2017. május 8., hétfő

L'Oreal Colorista hajszínező, ami tönkre tette a hajam

 Sokszor megkapjuk bloggerek, hogy csak dicsérünk termékeket. Aki követi a blogom az tudja, hogy ez nincs így, mindig megmondom a véleményem. A NYX versenyére készülve be kellett szereznem egy hajszínezőt, ami szürkés. Ki is néztem egyet, a L'Oreal kínálatából a Colorista hajszínezőkből, a dobozon gyönyörű szürkés kék színt vetített előre. Lelkesen be is színeztem a szőke tincseimet. 


Elmesélem a saját történetemet, nem mondom, hogy mindenki így fog járni, de kötelességemnek érzem, hogy figyelmeztessek, illetve kicsit panaszkodjak.
Tudjátok, hogy sokszor volt már színezve a hajam, mondhatni öreg róka vagyok a témában. Először a pasztell krétákkal próbálkoztam, amik egy mosásig tök szépen színeznek,de picit szárítanak. Aztán a Schwarzkopf hajszínezőit vetettem be és így lett rendszeresen sellő séróm. A színezők lényege, hogy 10-20 hajmosással kijön a szín és visszanyerjük maradéktalanul az előző hajszínünket. Ez eddig mindig így is történt. 

Színezés előtt a hajam elég jó állapotban volt, alig volt töredezett szál, illetve egész télen nagyon gondosan hidratáltam. Mindig csak a tövét szőkítem.
A sampon, ami elvileg kiszedi a színt.

Első meglepetés az volt, hogy kevés volt a színező, pedig nincs se hosszú, se dús hajam, épp, hogy elég lett. A második meglepi, hogy nem szürkés kék, hanem kék lett, méghozzá foltos (egyenletes felvitel mellett). Ennél sokkal jobban teljesített a Schwarzkopf kékje. A videónál azért tűnik szürkésnek az árnyalat, mert rengeteg hintőport és száraz sampont fújtunk rá. 
Ezen mondjuk tovább libbentem, van ilyen. Első mosásnál megint jött a sokk, a sima sampon felül teljesen eltüntette a színt, vagyis ocsmány ombre lett a hajam, sőt tiszta sprőd és száraz a vége. Szerencsére nem vagyok egy hisztis fajta, úgy voltam vele ez jó hír, hamar kikopik.

(Képen pár réteg hintőpor és száraz sampon után)



A sprayket nem próbáltam de nem is fogom
Azóta 20 mosáson vagyok túl legalább és használtam a speciálisan erre a célra kifejlesztett színkiszedő sampont is. Semmit se ért a hajam közepétől kék a hajam. Tegnap már tarthatatlan volt az állapot, így a szőke festéket előkaptam és festettem. Sajnos a kék maradt változatlanul, ami baromi felháborító, hiszen ez a haj hossz amíg lenő az akár több év (a hajunk 1-2 cm-t nő havonta).
Borzalmas, bortányos ez a színező, senkinek sem ajánlom! Tönkretette a hajam, kiszedhetetlen a szín. Ha van tippetek, vagy jó fodrász javaslatotok Nyíregyházán, akkor ne tartsátok magatokban. :(
A hajszínezéstől ne menjen el a kedvetek, de csak a Schwarzkopfhoz nyúljatok! :)


Ára amúgy bitang magas, 2490 Ft ha jól emlékszem... mindezért ezt a szörnyűséget okozza! Egy jó termékért simán kifizetném amúgy ezt az összeget. 

A legrémesebbnek viszont azt látom, hogy a célközönség a tizenévesek, huszonévesek, akiknek nagy traumát okoz egy elrontott frizura. Én viszonylag már jól viselem ezt 29 évesen, de 19 évesen biztos telesírtam volna a párnám. :(

FEJLEMÉNYEK

Írtam a L'Oreal Professionalnak ez ügyben, akik átirányítottak egy másik oldalukra a panasszal. Oda is írtam segítséget kérni, egy hetet vártam a válaszra. 

