2017. február 24., péntek

Magyar tervezői darabokkal fűszerezd a ruhatárad-OUTFIT


Én már minden idegszálammal a tavaszra készülök, nehezen viselem a szürkeséget. Ezt a szettet egy tipikus téli napon készítettük, de mégis megjelennek benne a tavasz váró színek. Emellett szeretnék bemutatni Nektek egy magyar márkát az Ezsubegzet, akinél csodálatos hátizsákokat találhatsz. 
Ékes példa arra ez a szett, hogy a magyar tervezői darabokat jól kombinálhatjuk fast fashion ruhákkal.















A január és a február hasonlóan mozgalmasan telt, mint a karácsonyi időszak. Valentin napra stúdiót rendeztem be, fotózásokon vettem részt és a bloggal kapcsolatos új projekteket készítettem elő. Szeretném jobban bemutatni városom divattervezőit, designereit és izgalmas helyeit. Rengeteg új játék is futott és még korán sincs vége az ajándék esőnek, szeretném meghálálni a kedvességeteket.

Nem titok, hogy nagyon várom a tavaszt  ilyenkor mindig új lendületet vesz a blogom és én is. Rengeteg videó ötletem született, amit serényen jegyzeteltem le egy füzetkébe és igyekszem hamarosan megvalósítani. Nagyon erősen gondolkozom egy sminkes képzésen is, ha találok egy megfelelőt mindenképp belevágok ezen régi vágyam megvalósításába. 



Ötletekből nincs hiány, de jól jönne egy kis napsütés és madárcsicsergés, no meg virágillat és még sorolhatnám. Ezzel a szettel pedig elbúcsúztatom az idei hideg évszakot.

A szoknya a jeget jelképezi, amin megannyiszor estem el idén, sőt egy félre sikerült fotózáson majdnem egy tóba is beszakadtam. A csipke havat, amit már annyira untam januárban. A szőrme pedig az a ruha darab volt, ami a jókedvemet alapozta meg a reményvesztett fagyott évszakban.

Az unikornis életérzés szerintem abszolút jól körvonalazza ezt a szettet. Csillogás, finomság és unikornis színek.





Még karácsony előtt mutattam Nektek ezt az kék szőrmés Ezsubegz táskát, ami elrabolta a szívemet. Nem csak a színe és szőrös mivolta miatt, hanem a szarvas motívum is megragadott, ami kicsit engem, a Kialakítót jelképezi. A fekete műbőr és a világoskék-türkiz szín kombináció szerintem télen nyáron izgalmas fűszere lehet a szettjeinknek. Szinte mindennel el tudom képzelni ezt a táskát, rengeteg lehetőség ven benne. Praktikus hátizsák, ami most szuper divatos és higgyétek el nagyon terhelhető. :)

A hátizsákot szinte bármivel viselhetjük a trendek alapján, szoknyás, illetve laza farmeros szettekhez is kiválóan illik. Méretben először a kicsik jelentek meg, de most már ezek is sokkal változatosabbak. 




Imádok kitűnni a tömegből, ez a táska pedig kifejezetten alkalmas arra, hogy interakcióba lépj idegenekkel, ugyanis nem egy lány és nő lépett már oda hozzám, hogy a fantasztikus kiegészítőm honnan van. És ami a legjobb, hogy Budapest mellett Nyíregyházán is megvásárolhatók ezek a csodák a Flower Factoryban. 



A bundát sok szettben láthattátok már, egyszerűen nem tudok betelni vele, pedig annyi kabátom van. Meleg és kényelmes, over size darab, ami feldobja a napom és izgalmassá teszi az egyszerű monokróm szettjeimet is. Annó két éve már megjósoltam a szőrme mellények után a bunda lesz a menő, sőt bizton állíthatom, hogy jövő télen is aktív részese lesz a divatnak a szőrme kabát, ami a nőies öltözék egyik alap darabja. 



A plisszírozott szoknya nem újdonság a ruhatáramban, nagymamám szekrényéből került már évekkel ezelőtt hozzám pár darab, de most a divat is felkarolta ezt az anyag megoldást. Fémes szoknyákban hódít elsősorban, rengeteg divat bloggernél láthatjuk külföldön ezeket. Én a midi szoknyahosszt preferáltam télen, hiszen a hóban és latyakban ez a viselhető.














Ehhez pedig jól meg egy magassarkú bokacsizma, nekem kifejezetten tetszik ez a hasított bőr szabású fűzős darab. Különlegessége a piszkos nude árnyalat és a bőrszálas oldal díszítés. 







Chokerjént viselem egy bőrszálra felfűzve az Anda Design legújabb darabját, amiben cserélhetőek az ásványok, illetve Swarovski kövek és feldobhatod mindezt charmokkal. Ebben a rózsakvarc gyönyörűségben egy jegygyűrű charm kapott helyet, így már nem csak az ujjamat ékesíti.




OUTFIT
Bunda: New Yoker
Csipke felső: H&M
Szoknya: H&M
Bokacsizma: Cipőfalva
Táska: Ezsubegz
Nyaklánc: Anda Design
Napszemüveg: Ebay



Fotó és illusztráció: Győző Éva

Hajszínező: Schwarzkopf