2016. november 12., szombat

Randira készülve-OUTFIT

Minden nő életében volt pár randi, ami emlékezetébe vésődött. Általában minden ilyen alkalmat komoly előkészületek előznek meg, főleg, ha első romantikus találkozásról van szó. A képek ebbe a világba repítenek minket, egy nő budoárjába és veletek elmélkedek ezen jeles eseményekről a posztban.




A világ változik, ám egyvalami soha, az izgalom az első randevú előtt. Aztán megismerjük az álom férfit, évekig együtt vagyunk, együtt élünk és valahogy kikopnak a randik és az izgatott készülődések a mindennapjainkból. Most arról kéne mesélnem, hogy én okosan és megfontoltan nem hagytam, hogy a randik csökkenjenek és folyamatosan szép vagyok otthon és összeszedett, de hazudnék. Bizony Botond többet lát köntösben, smink nélkül, kócosan és álmosan, mint üdén, frissen, ropogósra vasalva és szépen sminkelve. Pár hónapja jöttem rá, hogy bizony ezen sürgősen változtatnom kell, amikor mentünk valahová és egy szolid sminken kifakadt, hogy túl sok a festék és túl vagyok öltözve. Persze mert nem lát napközben, mivel dolgozik és én is mindig rohanok. Ekkor leültem magammal és megbeszéltem (igen beszélek néha magammal), hogy változtatok és ha minden nap nem is, de hetente egyszer visszaváltozok a szerelmes csábító, de legalábbis vonzó nővé.


Amikor hazajött Botond, mondtam hogy hetente egy randi napot próbáljunk meg beiktatni, amikor kimozdulunk és újra felvesszük a hódító fonalat. Belement, nem is kellett nagyon győzködnöm. Alig vártam a pénteket, hogy végre ráncba szedjem magam, hosszú órákig készültem, ez jobban feltöltött mint egy home spa esküszöm. Ismét annak a rosszcsont csajnak éreztem magam, aki el akarja csavarni egy srác fejét, aki tökéletesen akar kinézni.














Régebben könnyebb volt jól kinézni, vagy kisebbek voltak az elvárásaim. Az idő múlásának jeleit el kell azt hiszem fogadni.

Végül egy csipke ruhára esett a választásom, de a hűvös idő miatt persze egy kabát is társult az egészhez. A harisnyáról sem feledkezek meg ilyenkor, persze anélkül még jobban nézne ki a szett, de senkinek sem hiányzik egy felfázás.

Cipő szerintem egy olyan darab, ami klasszikus, de mégis feldobja a szettet. 









Találtam egy idézetet a randevúkról, ami nagyon igaz szerintem:

"Mikor egy nő az első randevújára készül egy férfival, órákig rendezgeti a haját. Olyan fehérneműt vesz fel, ami egyes testrészeit kitolja, más testtájait pedig leszorítja. Kifesti a körmét és az arcát. Egész este úgy tesz, mint akit érdekel a motokrossz, a világ sorsa és a lőfegyverek. Később azzal vádolja a férfit, hogy egész végig félrevezette." 
Deborah McKinlay

Valahogy mindig meg kell találni a közép utat, annó nekünk Botonddal az első randink érdekes volt. Én úgy voltam vele, hogy azt mondom amit gondolok, nem fogom megjátszani magam, mint addig sokszor. Nem akarok megfelelni. Persze nyilván a kapcsolat elején mindenki hajlamos a jobb oldalát mutatni, adni a másiknak. Lényeg, hogy később is igyekezzünk néha elővenni ezt az énünket és ne csak kapni akarjunk. Szánjuk a másikra az időnket és a türelmünkkel is jutalmazzuk. Ismerjük időről időre meg egymást.




SMINK
Alapozó: Estée Lauder Double Wear
Púder: Rimmel
Kontúr: Pupa kontúr paletta
Szemhéjtus: She
Szemceruza: Pupa
Szemhéjpúder: PupaART paletta
Szempilla: Lancome Grandiose
Szemöldök: Milani szemöldök pomádé
Rúzs: Kyle Jenner replika



OUTFIT

Ruha: Manzara.huhttp://www.manzara.hu/ruhak/elegans-ruha-consuela-szurke
Cipő: F&F
Nyaklánc: Ebay
Karkötő: Anda Design

Stúdió: Flower Factory
Fotós: Parfé Photo by Katona Brigi