2016. augusztus 3., szerda

Argánolajat mindenhova!-Inecto Argánolajos hajpakolás és Argánolajos testápoló

 A következő posztban két Inecto termékről is olvashattok, amik az Argán olaj jótékony hatásával ápolják a hajunkat és a bőrünket. Az Inecto nem ismeretlen számomra, hiszen már teszteltem tőlük termékeket, méghozzá a kókuszos termékcsalád hajápolóit.


Tavasz vége felé érkezett egy Inecto csomag, viszont rá szoktam szánni az időt a tesztelésre, hiszen krémeknél is legalább egy hónap a hatóidő, de hajápolási termékeknél is hosszabb idő kell, hogy a hajunk reagáljon rájuk. Ráadásul akkoriban más termékeket is használtam, így azok után jöhettek ezek.

Argán intenzív regeneráló hajpakolás


 
 Amit a márka ígér:

Tubusba zárt mennyország. Az organikus argánolajat tartalmazó hajápoló intenzíven és mélyrehatóan ápol.
ÍGY HASZNÁLD

Masszírozd a nedves hajadba 1-2 percen át, majd alaposan öblítsd le.

Száraz és nagyon száraz hajra
 150 ml



A haj végeim a szőkítésnek és színezésnek köszönhetően elég szárazak, ráadásul nincs is egy nagy minősége a hajamnak, rettentő könnyen törik. Ezért nagyon örültem a hajpakolásnak, mindig elkél egy ilyen.

A csomagolása letekerős, kinyomós tubus, nem a legpraktikusabb. Vizes kézzel, sőt hajpakolásos kézzel meg kell kínlódni a fel-letekerést. Ráadásul a kád szélén belefolyik a víz, ami undi, de szerintem sokan ismeritek ezt, amikor letekeritek a kupakot és a hideg poshadt víz kifolyik belőle. Na mindegy, hogy jót is mondjak, teljesen ki lehet nyomni a terméket a tubusból, mert puha műanyagból készült, így minden cseppjét elhasználhatjuk. 


Állaga nagyon  szuper krémes, talán kicsit folyósabb, viszont jól eloszlatható. Illata argán olajos, kellemes, natúr.

Én mindig törölköző száraz hajra viszem fel, ezt érdemes komolyan venni, ha tényleg szeretnénk, hogy hasson a balzsam, vagy a pakolás. A hajpakolásokat előnyben részesítem a balzsammal szemben, azt látom, hogy ezek sokkal intenzívebben ápolnak.



Nagyon jól hidratálta a hajvégeimet, viszont csodát ettől se várjunk, mivel a töredezést ez sem tudja enyhíteni. A szilikon tartalmú termékektől úgy tűnik, hogy kevesebb a törött hajvég, viszont ebben szerintem nincs ilyesmi, így inkább csak puhábbá és fényesebbé teszi a hajat és kevésbé vízhiányossá. Hajtövekre nem ajánlom, mert zsírosít. 






Gazdagon hidratáló testápoló argánolajjal

Amit a márka ígér:

Az organikus argánolajat tartalmazó testápoló krém könnyen felszívódik. Bőröd igazán selymes puhaságú lesz, így biztosan csodásan érzed majd magadat!

ÍGY HASZNÁLD

A lágy krémet simítsd a tenyereddel a bőrödre, masszírozd be, míg felszívódik. Használd minden nap!

Száraz és nagyon száraz bőrtípusra

250 ml



 A kiszerelése ugyanolyan, mint a hajpakolásnak, így nem igazán beszélek róla, viszont kiadós a mérete.

Állaga krémes, könnyen kenhető, de mégis elég nehéz krém. Reggeli ápolásnál figyelembe kell venni, hogy ez nem az azonnal beszívódó fajta, így lehet nehezíti az öltözködést. Én este szoktam bevetni. Mivel normál a bőröm, így ennyi ápolást nem igazán igényel, inkább a problémás, kiszáradásra hajlamos részeken vetem be, könyök, térd, sarok. Erre nagyon bevált. Szárazabb bőrrel küzdőknek jó választás lehet ez az Inecto termék. 


Mivel elég nagy kiszerelés, napi használat mellett is saccolok neki fél évet-kilenc hónapot.

Megvásárolhatjátok ezeket a termékeket ITT, vagy a Drogériákban.