2017. április 12., szerda

Victora's Secret replikája a Dear Body

Vannak márkák, akik bizony egy egy márka csomagolását lemásolva indulnak hódító útjukon. Legtöbbjük belebukik, hiszen minőségben elmaradnak az ikontól. Most egy olyat mutatok, aki bizony hozza  Victoria's Secret élményt, ez nem más mint a Dear Body, amit egy meglepetés doboznak köszönhetek, hogy felfedeztem. 






Testpermet

Egymás mellett a két márka termékét szinte össze lehet keverni, a hasonlóság elképesztő, de persze nem tökéletes, így dupenak nevezzük.

Victoria's Secret testpermetre azóta vágyok, amióta voltam olyan buta, hogy a Londoni reptéren nem vettem meg egy parfüm válogatás karácsonyi csomagot. Amikor hazaértünk elhatároztam, hogy akkor is lesz valami a márkától Nekem. Nem jött be a Müllerben fellelhető parfüm kínálat (azóta jobb) ezért esett a választásom a mangós testpermetre, amit azóta már újra is vettem. Imádom mivel nagyon tartós, nagyon jó az illata és eszméletlen jó frissít.



De ebben a posztban most nem a VS terméket szeretném dicsérni, hanem azt a márkát ami bizony másolja és jól. Ugyanaz a tökéletes illat kombinálás jellemzi, tartóssága is közel azonos. El kell mondanom, hogy rajongok érte, ugyanannyit nyúlok utána, mint a Victoria's Secret után. Amióta ezek megvannak be kell vallanom még kevesebbszer parfümözök, elégnek érzem ezeket a mindennapokban.

Amit még kiemelnék, hogy remekül porítja a terméket, így kellemes érzés a használata és szépen elterül a bőrön. Illata pedig mennyei virágos, tényleg szerelmes, ahogy a neve is elárulja. 




Testvaj
Amit a márka ígér:


Kényeztető testvaj!

Gyorsan felszívódó formula tápláló aloe, zab-és szőlőmag kivonat, valamint E vitaminok és C vitamin biztosítja a bőr selymes tapintását.

Nem vagyok egy testápolós lány, bár pár termék az utóbbi egy évben meggyőzött arról, hogy néhány naponta bekenjem magam és élvezzem az illatukat és a hidratálásukat. Ilyen a Pupa testápolója és az AA-jé. Illetve ez a termék is simán itt van a listán, ugyanis csodás az illata. Nem annyira tápláló, nem annyira jól hidratáló, de kétség kívül eszméletlen finom illatú, ráadásul a bőröm saját illatával még kellemesebbé válik, jól kijövünk egymással. Viszonylag tartós 2-3 óráig intenzíven érzem magamon.

Hatalmas kiszerelés így nagyon sokáig elég, bár  csomagolása nem  legjobb, mivel beleturkálós, kiknalazós, illetve csúszós kézzel nehéz visszatekerni a tetejét.

Nem a leggyorsabban beszívódó termék, de nem hagy ragacsos érzetet, ami sokaknál kardinális kérdés. Én ráérős reggeleken, illetve randi előtti estéken vetem be.
Illatában keveredik egy kis gyümölcsös aroma a virággal, mennyei. A Jázmint pedig jól kiérzem belőle.





Tusfürdő

Amit a márka ígér:

Sheer Love tusfürdő – Dear Body

Kényeztető tusfürdő!

Sheer Love egy virágos illat nőknek. Az illat jellemzői a liliom, a pamut virág, a kamilla és az aloe vera. Kiválóan alkalmas a mindennapi viseletre, friss, légies, könnyű, puha, virágos illat. Szellős, picit édes, olyan mint a tengerparton feküdni vasárnap délután.

Egy egyszerű, lágy, ártalmatlan, tiszta illat.Tökéletes választás, ha frissességre, felüdülésre vágysz.

Ez a kiszerelés több hónapra elég!

Eredeti ár: 2990 Ft

Két termékem is van már a Dear Bodytól, az egyik a Sheer Love, a másik a Beauty Spell (utóbbit nem találtam most a kínálatban). Illatuk fantasztikus, betölti a fürdőszobát, sőt még egy-két órán át a bőrömön is érzem. A Sheer Love abszolót tavaszi virág illatú, míg a Beauty Spell gyümölcsös vonalat képviseli. Nem szárítják a bőrömet, ami  ritka és azt hittem, ami ennyire illatosított azzal gondjaim lesznek, de nem. Viszont nem egy hidratálásra specializálódott tusfürdő ezt érdemes észben tartani. Nyárra szerintem a legideálisabb, amikor könnyed termékeket, géles állagot preferálunk inkább. 




Csomagolás gyönyörű, dísze lesz fürdőszobánknak, ha tehetném ezekkel pakolnám körbe a kádat. Illataik nagyon emlékeztetnek a VS illat kombinációira.

Összességében én megbocsátom, hogy a csomagolás ennyire hasonlít az eredetire, mivel minőséget rejt magában. Ráadásul nem is akármilyen flakonok, hiszen jó kézbe venni őket és szemet gyönyörködtetőek. Remélem a Dear Body ki fog tudni törni a VS árnyékából.

Az Good Stuff első csináld magad beautybox keretén belül pedig összeválogathatsz akár egy teljes dobozt ezekkel a termékekkel.