Aztán megkeresett a cég PR managere, aki nagyon empatikusan közelítette meg a témát, felajánlotta, hogy utazzak fel pestre, állják az útiköltséget és megpróbál segíteni a fodrászuk. Ezt a gesztust méltányolom, viszont nem akarok több L'Oreal terméket kenni a hajamra, mivel mint láttuk nem reagált jól rá. 

Több fodrász is felkeresett azóta és én is párat és mind egyet értett vele, hogy sötétítéssel lehet elfedni a színt, de nem garantált, hogy nem üt át a kék. Egyenlőre ápolom, próbálom feltuningolni a törött részeket, hajolaj és vitamin kombó. Illetve egy hajápoló kúrára is el fogok járni fodrászatba. 





47 megjegyzés :

  1. Atyaég! Bár én nem vagyok célcsoport a sötétbarna hajammal, de ez olyan jó terméknek tűnt! :O Hihetetlen, hogy ki sem lehet mosni a speckó samponnal sem. Elrettentő példa, kár, hogy saját bőrödön kellett megtapasztalnod. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolhatod milyen ragaszkodó, ha még a szőke hajfesték se tudta elmozdítani a helyéről.

      Törlés
  2. Uh, én majdnem elcsábultam legutóbb a boltban... de jó hogy nem kapkodtam el a vásárlását! :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Schwarzkopf jó, abban nem csalódtam még, de ez egy rémálom!

      Törlés
  3. Van ennek a terméknek egy samponja ami direkt azért van, hogy kimossa a kapott színt a hajból. Azzal akartad kiszedni vagy más samponnal? Lehet megkellene próbálnod a C-vitaminos eltávolítást vagy az Efassort. Ha a fekete színt kiszedik, a kéket is kikell.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A speckó samponja se ér szart se, próbáltam. Csak valami kíméletes megoldás jöhet szóba, mert rettentően tönkre vágta a hajam ez a nyomorult színező. :(

      Törlés
    2. Sajnálom. Akkor esetleg a C-vitaminos, arról jókat olvastam. Lehet először gyengébb keverékként is alkalmazni, majd egy jobb pakolás... hajolaj .

      Törlés
    3. Aszkorbinsav+sima sampon nekem a vörös festékeltávolítasnál segített.1órát volt a hajamon.Utana kokuszolajjal kentem be ápolásként.
      Pont filóztam ezen,h most leszek szőke,mivel szinesítsek utána.Igy ezt tuti nem próbálom ki.Remélem kártérítenek emiatt!

      Törlés
  4. Hűűű, ez tényleg nem a legszebb most. :( Hogyhogy nem kopik ki?
    Én a helyedben ezeket a fotókat elküldenèm a L'Orealnak, hátha ők orvosolni tudják a problémát.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az lesz! Ilyen esetben simán külföldön intézniük kéne fodrászt meg kártérítést, kiváncsi leszek itt mit tesznek.

      Törlés
  5. Jaj, ez tényleg nem valami szép. Nekem most a lila színűvel van beszínezve a hajam, egyrészt csak enyhén fogta be (bár az én hajam sötétszőke ombre épp), másrészt egy mosás után kijött az egész...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Legalább kijött neked, hálisten. :( Komolyan soha többet nem veszek a márkától semmit. :(

      Törlés
  6. Nagyon sajnálom...ez dúrva.Én is ki akartam próbálni,de így már biztos,hogy nem fogom. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aztóa több mailt is kaptam másoktól, hogy ugyanígy jártak. Elkezdtem összeszedni milyen hajtípusok, de mindenkié más. Az enyém vékony szálú szőkített, de van vastag szálú természetes szőke is aki így járt :(

      Törlés
  7. Az aszkorbinsavas modszer sem jon be? Elvileg a fekete festektol is megszabadit, bar en meg nem probaltam. Neten sok cikk es forum van a temaval kapcsolatban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sajnos az a módszer ép hajat is roncsol nem merném amúgy se kipróbálni, nem hogy így. :( De azért köszi.

