kezdjek saját blogot írni. Több más blogon, köztük nálad is megjelentek a fotóim, mint napindítók reggelizős fotókkal persze J Aztán egy szép nyári napon, mikor vége lett egy távkapcsolatomnak jött az elhatározás: Valamivel le kell kötnöm magam! Nem omolhat össze az élet, lesz ez még így se! És lett is, másnap elkészítettem a felületet, ont előtte 2-3 héttel kaptam meg az új laptopom amit azóta is imádok és így stabil alapokon kezdtem építeni a blogot, ami azóta a „gyermekemmé vált”.




-Hogyan jött ez az igazán frappáns név, amit szerintem mindenki könnyen megjegyez? Fontosnak tartod a magyar nevet?

Igen, a név sok mindenkiben megmarad, pedig ha jobban belegondolok egy nap alatt hoztam össze az egész blogot, akkor még kicsit nagyképűnek tűnt a „ A Serpenyő-Virtuóz Blog” megnevezés, de azóta már a szívemhez nőtt, elkészült a saját logó, január óta saját domain alatt fut a rendszer, a múlthéten kaptam meg a saját névjegykártyáim, így lassan, de biztosan teljesen a saját képemre formálhatom.

A névválasztás tekintetében szerintem mindegy, hogy magyar-e vagy sem, a lényeg, hogy hangzatos legyen és megmaradjon az olvasó emlékezetében!


-Milyen nagyobb állomásokat, változásokat tudnál felsorolni a blog életében?

Két dolgot emelnék ki, na jó hármat.

Először is mindenképp az InStyle magazinnak köszönném meg azt, hogy Stílus Nagykövetként rendszeresen publikálhatok a magazinban, az jót tesz az olvasói számoknak J

Másodszor a saját domain, ami új távlatokat nyitott meg előttem.

Harmadszor pedig a támogatóknak mondanék köszönetet, a sok termék amit tesztelni kapok megkönnyítik a munkám, és a támogatás amit 1-1 nyereményjáték, vagy konkrét bejegyzés alkalmával biztosítanak is jól jön!



-Nekem a blog külseje, a fejlesztések, a webes dolgok problémát okoznak. Neked vannak olyan területek, ahol más segítségét kéred? Van még olyan rész, ami a polihisztor vonaladba nem vág bele? Kik segítenek Téged?

Itt külön köszönet illeti a párom, aki nagyjából a rendszergazda szerepet ellátja a blogon, mivel én sem értek ilyen dolgokhoz, viszont neki saját vállalkozása van ami webfejlesztéssel, és honlap üzemeltetéssel is foglalkozik, így munka után „boldogan” hallgatja, milyen eszement dolgot találtam ki éppen a blog felületére, vagy új egyedi párna tervet szeretnék, esetleg bögrét, netán pólót J Szóval Ő ebben a jobb kezem. :)
Persze ebből adódóan, mivel naprakész az új trendekből sok ötlete van neki és és este megvitatjuk a vacsora mellett, hogy milyen elképzeléseink vannak, és azok metszetét miképp lehet megvalósítani J



-Melyik a kedvenc recepted, amit közzétettél a blog fennállása óta?
Amit talán legtöbbször készítettem el, az a 15 perces bolognai, mert akár hiszed akár nem nekem sincs mindig időm főzöcskézni, főleg nem a blogra.
Az utóbbi időben került fel a felhőkarcoló szelet az oldalra, a család szerintem azt emelné ki, ha viszont olvasói számokat tekintve nézzük akkor a pillecukor egyértelműen viszi a pálmát, egy hét alatt több mint 10.000 olvasót hozott, ezzel megdöntve minden eddigi rekordot. :)




 -Milyen jövőbeli terveid vannak a bloggal kapcsolatban?


Mindenképp szeretném fenntartani a blogot amíg csak lehet. Idestova majdnem 5 éve van meg az instagram galériám, ez nálam már több mint hobbi. Akik személyesen ismernek azok tudják, hogy én még egy egyszerű kávéscsészét sem azért veszek meg mert kell, hanem mert jól fog mutatni a képeken. :)  Arról nem is beszélve, hogy addig senki nem mer elkezdeni enni, amíg nincs kész a fotó :P


-Mesélj kicsit magadról, azt már tudom, hogy jogot hallgatsz…

Igen, ezt jól tudod, ha minden jól megy idén fejezem be a tanulmányaim a Szegedi Tudományegyetem Jogi karán, szóval júliusban szeretnék diplomaosztós fotókat posztolni, a jogásztalárban. :)

Emellett nagyon szeretek utazni, ezért is indult külön rovat utazás címszó alatt, ahol az élménybeszámolókat olvashatjátok egy-egy külföldi útról amin a barátaimmal vagy a családdal voltam.



-Hogyan látod magadat 10 év múlva?

Ez jó kérdés, elgondolkodtató. :)
Remélem, hogy jól menő ügyvédi irodám lesz Budapesten vagy Szegeden és egy óriási családi házam aminek a fele legalább konyha. :) Akkor is szeretnék még blogolni, igaz talán addigra már komolyabb témákban is, hiszen csak 33 éves leszek már akkor. Persze azt meg kell érni, mert az ügyvéd szakma nem épp arról híres, hogy halálra unná magát az ember közben. :)


Öltözködés 

-Nagyon stílusos vagy, mesélj kicsit az öltözködésedről?

