2016. augusztus 21., vasárnap

Kívánságaim listázva I 2016. ősz

Régen volt kívánságlista és önmegtartóztató vásárlásaimnak köszönhetően elég sok álom összegyűlt, kicsit másképp is gondolkozok, amióta visszafogtam az impulzív vásárlásaimat. Sokkal inkább utánanézek a termékeknek, viszont így sok magasabb árfekvésű darab is vágyam tárgyává vált. Nyilván nem mindent fogok tudni beszerezni, de már öröm az is, ha csak felsorolhatom ezeket. 





Isadora NUDE CUSHION FOUNDATION

Kezdjük a sminkekkel, amikért élek halok. Míg régebben biztos legyintettem volna ezekre és inkább a ruhák felé veszem az irányt, az utóbbi években megtapasztaltam a különbséget termékek és termékek között. Minnél több dolgot próbálok ki, annál jobban emelkedik az elvárásom, így ha valamitől elájulok, akkor az egy olyan lánynak, aki nem túl jártas a sminkelésben szerintem nem fog csalódni. A legújabb vágyam a Cushion alapozó, aminek lényege, hogy a folyékony alapozó kompakt púdernek van álcázva. Úgy oldották meg ezt, hogy egy kis szivacs veszi fel a folyékony alapozót, amiből egy ecsettel/blenderrel nyerjük ki a terméket. Elég jól hangzik és ezzel megoldódik a problémám, mivel utálok alapozós üvegeket vinni magammal. Az IsaDora termékei nagyon tetszenek, így ez mozgatja meg leginkább a fantáziámat.

IsaDora STROBING HIGHLIGHTING STICK

Maradjunk ennél a márkánál, a stiftes, ceruzás highlighterek szintén praktikusak lennének a mindennapokban, de főleg a táskába bedobott neszesszerben. A rózsaszínes árnyalat pedig mindig jó választás, így ezen is erősen gondolkodom.


Régóta szemezek a Freedom márkával, amióta Pink Panda kínálatában megjelent. A kontúr palettája volt az első, amibe beleszerettem, egy ilyen készlettel hosszú évekre letudhatnám a kontúrok gyűjtését. Ráadásul egy izgalmas kontúr ecset is jár hozzá, így két legyet "tesztelhetnék" egy leütésre. :D

Freedom Pro Brow Pommade szemöldökzselé - Taupe

A szemöldök pomádék beszippantottak, amíg nem próbáltam ki az elsőt csak legyintettem és bénáztam a porokkal. Nem rosszak azok sem, de sokkal szebb hatást tudok, sokkal gyorsabban elérni a szemöldök zselével. Végre a téli szemöldökelcseszés után visszanőtt minden, így olyan a szemöldököm, amit szerettem volna. A Milani zseléjét próbáltam, illetve nemrég a Pupa szőke árnyalatát is beszereztem, szóval jöhet egy Freedom is, amit szintén nagyon dicsérnek. 
Freedom highlighter paletta

Freedom highlighter paletta

Nem egy szokványos szín összeállítású highlighter palettáról van szó, így elcsavarta a fejemet. Szeretek kísérletezni és már ezer éve szeretnék túllépni az arany, pink, barack, ezüst árnyalatokon. 


Freedom Storbe krém

Eszti videójában láttam ezt a terméket és lelkesen próbálnám ki. Nyilván nem várok olyan csodát, mint az eredetitől, de ha nem jutok fel Pestre, akkor nagy eséllyel ezzel fogom beérni.















MAC Strobe krém

Igen akarom! Akik nem olyan megszállottak, mint én smink vonalon, azoknak nem mond semmit a Strobe, szóval elmagyarázom, ahogy tudom. A strobe gyakorlatilag a highlighterrel, tehát a fényesítésre teszi a hangsúlyt a sminknél. Az utóbbi években a matt bőr kiment a divatból, a szépen megkomponált fények dívnak. A stobe krém csupa fincsi összetevővel ápolja a bőrt (így akár esti krémként is használhatjuk), egységesít és gyönyörű fényt ad, ráadásul remek sminkalap. 










Makeup Revolution highlighter paletta

Sokan dicsérik ezt a triót, köztük Eszi is. Kellett nekem megnézni a videóját fellángolt a highlighter őrültem, ami eddig se állítanám, hogy csak parázslott. Ezt a három árnyalatot külön is meg lehet vásárolni.

NYX Roll on eye shimmer

Fotó forrása: http://makeupandbeauty.com/nyx-almond-res11-roll-on-eye-shimmer-review/
Imádom a csillámokat, bár tény, hogy nem mindig használhatóak, kell hozzájuk alkalom. Viszont ezt a darabot szerintem előszeretettel vetném be akár hétköznapokon is. 


http://makeupandbeauty.com/nyx-almond-res11-roll-on-eye-shimmer-review/
CLINIQUE MOISTURE SURGE EXTENDED THIRST RELIEF

Mindenki áradozik erről a krémről, így én sem maradhatok le róla. Legkésőbb karácsonyra az enyém lesz, addig meg buzgón használom el az itthon található krémeket. 


MAC Fix+

A MAC márka talán a legismertebb a világon és bizony sok olyan terméke van, ami ikonikussá vált. Rengeteg helyen olvastam a fixáló sprayről, ami akár az arc frissítésére is tökéletes.