      Törlés
  8. Szia! Sajnálom, hogy ennyire tönkretette a hajad :/
    Azért írok, mert én is nyíregyi vagyok, és a mostani fodrászom nagyon imádom, nagyon tündéri nő :) Az ív utcában van a szalonja.

    VálaszTörlés
  9. Nagyon sajnálom Enikő,egy cipőben járunk!Szintén ezt a színt vettem meg és most épp ZÖLD!! színű az ombre, vastagszálú hajam!Sírni tudnék mikor tükörbe nézek!😞Párom elvicceskedi a dolgot...neki tetszik,de vezető beosztásban dolgozom és így lehet nem mennék el egy értekezletre sem...én kis naiv...a képen gyönyörű ezüstös színe volt ennek a sz.rnak😡...de nekem is kék lett,nagyon kék és nagyon foltos és nagyon sprőd!😞😞Asszem elkerülöm a színezőket egy életre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy más szinezőnél nincs ilyen, csak ennél az agyon hypolt márkánál. Nem véletlen nem szoktam L'Orealról írni, megvan a véleményem a termékeiről, de azt hittem ennél nem lehet nagy baj, nos az lett. A fura, hogy különböző hajtípusúaknak nem jön be, szóval itt tényleg a színező a hibás... :( Ma nagyon sok lány, köztük az unokahúgom is rám írt, hogy ugyanígy járt és nem csak a kékre panaszkodnak. :(Persze a cég válaszra se méltat....

      Ami a legjobban meglepett, hogy pár lány nekem esett, hogy azért történt mert hülye vagyok, meg mert szar a hajam. Komolyan nem értem, ha elméleteket gyártanak akkor megússzák, hogy egyszer belefussanak valami rosszba? Szomorú néhány ember hozzáállása.

      Kitartást, ha megtalálom a megoldást sikítok!

      Törlés
    2. Ajaj, remélem, itt nem csak az olló segít már... Hogy őszinte legyek, az összes ilyen drogériás festéket a világ lehúzásának tartom... Soha nem veszek méregdrágán ilyen sz***kat... Lehet venni fodrászkellékesben mixtont, kicsit keversz a szokásos festékedhez, aztán nagyon szép színe lesz, ami ki is kopik max. a köv. festésig. (De lehet belőle tenni balzsamba, samponba is.) Én így voltam tavaly rózsaszín, vagyis inkább rosegold, szőke hajfesték plusz egy kis pink mixton, most meg csodás hamvasat értünk el egy kis szürke mixton hozzáadásával. Egyébként a fodrászkellékes festékek közül az már drágának számít, ami 2.000 körül van, és sokkal-sokkal nagyobb adag lesz oxival keverve, mint ezek a dobozosok... A mostani szürke mixtonomból meg 600 ft volt kb. egy egész tubus ami szerintem életem végéig kitart, mivel csak nagyon pici kell a festékhez, és tényleg nagyon szép árnyalata lett tőle a hajamnak.
      Kitartás! Majd várom a fejleményeket! :*

      Törlés
    3. Sajna akkor a verseny miatt szürke kellett, az meg fodrász kellékesben nem volt, jó megszívtam... :( Nem mondhatnám, hogy megérte a dolog, de legalább tudok figyelmeztetni másokat, végülis erre van a blog.

      Na a helyzet, hogy egy fodrász se mert hozzányúlni a hajamhoz, nem is lepődtem meg, amúgy se ültem volna be sehova, viszont pár tanács kellett. Mind szidta a L'Orealt.

      A L'Oreal Professional írt, hogy írjak egy másik oldaluknak, meg keressek fel egy Loreal fodrászatot (nyilván saját pénzemen). Írtam a másik oldalnak, válaszra se méltattak. Holnap a posztom is csatolom egy kevésbé kedves levél mellé.

      Törlés
  10. Basszuskulcs. Sosem mertem kipróbálni a színezőket, de így... ajajjajajjj , szerintem én 23 éves fejjel is telezokognám a párnám. Remélem, találsz egy szuper fodrászt, aki helyrehozza a hajadat!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A szomorú, hogy más színező nem csinál ilyet és egy ilyen példa elrettenti az embereket, bár inkább rettenjenek el, minthogy így járjanak. Köszönöm.

