2017. február 3., péntek

VALENTIN NAPI NYEREMÉNYJÁTÉK (Ezsubegz, Anda Design, Flower Factory és Kialalkító)


Valentin nap alkalmából egy nagyon különleges nyereményjátékra invitállak Titeket, ami keretében designer darabokat, egy virágdobozt és sminktermékeket nyerhettek. Az Ezsubegz felajánlott egy szőrös neszesszert, ami engem abszolút a tavaszra hangol. Anda Design egy páros ásvány karkötő szettet ajánlott fel, amiken a Mr. és Mrs. felirat áll. Flower Factory egy virágdobozzal kedveskedik Nektek, amiben örökké gyönyörködhettek, hiszen művirágokból készült. Én sem maradtam ki a jóból, megtöltöttem a neszesszer, egy nude palettát, egy szempillaspirált és egy matt folyékony rúzst tettem bele és még lesznek meglepetések is a nyertesnek. 




NYEREMÉNYJÁTÉK FELTÉTELEK

Feladatok:



-Írd meg a kép alatt kommentben, hogy milyen néven követed az oldalakat és hogy mire vágysz legjobban a képről.  



Plusz esély: 

-Kövesd a @Kialakito Youtube csatornáját >>> https://www.youtube.com/channel/UCCdSLOSuSfk69pkmFj4CB8g

-Kövesd @Anda Design Instagramját
-kövesd @Ezsubegz Instagramját
-Kövesd @Flower Factory instáját







Nyeremény:

-Flower Factory 9 szálas virágdoboz
-Anda Design páros ásvány karkötő (Rózsakvarc,Howlit, Matt Achát)
-Ezsubegz neszesszer
-Catrice szempillaspirál
-Rival de Loop Young XXL nude paletta
-Aden matt folyékony rúzs
-meglepetés termékek




Ilyen az, amikor négy nő összeáll és meg szeretne ajándékozni Titeket. :) 



Játék időtartalma: 2017. Február 3-Február 14.
Sorsolás: Február 14. 20:00

Változás jogát fenntartjuk!






15 megjegyzés :

  1. Minden feltételt teljesítettem :)

    VálaszTörlés
  2. Minden kész, a szőrmés neszeszer tetszik a legjobban a képről! 😚

    VálaszTörlés
  3. Hetesi Andrea neven kovetem az oldalakat, illetve instan es youtubon Simply Wifelykent. Az ezsubegz neszeszerre ( meginkabb a taskajara) vagyom valamint a smink palettara! Nagyszeru ajandek lenne a szulinapomra :) Epp valentin nap elott egy nappal toltom be a 30.at :D

    VálaszTörlés
  4. Barbara Ányos
    A virágdoboznak és a neszeszernek örülnék a legjobban ☺

    VálaszTörlés
  5. Puskás Kata néven likeolok, instán pedig puskas.kata névem, szőrös táskát szeretnék:)

    VálaszTörlés
  6. Én egy ezsubegzre vágyok, mióta láttam sok bloggernél. :D Ennek a nesszernek is örülnék, de egy táska is szuper lenne tőlük, úgyhogy remélem, lesz még nyereményjátékod velük! :-D

    VálaszTörlés
  7. Szia Enikő. Jelentkeznék a játékra:) Csodaszép az a neszesszer. :)
    -Mindegyik Facebookos oldalt Krisztina Redák néven lájkoltam , mindegyiknek egyformán örülnék , de talán a neszesszerre vágyom a legjobban.
    -A játék képét megosztottam. ( https://www.facebook.com/kialakito/photos/a.465776870209533.1073741827.465765286877358/1209483702505509/?type=3&theater )
    -Plusz esélyek:
    -Krisztina Redák néven követlek YT-on.
    -Instagramon pedig mindhárom oldalt , valamint Téged is követem @redakkrisztinaa néven.
    Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bocsanat , a linket elrontottam : https://www.facebook.com/krisztina.redak/posts/1364307646952689?pnref=story

      Törlés
  8. Szia! Teljesítettem a feltételeket, Facebookon és Youtube-on Andrea Hives, Instagramon andreahives néven követem az oldalakat. :)

    VálaszTörlés
  9. Szia! Tejesítettem a feltételeket, Facebookon és Youtube-on Virág Kiss és Instagramon 2003virag néven követem az oldalakat. Az Aden folyékony rúzs tetszik a legjobban.

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Nekem igazából mindegy,ha megnyerem válassz nekem te nyugodtan.Legyen meglepetés.☺☺☺Teljesítettem a feltételeket.Dóra Veronika Kárpáti néven vagyok fent facebookon,Instagrammon karpati.dorci veronika néven.Köszönöm a lehetőséget.☺

    VálaszTörlés
  11. Szia!
    Minden feltételt teljesítettem :) Facen István Evelin néven, Instán v.evelin.1992 néven. A paletta tetszik a legeslegjobban, de bármelyik egy csodás ajándék lenne. :*

    VálaszTörlés