2017. március 10., péntek

Aden termékek tesztje

Még a blog kezdet kezdetén írni akartam az Aden folyékony rúzsairól, de valahogy sosem jött ki úgy a lépés, hogy erre sort keríthettem volna (mennyi fotó és termék vár még így talomban). Viszont nemrégiben került hozzám még két általam nem próbált Aden termék, valamint egy új árnyalat is a rúzsból, így mindenképp akartam egy írott tesztet is ezekről, illetve a márkáról, aminek ecseteit oly sokszor használom a sminkes videókban. 









Matt folyékony rúzs



Az Aden viszonylag hamar reagált a folyékony matt rúzsok igényére, így az egyik első ilyen termékem ettől a márkától volt. Őszintén szólva elég minőségi daraboknak tartom őket, pedig azóta már millió márka hasonló termékét teszteltem. De vesézzük ki részletesebben.

A csomagolása nem szokványos, a hengert felresöpötve szögletes, vastag áttetsző tégelyt kapott. Kicsit plexi hatású, divatosabb szóval akril, ami nekem bejön, de valjuk be kicsit olcsó hatásúak a fekete kupakkal kombinálva. Remekül záródik, ami nem csak táskabarátságból fontos, hanem a kiszáradás mellőzése véget. Gyönyörűen torzítás mentesen látszik a szín árnyalat, ami számokkal van ellátva fantázia nevek helyett. Elég sok árnyalatban kaphatóak ezek a rúzsok.

Applikátora viszonylag hosszú nyélen kapott helyet. Kis fejú és ferdén vágott, öröm vele dolgozni. Nagyon puha bársonyos, így nem karistolja az ajkunk (találkoztam már olyannal na). Kicsit sok festéket vesz fel, cica farkat le kell húzni, de ez nem egy eget rengető hiba.

Gyönyörűen fed, szuper pigmentált és gyorsan szárad teljesen mattra. Picit szárít, viszont nagyon kellemes viselet, nem nehezíti el az ajkakat. Remekül bírja a strapát, bár nyilván nem pörkölt evésre tervezték, viszont egy könnyebb étkezést is képes túlélni és puszit is adhatunk nyom nélkül.





Szemöldök púder



Meglepő kiszerelésű és applikátorú szemöldök termékkel találtam szembe magam az Aden csomag bontogatásakor. Igazán meglepett, hogy külsőleg szemhéjtusra hajaz, majd egy szivacsos, viszonylag nagy és lekerekített megoldású applikátor hivatott a szemöldök kiemelésre.





A szemöldök formázáshoz a formabontó megoldás jó szerintem, bár akinek túl vékony a szemöldöke nem fogja szeretni. Remekül kitölti a réseket, viszont hajlamos túl sok festéket felvinni és túlzottan differenciáltá és hangsúlyossá tenni ezt a testrészünket. A színe nekem nagyon nem vált be, leugrik róla. 

Remekül működik mélyítő vonalban is ez a festék, jól satírozható. Előszeretettel használom az alsó szempillasornál.






Matt folyékony szemhéjtus



Csomagolása átlagos tus megoldás, jól zár, kényelmesen hosszú a kupak. Az applikátor hajlékony, túl hegyű, de nem ecsetes. Nem szöszölődik ki kis a vége, így nagyon vékony vonalat tudunk húzni a termék elfogytáig. Könnyen koordinálható a tus maga, nem túl nagy a játéka. 



Nagyon folyékony a teremék mégis könnyű vele dolgozni, ennyire egyszerűen használható folyékony tudom még sosem volt. Éj fekete és abszolút matt a termék. 

Hiper szuper gyorsan szárad a festék, így nem fog felkenődni a szemhéjra. 








Eszméletlen tartós, estig el se moccan. Könnyű lemosni micellás vízzel. ÉLETEM LEGJOBB TUSA messze. Mindenkinek ajánlom, aki régóta vadászik a tökéletesre. Ráadásul nem kell mélyen a zsebünkbe nyúlni, ha meg szeretnénk venni. Egy negatívuma, hogy nem kapható a drogériákban.




Összességében szuper a márka és ár érték arányban pedig leejti az ember állát. A szemhéjtus KO-val ütötte ki az eddig próbált összes terméket nálam, pedig nagy tus náci vagyok. A folyékony rúzsok szintén csodásak, nem mondom, hogy nincs jobb a piacon, viszont árkategóriájában verhetetlen, vetélytársa a Lovely lehet, de annak csak három színe kapható. Szemöldök pora nem rossz, de az árnyalataira figyelni kell, hozzám ez a meleg barna nem illik, de ahogy fentebb leírtam, kitaláltam neki a tökéletes funkciót. Amire hivatott pedig alapvetően jó is, az a fránya szín bár stimmelt volna...

Ha Aden állvány előtt jártok valahol nézzetek körül mindenképp, mert tényleg csodás dolgok is lapulnak náluk.


Nektek mi a kedvencetek a márkától? Mit ajánlotok még nekem?