Köszönöm szépen! Igyekszem mindig úgy elindulni otthonról, hogy ha összefutok valakivel akárcsak a boltba menet is, akkor az ne azt gondolja egyből, hogy „ Te jó ég, ezt honnan szalajtották?” Nyilván nem öltözöm ki mindenhová, de alapjában véve a jogész szakma amit tanulok megkövetel egy bizonyos alap eleganciát, ami a hétköznapokban is megszokottá vált az 5 év alatt egyetemi tanulmányaim során. Emlékszem régen volt egy fekete-kék adidas melegítőm, azt hittem nagyon menő, néha még az egyetemre is bementem benne, de ma már ha fizetnének sem lépnék ki belőle a lakásból. Nemhiába az az 5 év amit eltöltöttem a Szegedi ÁJTK-n sokat formált rajtam.


-Hogyan látod ma hazánkban a férfiak öltözködését, stílusát?

Sokféle emberrel találkozom a munkám során, az egyetemen, illetve akár a vonaton való utazás során is, vannak akiken látszik, hogy adnak magukra, és jó összhatást keltenek már csak akkor is, ha rájuk nézel. Viszont létezik a másik véglet, akik még mindig a ’90-es évek divatjában járnak el otthonról, mert olyan szinten nem érdekli őket, hogy mit vesznek fel. Ez szerintem elszomorító. Sokkal hamarabb tudsz személyközi kapcsolatokat kialakítani akkor, ha elsőre jó benyomást keltesz. Igenis számít szerintem a megjelenés, akárki akármit mond. :)

Sok külföldi országban jártam már és a városnézések alkalmával rengeteg embert láttam, akik közül az olaszok, és a spanyolok nyerték el talán a tetszésem, nyilván nem véletlen hiszen Róma és Barcelona, Milánó a divat világvárosai, ahol minden ember 0-99 éves korig úgy jár-kel a városban mintha egy divatmagazinból lépett volna ki, nem beszélve arról az illatfelhőről amiben közlekednek. :)

-Mi az a kiegészítő, vagy kiegészítők, aminek ott a helye minden férfinél?

Ez szerintem egyértelmű mindenki számára, hiszen a férfiaknak nem adatik meg a sok csillogó kiegészítő, mint például a karkötők, nyakláncok, viszont nekünk maradnak az elegáns órák, nyakkendők, és a kézitáskák amikkel fel tudunk dobni 1-1 outfittet, na és persze egy gyönyörű kísérő az ami igazán meg tudja dobni az összhatást :D



Lássuk Görbe Pál egyik outfitjét!



A mindennapokban ahogy korábban már említettem az elegancia párosul a kényelemmel, amely a következő outfitteket szülte az utóbbi időben:


Táska: Saxxoo
Óra: Daniel Wellington
Nadrág: Pull&Bear
Cípő: F&F
Pulóver: Berskha
Parfüm: YSL La nuit L’Homme


















Szépségápolás 

-Milyen az arcápolási rutinod? Mely termékeket ajánlanád férfi társaidnak, illetve azok barátnőinek, hogy ne nyúljanak mellé, ha ajándékozásról van szó? (Muti a neszesszeredet!) :)

Bevallom nincs nesszeszerem. :) A fürdőszobában, mivel egyedül lakom, így gyakorlatilag ott van nekem egy egész szekrény amit ha jobban belegondolok ki is tölt a sok piperecucc amit használok:


Ha az arcápolásnál kezdjük akkor a borotválkozás az első, amit megemlítenék J Elektromos borotvát használok, de az ajkaim körül, és az arcomon a lányok által kontúrvonalként emlegetett részt, én is manuális borotvával varázsolom simává, ebben segít a Gilette Proglide gél, és a Wilkinson 3blade borotva, amit sok keresgélés, és tesztelés után tökéletesnek, és talán a legcélszerűbbnek találtam. Borotbálkozás után bekenem a frissen borotvált részeket először az Avon After Shave balzsamával, majd az alap Nivea krémmel, így megelőzve a kipirosodát másnapra.



Tipp lányoknak:

Amennyiben tökéletes ajándékot szeretnétek adni a párotoknak, de akár apukáknak is jó ötlet lehet, akkor a képen látható borotvazselé az amit bárki aki rendszeresen borotválkozik értékelni fog, illetve a fen említett borotvából is mindig jól jön egy új darab. Az after shavenél figyeljetek arra, hogy ha lehet olyat vegyeteke ami alkoholmentes, és akkor nem fogja szétcsípni a frissen borotvált arcát a párotoknak, ez sem egy elhanyagolható szempont. Sajnos tapasztalatból tudom, hogy letöbben illat alapján választotok, de vegyétek figyelembe, hogy ez elsősorban nem azt a célt szolgálja, hogy már 5 méterről érezzétek a jelenlétünket. :)

A Heti rutinom a képen is látható Garnier Rure 3in1 amit a kozmetikusom ajánlott J Mert igen járok kozmetikushoz, hiszen nem hagyom a húgaimnak, hogy rajtam éljék ki a szadista hajlamaikat, és ők tegyék néha rendbe a szemöldökömet. :)




-Mit szólsz a legújabb őrülethez, hogy az after shave tökéletes sminkalap a nőknél? Te használnál nőknek szánt termékeket?

Erről az after shave őrületről még nem hallottam, de már értem miért tűnt el otthon az after shave, amit eddig használtam szőrén szálán.... :)

Viszont az, hogy használok-e nőknek gyártott termékeket szerintem igaz, hiszen az előbb említett Garnier Pure 3in1 sem kifejezetten férfiaknak van kitalálva, sőt elárulom még a bőrtípusomnak megfelelő alapozó is van otthon, mivel 1-1 átmulatott éjszaka után jól jöhet ha annak a nyomait el tudom tüntetni ezen apró trükk segítségével J Nah és persze lekopogom szerencsés vagyok, és ezt az egész családom elmondhatja magáról, mert évente kb 2x van valamilyen bőrhiba az arcomon, arra tartok otthon korrektort, de szegény még gimi elején került a tulajdonomba, és még mindig félig van. :)