Új webshopot köszönhetünk, Ecset-OUTLETET, ahol márkás ecseteket vásárolhatunk meg jó áron. A Sigma satírozó ecsetére ezer éve vágyok és igazából itt az ár sem tarthat vissza. Aki sminkel az tudja, hogy menyi múlik egy jó satírozó ecseten...




Nude mániám nem pihen. Ez a púderes árnyalatú darab bármivel kombinálható és a részleteitől eláll a szavam. A fogója igazán izgalmas, ráadásul egy keresztpánttal összeköthető és a játékos bojtok fiatalossá teszik. 


Zara műbőr ruha

Meglátni és megszeretni. Tudom jön az a fránya ősz, a hideg, de erre a ruhára szükségem van. Nem szoktam oda lenni az egyenes vonalú, derék mentes darabokért, de ez annyira különleges és mégis minimál. A műbőr különböző árnyalatainak játéka ezek szerint nem csak táskáknál nyűgöz le. 


Bershka táska

Nemrég néztem vele farkasszemet és akarom. A felvarrókat már tavaly elkezdtem ide oda felapplikálni. 

A népies motívumok, virágmintás ruhadarabok, hímzések a gyengéim (a millió másik függőség mellett), eszembe nem jutott volna, hogy ez jól mutathat egy csíkos ingen, pedig az alábbi példa jól prezentálja. 


Stradivarius ingek

Egyszerű fehér blúzom nincs, ciki kimondani, hogy divat bloggerként az egyik legfontosabb alap darab hiányzik a szekrényemből. Volt pár, de nem voltak az igaziak, így barátnők örökölték. Abban a hitben éltem, hogy könnyű lesz megtalálni a tökéleteset, de még kompromisszum darabot se le.














A csíkos ing szintén hiánycikk, ezt pedig sok szettel tudnám kombinálni. Egy félelmem van, hogy a brutál gyűrődős anyag. 





Nyakig zárt csipke felső nekem a régi időket idézi és szeretem az időutazást. Szeretem kombinálni az ilyen darabokat modern cuccokkal, egy izgalmas bőrszoknyával szívesen felkapnám.



Ohh erre nincsenek szavak. Gyönyörű ez a selyem body, ráadásul tök praktikus, mivel nem csúszik ki a nadrágból. Nagyon tetszik a színe és a mintája is. Azt hiszem ezt semmiképpen nem hagynám az üzletben.


Már párszor nézegettem, de sosincs xs-s méret, így kénytelen leszek rendelni. Hosszú ujjú verzióm mindenképp lesz a télre, de ez is igazán tetszik. 



Szintén a nyakig zárt megoldás, úgy tűnik ezekhez vonzódom mostanában, főleg, ha csipkével kombináltak. Kis feketéből sosem elég és az én szekrényem elég szűkösen áll ezen a téren. Kislányos báj, komoly nő és modern díva, ez lakik ebben a ruhában.

Springfield táska

A Springfield az egyik kedvenc boltom, sok bohém darabom kerül ki onnan főleg akciókkor. Ez az eredeti bőr táska pedig abszolút praktikus, pakolható, terhelhető.



Steppelt, hátizsák és még láncok is vannak rajta. Nekem a Chanelt idézi, de még annál is jobb. Különlegessége pedig az anyag színében és fényében rejlik.



Igen jól látjátok sok a Zara holmi, viszont most nagyon sok nekem való darabba botlottam, miközben parfümre vadásztam. Ez a világos szürke tökéletes bármilyen szettel, de kifejezetten a pasztell darabjaimhoz szánom. A rózsaszín és a szürke boldog házasok. 


Másik kiszemelt ez a nude, de ez ellen szól, hogy nincs cipzárja, ami nem praktikus a városban. Az alakja különlegessé varázsolja, így nem a tucat táskák egyike szaladgálna a karomra akasztva.

Rio FALI6 Lift Plus arcfeszesítő

Kütyük között is nézelődtem, mivel újévi fogadalmam szentként kezelem. Megfogadtam, hogy beszerzek pár olyan eszközt, ami nem árt, ha van egy nőnek a birtokában. Egy hajvasaló és egy hajsütővas már van, jöhet egy bőrfeszesitő készülék is. Nem olcsó, így ez még várat magára. 





Remington REVEAL FC1000 Elektromos arctisztító készülék


A My Beauty Tools webshopon szoktam keresgetni és ezt a Remington arctisztítót is régóta kinéztem. Nekem ugye csak egy ebayes olcsó kefém van, azzal is elégedett vagyok, ez nyilván sokkal jobb.







Remington D8700 PROtect hajszárító


A Remington PROtect készletből még hiányzik a hajszárító, ez előkelő helyen van a listámon. Nagyon beváltak ezek a hidracare termékek, gyanítom ebben sem csalódnék. A Philips hajszárítóm pedig alapból elég gagyi volt, sosem szerettem, csak utazásnál lenne jó, ha vennék egy értelmes készüléket.


Törölközők H&M

Rengeteg törölközőnk van, de a legtöbb már nem az igazi, így szeretnék végre pár tisztességes darabot. Nem tudom milyen minőségűek a H&M törcsijei, de gyönyörűek, jópofák, így párral erősen szemezek.



Szemetes kukán megérett a temetésre, így megszabadultam tőle, de még nincs új alternatíva. Ez tökéletes lenne, hiszen csak papírszemét tárolásra használnám. Szennyes kosárként is el tudnám képzelni ezt a rose gold darabot. 

Hogy tetszett Nektek ez a lista? Ti mire vágytok mostanság?