2016. szeptember 26., hétfő

Mélytisztítás-Eucerin tonik

Tonizálással a mai napig hadilábon állok, sokszor veszem észre, hogy még mindig kifelejtem a rutinomból, pedig ezek a termékek állítják vissza a bőr természetes ph értékét a sok lemosó után, valamint felkészítik az arcbőrt a hatóanyagok befogadására. Az ázsiai termékeknél pedig rengeteg hatóanyagot tartalmaznak. Nagyon örültem az Eucerin terméknek, mivel ha egy termék fajtára nem függök rá az azt jelenti, hogy még nem találtam meg az igazi, reméltem, hogy ez lesz az.





EUCERIN DERMOPURIFYER MÉLYTISZTÍTÓ ARCTONIK

Jellemzők:
  • 2%-os tejsav liposzómás szállítórendszer 
  • Kiegyensúlyozott alkoholtartalom a bőr megfelelő tisztítására 
  • Extramély tisztítás a T-vonal mentén 
  • Mitesszeroldó hatás 
  • Antibakteriális 
  • Nem mitesszerképző
  • Előnyök:
Kitisztítja a pórusokat és eltávolítja a faggyútöbbletet, hogy extramély tisztítást biztosítson a T-zónában és más problematikus területeken. 
Használatát követően a bőr felfrissül, egészséges külsőt nyer.


A csomagolás megegyezik a micellás vizének csomagolásával, átlátszó, henger alakú műanyag flakon, letekerős kupakkal. Jobb lett volna egy felpattintós megoldás, de egye fene.

Maga a termék zöld, méghozzá elég intenzív, szinte neon árnyalat, ami kicsit meglepő, sőt nekem a tisztítószereket juttatta az eszembe. Illata baromi alkoholos, ezen teljesen lemeredtem. Nem vagyok egy INCI náci, de azért az elég íjesztő, ha tiszta alkoholt érez az ember a termékekben. Azt szokták mondani, hogy a hetedik hely után álljon az összetevőlistán az alkohol, akkor elmegy kategória. 

A nyugati márkák tonikjainál ez rendszeres, hogy teletömik alkohollal, gondoljunk a tini tonikra. Viszont ezt már anyukám is mindig mondta, ha eltávolítod a bőrödről az összes szennyeződést alkoholos dolgokkal azzal szárítod a bőröd, ami még több faggyú termelésre készteti a bőrt és helló újabb pattanás. Ráadásul az alkohol a szárítás mellett és miatt ráncosít, nos erre senkinek sincs szüksége.

Azért tettem egy próbát. Ahogy felvittem az arcomra éreztem az ismerős hűsítő érzést, ez a biztos jele annak, hogy rengeteg benne az alkohol. Ezután bizsergett a bőröm és picit csípett is. Az biztos, hogy tisztít, mindent „kiszed” a pórusokból, bár amennyire tanulgattam a bőr felépítését ez inkább csak a pórusok felső rétegét tisztíthatja ki.
Rengeteg Eucerin terméket ajánlok, de ezt nem, mert bizony ilyen mértékű alkohol tartalmat inkább a feles pohárnak tartogassuk, ez biztos nem segít a szebb bőr elérésében.

Ragacsos érzetet hagy maga után a bőrön, így a sminkelést is nehezíti. Mivel az alkohol teljesen eltávolítja a bőrön található zsírokat, erre a bőr még több faggyút kezd termelni sajnos. T-vonalam csillog pár órával később sajnos.

Ára: 3160 Ft