2017. április 8., szombat

Unikornis tojások Húsvétra- HÍMES TOJÁS HADMŰVELET

A mai poszt egy kis DIY méghozzá a nagyon egyszerűen elkészíthető fajtából. A Húsvét sosem volt a kedvenc ünnepem, így idén úgy gondoltam ideje változtatni ezen és megkeresni benne a legjobb dolgokat. Reggel úgy ébredtem fel, hogy akkor vágjunk bele és készítsünk pár hímes tojást hangolódás képen. 2017 abszolút az unikornisok éve lett, így nem volt kétség, hogy a virágdobozos ötletem viszem tovább és itt is megjelennek ezek a mitikus állatok. Mert hogy tudományos tény, hogy az unikornisok tojással szaporodnak és Húsvét környékén költenek, méghozzá a hímek.  



Amit használtam

-tojások
-körömlakkok
-alufólia
-univerzális ragasztó (nem találtam a ragasztópisztolyt)




Először is kifújtam a tojásokat, ebből készült a rántotta. Ha ezzel nem akarsz pepecselni, akkor simán főzd meg keményre. :) Mivel nem volt fehér akril festékem ezért jött az ötlet, hogy körömlakkot használjak, szerencsére minden színben rendelkezésemre állt, mint a legtöbb csajnak. :) 

Két félét is készítettem, egy fehéret és egy márványos-paszteles-összefuttatottat. A fehérnél két réteg lakk került a tojásra, a színesnél pedig fehér alap réteget felkentem egy kisebb területre, nem vártam meg hogy megszáradjon. Pöttyözve vittem fel a pasztell színeket elszórtan, úgy hogy kilátszódjon néhol a fehér. És ezt egy vékony ecsettel összemaszatoltam, hogy keveredjenek az árnyalatok. 

Megvártam amíg megszárad, közben elkészítettem a szarvakat. Ezeket süthető, vagy levegőre száradó gyurmából is elkészíthetjük, de azt a virágdoboznál elhasználtam, így alufóliából formáztam meg. Ezt szintén lefestettem körömlakkal, csillámok is kerültek rá.

A már száraz festett tojások felső negyedének középpontjára tettem az univerzáslis ragasztóval és ebbe nyomtam bele a szarvat. Könnyebb persze ragasztópisztollyal dolgozni. Pár perc alatt megszáradt. Ezután a szarv köré művirág szirmokat, illetve kis virágokat ragasztottam és csillámos lakkal eltüntettem a kikandikáló ragasztót. :) 

Szemet pedig legegyszerűbben alkoholos filccel készíthettek. Ha egymástól távolabbra teszitek a szempárt és kicsit lentebb, mint én akkor baba arcot tudtok elérni, ahogy én készítettem, úgy kicsit lányosabb a hatás, nőiesebb. 


Hogy tetszik az ötlet? Mit tanácsotoltok mit próbáljak még ki a Húsvét ünnepköréből, ami meghozza a kedvem? :) 

Ha elkészíted az unikornis tojást akkor használd a #kialakito hastaget, vagy küld el nekem a képet. :) <3



2 megjegyzés :

  1. Annyira ötletes és Enikős ez a húsvéti dísz :) . Jövőhéten megcsinálom, de én hungarocell tojást fogok hozzá használni, így eltudom majd tenni és nem kell félnem, hogy véletlenül összetörik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen abból sokkal praktikusabb, szerintem én is elkészítem majd időtálló verzióban. :) Sőt kedvet kaptam még fantáziálni. :) Lehet idén megszeretem Botond kedvenc ünnepét :D

      És köszönöm. :) <3 HA elkészíted majd mutasd meg mindenképp :) Biztos jobban sikerül, a kézügyességnél nem álltam sorban. :D

      Törlés