2017. június 28., szerda

KIALAKÍTÓ BEAUTYBOX NYEREMÉNYJÁTÉK-10.000-EN FACEBOOKON

Hihetetlen, de elérte a Kialakító a 10.000 lájkot Facebookon. Direkt fogalmazok így, mivel megnéztem ennek örömére a látogatottsági adatokat és úgy fest sokkal többen vagytok már itt vele, rengetegen olvastok és nézitek a videóimat, ami elképesztő boldogság számomra. Nagyon hálás vagyok Nektek a napi üzenetekért, azéért amikor odajösztök hozzám az utcán, a kommentekért és azért hogy motiváltok, hogy feszegessem a határaim, mindig kipróbáljak új dolgokat. KÖSZÖNÖM! <3





Nyereményeket megnézheted a videóban


JELENTKEZÉS MENETE

FACEBOOK 
1. Kövesd a Kialakító Facebook oldalát és Iratkozz fel a Youtube csatornára.
2. Írd meg EZ ALÁ a KÉP alá kommentben, hogy miért követed a blogot?
3. Oszd meg EZT A KÉPET Facebookon nyilvánosan
INSTAGRAM 
1. Kövesd a @kialakito instagram oldalát
2. Írd meg EZ ALÁ a kép alá kommentben, hogy milyen posztokat olvasnál szívesen.
3. Plusz esélyért tageld be egy barátnődet a kommentedben Facebook kép alatt, vagy insta kép alatt. 
YOUTUBE 
1. Kövesd a Youtube csatornámat
2. Írd meg EZ ALÁ a videó alá kommentben, hogy milyen videókat látsz legszívesebben. 
Játék időtartalma: 2017. 06. 28-tól 07. 19-ig
Sorsolás: Július 20.

HAJRÁ MINDENKINEK!




8 megjegyzés :

  1. Szia!
    Jó kis nyereményt hoztál,hátha fortuna egyszer mellém áll.

    VálaszTörlés
  2. Szia, csatlakozom az előttem szólóhoz nagyon szerencsés lesz aki megnyeri !!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Olyan dobozt szerettem volna, ami felülmúlja az átlagos blogon nyerhető csomagokat. :)

      Törlés
  3. Ez az ajándék csomag felülmúlja az eddigi nyereményjátékokat :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :) minden feltételt teljesítettem Facebookon, Instagrammon és Youtobe-on is! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia, Jelentkezek a nyereményjátékra :) A blogodat azért követem, mert minden termékről az őszinte véleményedet írod le, és ezért a test és szépségápolási termékeimet már csak a te véleményed alapján választom. YouTubon imádom a HAUL, Unboxing videókat, de természetesen egyikről sem maradok le sosem :)Minden feltétel teljesítve . (egyébként nagyon örülnék neki, ha Én nyerném meg, mert akkor reménykedek benne, hogy személyesen vehetem át a csomagot, hisz nem lakunk távol egymástól :*)

    VálaszTörlés
  6. Szia.
    Nagyon szeretek itt lenni. Nagyon hasznos és tanulságos dolgokat tudok meg tőled. 😘❤ Örülök hogy itt lehetek és köszönöm :) 😘

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szeretem a videóid,írásaid,a csoportot. Köszönöm :)

    VálaszTörlés