2016. május 18., szerda

Hétköznapi fűszer-OUTFIT

Minden évben hallom télen, hogy jaj idén nem is volt tavasz, nos remélem most ezt nem fog senki száján kibukni, ugyanis igazán intenzív a tavaszunk. Máskor májusban már javában napozni szoktunk, sőt már a strand szó is bekerül az aktív szókincsünkbe. Most dzseki, pulcsi még mindig a gardróbunk fő része, így jöjjön egy átlagos 2016. májusi szett. 




Képtelen vagyok elszakadni a bordótól, így tavasszal is sokszor kiegészítőként alkalmaztam a virágos évszakban. Kicsit faramuci módon vezettem fel az outfitet, akkor most beszéljünk az alap darabokról. 




Farmer farmerrel számomra örök szerelem, akkor is oda voltam érte, amikor még mások cikinek vélték. Ennek lehet az oka, hogy a 90-es években voltam gyerek és így az anyatejjel együtt szívtam magamba ezt a trendet. A világos koptatott farmerek pedig igazi tavaszi hangulattal ruháznak fel. A kabát elég retró, még 14 évesen kaptam egy nyaralás során. Azóta nyomot hagyott az idő, rengeteg emlékkel itatódott át és pár szegeccsel is gazdagodott. 


Az egyik kedvenc farmerem viseltem ezen a napfényes napon, a szárát felhajtva, bokát villantva szexiskedtem. Nagyon bejön ez a trend, viszont be kell látnom, hogy a genetika nem volt túl kegyes hozzám, amikor a lábam hosszát szabta meg. Magassarkúval viselve sokkal előnyösebb ez a nadrágviselés, ha alacsony az ember, ezt nekem is be kell vésnem. Azért szerintem ér kísérletezni. Szerintetek?

Ui.: A farmer új életre kelt azóta, de majd megmutatom a drasztikus változást. :)




A póló egyik kedvencem, amit Ebay mennyországról rendeltem még a télen és alig vártam, hogy laza szettekkel viseljem. Szemek és ajkak mindig nőiessé tesznek! A sminkem pedig ehhez adaptáltam. A pink rúzs igazi tavaszi hangulatot ad az egésznek, lágyítja a komor, őszies burgundi hatást.



Kalapok szerelmeseként nem maradhat le a fejemről ez a kiegészítő, szerintem a legunalmasabb szettnek is karaktert kölcsönöz egy ilyen szépség. 


Másik alap kellék számomra a napszemüveg. Évekig csak mosolyogtam azokon, akik folyamatosan hordják, erre tessék fényérzékeny lett a szemem. Most már mindent értek! Ráadásul erősen ráncolom a homlokom, ha nincs rajtam, így amíg apránként nem szokta meg a nap beesési szögének változását a szemem, addig jobb, ha a táskámba lapul egy mutató szemcsi. Végre az ideális forma is megvan, a cicásított áll igazán jól nekem. 

Ezt a csodás borítéktáskát még Londonban a reptéren vettem, imádom a 3D virágokat rajta és a gyönyörű gyöngyvarrást. Hétköznapi és elegáns szettekkel is kombinálhatom, mit is kívánhatnék még egy clutchtól?






Ritka eset, amikor a kiegészítők színe összhangban van nálam, szeretem a kontrasztokat e tekintetben. Edina a My Sweetest Heaven bloggere tapsikolna szerintem örömében, mert ő kényesen ügyel az azonos árnyalatok használatára, neki jól is áll. :) Ti mit gondoltok erről? 


















SMINK:

Alapozó: Estée Lauder
Púder: Pupa Like a Doll
Szemöldök: Essence por állagú kit
Szempilla: Pupa Vamp
Rúzs: Pupa folyékony rúzs











OUTFIT

Kalap: Ebay
Napszemüveg: C&A
Dzseki: Lee-DIY
Póló: Ebay
Cipő: H&M
Táska: Women's Accessories
Karkötő: Ebay
Körömlakk: Moyra

Illusztráció: Győző Éva

Hogy tetszik a szett? Ti viselek mit mentettek át tavasszal az őszi téli ruhatárból?