2016. június 12., vasárnap

Tiszta fogkrém-Magister Product

A szájápolás különösen fontos téma számra, mivel fogínysorvadásra hajlamos vagyok és eléggé sokat kínódok ezzel a problémával. Folyamatosan kutatom a megoldást erre, de legalábbis azokat a készítményeket, amikkel kicsit lassíthatom a folyamatot. 

 Mostani posztban egy új kedvenc fogkrémet mutatok, ami pozitív változást okozott az ínyem állapotánál, ez a Magister Products terméke.




A Magister Productstól három termék érkezett tesztelésre, leghasznosabbnak a fogkrémet találtam, legnagyobb izgalommal a méhpempős krém töltött el, erről is fogok még írni.

Amit a márka ígér: 

MAGISTER FOGFEHÉRÍTŐ PASZTA
~ Fogfehérítés 100 %-ban természetesen ~

A nő legolcsóbb és leghatékonyabb kozmetikai eszköze a mosolya, a szép mosoly pedig a fehér és egészséges fogaknál kezdődik!

Szeretnéd tudni, hogyan lehetnnének ragyogóan fehér és egészséges fogaid könnyedén, természetesen?
A fogorvosok segítségével fejlesztett Magister Fogfehérítő Paszta 100%-ban természetes összetevőkből készült, a 10-féle gyógynövény és 3-féle ásványisó tartalma fluorid és SLS hozzáadása nélkül tisztít, fehérít és friss leheletet biztosít!
Az aktív hatóanyagainak köszönhetően hozzásegít a fogínygyulladás tüneteinek mérsékléséhez , segíti a gyulladt nyálkahártya gyors regenerációját, csökkenti a fogínyvérzést.
A Magister Natural Fogfehérítő Paszta rendszeres használatával gátolható a plakk-képződés, és így csökkenthető a fogszuvasodás , a fogak romlásának esélye.
A paszta a fogfelszín mechanikai tisztítását támogatja, segíti a plakkok eltávolítását a fogfelszínről, így fehérítő hatást vált ki . Az ásványi só tartalom másik nagy előnye, hogy növeli a szájüreg pH-ját , így védve a fogzománcot a savas hatásoktól és gátolva a kórokozók szaporodását!


TESZT

Csomagolása nem tetszik, nekem kicsit gagyi, bár egy kisebb márkánál megszokott az ilyen. Alul van ráadásul a felpattintós kupakkal ellátott szája, amit nem szeretek. A tusfürdőknél, samponoknál ez tele megy vízzel, így mély negatív sztereotípiák kötődnek ehhez a megoldáshoz nálam. Na de lendüljünk tovább, végülis jól zár és funkcióját tekintve kielégítő.

Állaga kicsit fura, enyhén nyúlós, engem picit rágóra emlékeztet. Íre nagyon kellemesen mentolos, inkább mentára hajaz, mint a mű mentolra. Nagyon jól habzik és érezhetően a fogkrém és fogpor közti dologról van szó. Legjobb meghatározás a fogpaszta.

Gyönyörűen tisztít, nem irritálja az ínyem, hosszan tartó kellemes illattal látja el a szám és nem kell fél óráig utána önmegtartóztatni, ami az üdítőket illeti. Nem változtatja rémálommá az ételek ízét.

Fehérítést ígér és teljesíti, szóval egy szavam se lehetne a csomagolásra, mert maga a termék szuper. 





2 megjegyzés :

  1. OH ilyet én is akarok. Én sajnos fluor érzékeny vagyok, és fehérítős fogkrémet nem találtam még ilyenben. Viszont a fogínygyulladsára, fogínysorvadásra inkább a megfelelő tisztítás a gyógyír, nagyon fontos, hogy használj fogselymet ill. fogköztisztítókefét, a fogorvosoddal egyeztetve, hogy melyik neked a legjobb, és félévente járj tisztításra. Ha nagyon gáz a helyzet, ilyenkor a tasakokat is megtisztítják, így kordában lehet tartani a fogínysorvadást. (Amúgy a tesóm luxus fogászaton dolgozik, azért vagyok képben.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos én is képben vagyok már, tavaly a frontot meg kellett csináltani. Minden este 20 perc a fogköztisztítás, fogmosás rutinom, tovább tart mint az arcápolás. Sose lehet ezt leküzdeni, csak lassítani lehet.
      Fluor amúgy nagyon nem tesz jót az emberi szervezetnek én próbálom kerülni amennyire lehet, hálisten már van rá alternatíva.

      Törlés