      Törlés
  11. Aki írja, hogy elment a kedve a színezéstől, az tényleg ne ebből induljon ki c: Ezt még nem próbáltam, de a Schwarzkopf lilája nekem nagyon bejött, illetve a Directions kékje is, igaz, az elég ragaszkodó volt, és egy ideig zöldes volt, de nekem az is tetszett c:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen ez a márka hibája, a legtöbb színező jó és korrekt és nem foltos, nem roncsol...de ezt le is írtam.

      Törlés
  12. Nyíregyházán állítólag ez az egyik legjobb fodrász és fodrászat. https://www.facebook.com/lukovicshair/?fref=ts
    Még nem tapasztaltam belőle semmit, de ha a legbonyolultabb hajfestési technikákat meg "hajmentő" programokat meg tudják csinálni, akkor itt is segíthet. :)

    VálaszTörlés
  13. Hú de jó, hogy nem vettem még meg. Én a spray-t szerettem volna kipróbálni rózsaszínben, de így tuti hogy offolom a témát. Sajnálom, hogy így jártál :( Én megbolondulnék a helyedbe, felháborító.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Schwarzkopf is kijött spraykkel, inkább azokat próbáld ki :)

      Törlés
  14. Jó hogy nem vettem senkinek belőle. Pedig ma is kerestem a hajszínező sprayt, de "szerencsére", nem volt az adott üzletben. Kár érte amúgy, mondjuk az én extrém vörös hajamra biztos semmit nem ért volna , max még szarabb lett volna, mint anno 10 évvel ezelőtt. Miskolcon szívesen ajánlók jó , profi fodrászokat, de sajnos Nyíregyházán kicsit sem vagyok jártas e téren. Nagyon sajnálom a hajadat, pedig gyönyörű volt ...basszus :-\ Remélem azért helyre tudják hozzni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most pihentetem és várom a csodát, konzultáltam pár fodrásszal, jövőhéten pedig megkísérlem leszívni a színt, max nem marad hajam :D

      Törlés
  15. Egyébként én is kirúgtam a fodrászomat tavasszal, egyszer sárgát festett hamvas helyett, aztán meg kinyírt egy darabot a hajamból, de az még rosszabb volt, mert a sárgát legalább sikerült NEKEM kijavítanom házibarkáccsal, profi szalonos festéket vásárolva... Szóval átérzem a bad hair dayt. De fel a fejjel, ki a mellel, szó szerint, meg egy szexi magassarkú és rúzs, és már senki nem is nézi a hajadat. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Oh ne aggódj mosolyogva járok az utcán, de egy tini önbizalmát hogy gallyra vágja az ilyen... :( Szörnyű miket dobnak a piacra és vicc ez a márka. Azt hittem csak bőrápolásban rossz. :(

      Törlés
  16. Szia!
    Gondolkodtam rajta, hogy a sötétvörös hajamat egy kis pirossal megbolondítom a nyárra, szerinted az sem jó ötlet?
    Elbizonytalanítottál most :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te döntésed, te hajad. Láttad én hogy jártam. Más márkának is van hajszínezője én arra szavaznék.

      Törlés
  17. Sajnos már túl későn olvastam a fórumot, és hasonlóan jártam. A pasztel lila egy része kék lett, és semmit nem kopik. Milyen fórumon tegyek panaszt szerinted? Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írj a Loreal oldalának, akár mindnek, bár nem fognak szerintem túl sokat tenni. Tippelem, hogy engem is azért kerestek meg, mert blogger voltam és nem voltak boldogok a negatív írásomtól.

      Törlés
    2. Szia! Én is így jártam. Már kb 10 mosásnál tartok és a lila KÉK színű. Undorítóan világos rikító kék..

