2017. február 7., kedd

Valentin napi érzelem túrcsordulás- OUTFIT

Ismét egy olyan sorozat, ami kicsit rendhagyóbb, egy olyan kiegészítővel, amit bizony én buliban is viseltem nem egyszer.  Ugyan ezeket a képeket még karácsonykor lőttük, de Valentin napon is tökéletesen megállja a helyét, sőt a farsangi időszak bulijait is feldobhatja. Kicsit vintage hangulatú, egyértelműen extrém a szett és csipkével tarkított.

Szerintem a mostani fehérneműkre emlékeztető kombiné toppjainak trendje gördül tovább a felsőben, sokkal sejtelmesebb, titokzatosabb és vonzóbb formában. A szoknya megadja a szokásos fűszert, de a cseresznye a habon kétségkívül a kalap, ami az énem egy komoly hasonlata. 





A fotósorozat sokkal több képanyagból tevődött össze, de mivel kifutottam az időből, hogy megosszam ezt a posztot, így érthető okokból kifolyólag nem tehettem ki a karácsonyfás fotókat. Viszont így egy különleges dologra lettem figyelmes, méghozzá az tűnt fel, hogy sosem volt ennyire sok érzelem megfigyelhető az arcomon ilyen jellegű posztban. Valahogy elgondolkoztatott ez, hogy mennyit változtam az évek során, nem csak kívül, de belül is. Mennyire másképp állok az érzelmekhez.

Tekerjük kicsit visszább az idő kerekét. Tini koromig nagyon nyitott voltam és lelkesen kifejeztem az érzéseimet, lehetett az szeretet, utálat, öröm, vagy bánat. Aztán a gimi megtanított arra, ha kimutatod, amit érzel, akkor támadási felületet adsz másoknak, fegyvert magad ellen. Ekkor elkezdtem egy csigaházat növeszteni magam körül, kívülről erős "nőnek" tűnni. Aztán magam is elhittem, hogy az érzelmek ciki, fölöslegesek, főleg a szeretet. 


Persze ez az az időszak, amikor nagy szerelmek és nagy csalódások követik egymást. Nálam sem volt másképp, egy három éves kapcsolat után jött az óriási pofára esés. Ekkor megfogadtam, hogy bizony  én aztán többet nem mutatom ki mit is érzek, hiszen legutóbb mégis jól elbántak velem. Nem sok kellett, talán egy hónap és bekopogott a herceg, akibe halálosan bele tudtam szeretni, persze ezt nem mutattam ki ekkor már. Próbáltam betegesen óvni magam attól, hogy ha mégsem sül el jól ez a kapcsolat, akkor se tudja, hogy szeretem. Persze a szakítás ugyanúgy fájt, sőt jobban, hiszen ekkor voltam először szerelmes. Ezután is óvtam magam attól, hogy kiadjam az érzéseim, de kicsit már megrepedt a páncél. Kiderült számomra, hogy az senkit sem véd meg, ha üresnek, közönyösnek és erősnek látszik.

Évek teltek el és kellett hozzá egy Botond, hogy rádöbbenjek, hogy az igazán erős nők kimutatják az érzéseiket, elmondják a félelmeiket és szabályokat állítanak fel egy kapcsolatban.






Egy Valentin nap volt azt hiszem a fordulópont, amikor Botond olyan nyíltan kimutatta az érzéseit, hogy világossá vált számomra az, hogy az eddigi elképzeléseim a szerepekről, az érzelmekről és a megnyilvánulásokról teljesen hamisak. Ez a nap volt az áttörés, amikor elhatároztam, hogy mindent ki fogok mondani és ki fogok mutatni. Levettem az álarcomat és elkezdtem élvezni, hogy újra lehetek az a nyílt szívű lány, aki évekig nem mertem lenni. Tudjátok viszont mi volt nehéz? Újra spontánnak lenni, nem féli attól, hogy mások mit gondolnak ha érzéseket fejezek ki.

A Valentin nap valahol önmagam  újraépítésének az ünnepe. Sőt szingliként is az volt, hiszen a nemzetközi Szerelmesek napján mindig önértékeltem, analizáltam magam és a helyzetem. Azt hiszem ezek a napok egyedülállóként is mindig sokat adtak, viszont igazi értelme akkor lett, amikor megtaláltam azt az embert, aki mellett levethettem a páncélomat. 




A mostani szett  amellett, hogy egészen Valentin napi, de valaohol az erős nő harci dísze. Mezsgye a régi fagyott szívű lány és a mostani nyílt szívű nő között. Sebezhető vagyok attól, hogy kimondom mit érezk? Pont annyira, mint akkor, amikor őriztem ezen érzelmeket, mint óriási szégyellnivaló titkokat.

Pár szót ejtek a ruháról is. A fehérnemű csipkézése nem csak a felsőben, de a chokerben is megjelenik. A felsőn ezen kívül fut két varrás, ami fűzőszerűvé varázsolja az egészet. A szoknyát már láthattátok nyáron, szerintem egyik legjobb vételem, amit nagyon ajánlom mindenkinek, aki kicsit merészebb darabra vágyik. Szélesebb csípőjű lányoknak pedig a lehető legelőnyösebb ez a harang alakú darab.


Cipő nincs, még hozzá azért nem, mert ez jelképezi azt, ahogy belegázoltam az érzelmeim tengerébe, csak kapkodtam a fejem. A Bálint nap szerintem nem a szerelmesek napja, hanem az érzelmeké, a megismerésé. 





OUTFIT

Felső: Tally Weijl
Szoknya: Ebay
Chocker: Ebay
Kalap: Skála

SMINK

Alapozó: Bronx Colors
Korrektor: Bronx Colors
Púder: Pupa Like a doll
Kontúr: Pupa kontúrpaletta
Szemhéjpúder: Bourjois paletta
Szemhéjtus: IsaDora
Szempillaspirál: IsaDora
Rúzs: Pupa folyékony rúzs

Frizura: Remington







Fotó: D-Dream Kiss Daniella

Illusztráció: Győző Éva Illustration

Stúdió: Flower Factory


Hogy tetszett a szett?