2017. június 27., kedd

Karóra kívánságlista-ProKarórák

Eldöntöttem, hogy 30 éves koromig pár alap darabot be szeretnék szerezni magamnak. Az évek alatt sokszor inkább a mennyiségre törekedtem, de az utóbbi két évben igyekeztem a kulcsdarabokat megvásárolni apránként. Sok helyen olvastam, hogy 30 éves korig kell egy igazán szép óra, ami öltöztet és remek kiegészítő. Van már pár órám, de valahogy egyiknél sem érzem azt, hogy igen ez tökéletes, így elkezdtem nézelődni a ProKarórák.hu oldalán. Az egyik szépséget szerintem névnapomra fogom kérni ajándékba, szóval várom a javaslataitokat, hogy melyiket válasszam ezek közül. 




Karótáról is van egy történetem, ami emlékezetes. Óvodás voltam, nagycsoportos, amikor órát kértem a Télapótól. Ahogy a nagykönyvben meg van írva megírtam a levelet, oda adtam anyának, hogy küldje el a Mikulásnak és vártam. El is érkezett december 5-e este és a csizmámban egy ébresztő óra várt lábakkal! Leírhatatlan volt a csalódásom mert én nagylányos karórát akartam. Anya mondta Nekem, hogy az nem szerepelt a levélben, nyilván a Télapó sem gondolatolvasó, így csúszhatott porszem a gépezetbe. Karácsonyra megkaptam aztán a vágyott nagyon menő digitális karórát a kínai boltból. A csavar a dologban az volt, hogy a karóórát csak párszor viseltem, míg a macis ébresztőóra gimi végéig jelezte, hogy fel kéne kelnem. Egy biztos ez a vágyás és csalódás meghatározta a viszonyom a karórákkal, mindig vágyok rájuk, de kicsit félek is, hogy mennyire fogom kihasználni. Most viszont ideje végignézni a kínálat azon szegletét, ami elvarázsolt valamiért. Igyekeztem úgy összeállítani a listát, hogy változatos legyen és ha esetleg idén a Télapó is javítani szeretne tévedésén, akkor tudjon honnan választani. Ígérem bármelyiknek örülni fogok nagyon. :)









Nagyon szeretnék egyszerű, klasszikus és letisztult fazont, ami bármihez illik. Ez a gyönyörű nude, bőrszíjas Fossil tökéletes lenne, közepes méretű a számlapja, így ha rápillantok is látnám az időt még évtizedek múltán is és az ezüst mindig jó választás.









Már van egy MK órám, amit Dániában kaptam Botondtól. Bevallom egy-két évig viseltem, amikor bejöttek divatba, de túl nagynak érzem már, így ritkán kerül fel. Viszont ez a kisebb, kecsesebb példány megdobbantotta a szívem. A pink nem igazán az én színem, de kiegészítőn nagyon tetszik. 








Imádom ezt a hideg kékes ezüst fémes órát...Kicsit maszkulin, de mégis jól kitudnám használni. A fekete számlap pedig olyan jó kontrasztot alkot a neves márka óráján... Csodálatos úgy ahogy van, öröm lenne nap mint nap ránézni. 







A szerelem óra!!! Bordós lila fém óra??? Ez sokkal klasszabb, mint az utóbbi években divatos rose gold. És annyira beindítja a fantáziám, ehhez öröm lenne szetteket álmodni, sőt üde színfoltja, kiegészítője lenne minden outfitnek. Ez lenne a hab a tortán, az a bizonyos fűszer. Előbb utóbb biztos megveszem, az a kérdés, hogy a névnapomra vagy későbbi időpontban.










A hideg ezüst és a hűvös rózsaszínes lila árnyalat együtt levett a lábamról. Nagyon tetszik, bár lehet hozzám kicsit sportosabb, de lehet beveszem a kaméleon stílusomba az edzőcipőket és a laza gatyákat is, ha ezt megkapom.









A kis fekete! Szerintem ez az óra egy igazi alap darab a maga letisztult egyszerűségével. Mivel nem egy ultra trendi darab, így sosem megy ki a divatból. Ahogy öregszem az örök darabok iránti vágyam nő.










Mióta csak blogolok szeretnék egy Marc Jacobs órát. Egy csodás MJ parfümöm már van és ez az óra idézi az illatot, mármint amit elképzelnék hozzá és úgy fest a rózsaszín számlap megbabonázott. Nem vagyok híve a hivalkodó márka megjelenítésnek, talán csak a Levi's pólómon van logó, azt mondják csak azok szeretik, akiknek nincs stílusuk és sznobok. Nos ezt nem tudom, de ennél a darabnál még ezt is megbocsátom és nem fog érdekelni senki előítélete (máskor se izgat). 










Imádom a retró hangulatát, a gyönyörű barna szíját, a ki részleteit. Egyszerűen az a szépség, amit még az unokáim is viselhetnének és büszkén mutathatnák, hogy mennyire csodás volt a nagyi órája.






Amióta megjelentek a fa órák a piacon folyamatosan nézegetem ezeket. Minden fazonban és méretben tetszik, de mivel egy alap darabot vadászok, így a kezeletlen fára esett a választásom. A nude mindig jó döntés, ráadásul szerintem ez az évek alatt patinát kap, érik mint a jó bor.






Melyik legyen szerintetek? Ti milyen órát szeretnétek mostanság?