      Törlés
  18. Én is pórul jártam ezzel a festékkel, de még jobban megszívtam mint te, ugyanis nekem zöld lett belőle. Ugyanezt a világos kék színt próbáltam, először nekem sötétebb kék/szürke volt (sokáig hagytam rajta), ami még tetszett is. Viszont szintén kevés volt a festék, más típusokból simán elég egy adag a hajamra. De még ahova rendesen jutott, ott is borzalmasan foltos lett. Majd első mosásnál szintén eltűnt a tövétől úgy 3-5cm széles sávban. Fantörpikus, tapsvihar!
    Ami nálam sokkal gázabb, hogy pár mosás után rikító zöld lett belőle... A hajamnak van egy természetes rezes árnyalata, gondolom ennek köszönhető, de attól még ez nem mentség. Kezdetben simán kék volt, elfedte a rezességet, de pár mosás után már nem. Ráadásul most kezdtem új munkahelyen, gondolhatjátok mennyire tud jó benyomást tenni az ember zöld hajjal. Elvileg arra ki kellett volna már kopnia, de nem... A doboz szerint 5-7 hajmosásig tart a szín, azon már rég túl vagyok és még mindig zöld... Most gondolkoztam a színkiszedőn, de ezek szerint fölösleges azzal próbálkoznom. Nekem nagyon száraz a hajam, azt gondoltam biztos emiatt tud jobban tapadni a festék, de ezek szerint nem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébként a Loreal cuccokkal nekem nincs bajom, sőt az én hajamra kifejezetten csak az egyik termékcsaládjuk jó, de ez nagy csalódás volt.

      Törlés
    2. Jaj... komolyan annyi levelet kapok hasonló történetekkel és külföldön is nagy felháborodás van, de nem vonják ki perzse a forgalomból...

      Törlés
  19. Szia. Nekem sötétbarna hajam van és beszeretném festeni a piros festékükkel csak a végeit ombré hatásban. Én eddig csak a kékre hallottam/láttam panaszt, szerinted mivel neked szőke és kékkel festetted be nekem pedig barna és pirosra én is így fogok járni? Mert nagyon szeretném egy kicsit megváltoztatni a hajszínem nyárra de csak ilyen festékekkel ami kijön pár mosás után... Elég sokat gondolkodom ezen... a spray már használtam és szerintem jó... Köszönöm előre a választ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Minden színre kaptam már panaszkodó leveleket. Szerintem nem hajszín, hajtípus függvény, de nem tudtam rájönni mi... :S Én még egyszer nem kennék fel semmi Loreal színezőt. Az unokahúgomnak természetes szőke a haja, vastag szálú és neki most narancssárga a pinktől... sehogy se lehet leszedni róla.

      Törlés
  20. sziaa.
    Énis igy jartam,(sötétzöld szinnel) de még a sötétítés sem használ..

    VálaszTörlés
  21. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  22. Szia! Én mai napon ugyanennek a márkának a sima festékét, próbáltam ki. (ugyanúgy Colorista csak nem színező ) méghozzá a Rose blonde árnyalatot ami elvileg egy rózsaszínes szőke. Eredetileg is festett szőke voltam eléggé világos, de még le is szívattam hozzá. Édesanyám festette, aki fodrász. A festés ugyan nem roncsolt, de a szín meg sem közelíti az ígértet. Szőke lett, ilyen pezsgőszín szerű, de semmi rózsaszínes árnyalat sincs benne. A gáz az, hogy amikor fel lett kenve úgy tűnt a várt színt fogja eredményezni de nem. Egy biztos, a pénzt nem érte meg, ha valakinek esetleg sikerül ezzel a rose árnyalatot megcsinálni, akkor meglehet a hajam a hibás. De amit te is írtál a színezőről, nem ezt tartom valószínűnek. :/ Maradt még belőle két festésre való, mivel rövid a hajam, de nem tudom ha majd újra ezt kenem rá változhat e egyáltalán jó irányba. Bocsánat a regényért.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy Te is leírtad a véleményed és mivel neked anyukád szakember még jobban prezentálja mekkora átverés ez a termékcsalád. Az egyik blogger ugyanígy járt a rose goldal, amiből már levonhatjuk a konklúziót... szar sok pénzért... :(

      Törlés