2017. június 20., kedd

Shein kívánságlista

A Shein oldal már párszor megkeresett, hogy válasszak tőlük ruhákat, viszont nem igazán éreztem úgy sokáig, hogy szükségem lenne ezekre, mivel féltem, hogy rossz a minőségük. Nem szeretek a blogon olyan együttműködésekbe kezdeni, amik reklámozása esetleg rossz vásárlásra sarkall. Aztán több bloggernél is láttam, hogy áradoznak a szuper minőségről, a gyors szállításról, így én is éltem a lehetőséggel és választottam két ruhadarabot. Ezek nagyon gyorsan 3 hét alatt megérkeztek Kínából és bizony leesett az állam, mivel minőségük kifogástalannak bizonyult. Ennek apropóján felbuzdulva egyre többet szörföztem az oldalukon és ez már kívánságlista után kiáltott. 





A hímzések divatja pár éve talán Nicole Kidmannel kezdődött, amikor egy kalocsai mintás ruhát viselt. Ez itthon azt eredményezte, hogy újra trendi lett a magyar motívum, aminek én nagyon örültem, mert pár évvel előtte hímeztettem anyával egy matyó mintás bikinit, ami ezáltal a hullám által még menőbb lett. Aztán egy kis csend következett, míg Dolce & Gabbana nem járt hazánba, ahol nem kis mennyiségben vásárolt fel mindent, amit a szuvenír boltok kínáltak és megszületett egy igazán magyar ihletésű kollekció. Már tavaly nyáron is érezhető volt a hímzések és horgolt ruhák trendje, de idén már minden üzlet tömve van ezekkel a különleges darabokkal. 



Csivettknál látta, hogy megrendelte ezt a ruhát és nagyon elégedett volt a minőségével. A különlegessége a dupla fodor, az ejtett váll, ami nagyon jól áll a kis mellű lányoknak, illetve a nyakpánt megoldás, ami megoldja az ékszer választást, hiszen nem kell hozzá csak mondjuk egy karkötő. Ivett azt tanácsolta, hogy ezt egy mérettel nagyobba vegyük meg, ha beleszeretünk. 



Kell egy smaragdzöld ruha, de nagyon. Ennek a maxi darabnak nagyon szép a dekoltázsa, a váll része pedig izgalmas, így megvan benne az a fűszer, ami engem vásárlásra késztet. A maxi ruhákat előszeretettel viselem nyáron, ezt pedig bohémabb kiegészítőkkel, de letisztult elegáns darabokkal is könnyedén párosíthatnám. 

















Kis fekete


Nincs kis feketém évek óta. Ennek prózai oka, hogy a pasztell színek, utóbbi időben a színes dolgok jobban vonzanak. Ám közeledve a 30-hoz égető szükségét érzem egy csinos Jolly Jocker ruhának a gardróbomba. Nagyjából fél éve keresem az igazit, de csak most találtam meg szerintem ebben az A vonalú darabban. Tudom ki fog menni egy-két éven belül a divatból ez az váll megoldás, de engem pont nem fog ez a dolog zavarni. Tetszik a hárul hosszabb megoldás is, mivel combos problémáim vannak. 


Tengerpartra, de fesztiválra is zseniális lenne a megfelelő kiegészítőkkel. Nagyon klasszak ezek a tölcsér ujjak, amiket a középkor ruháiból emeltek át, jó még jó párszor megjelent azóta a trendekben, de na eredetijei ott láthatók. Ugyan nekem a derék hangsúlyozása jól áll, e az egyenes szabás pedig minden alkatra megfelelő választás. Ami még kifejezetten tetszik, hogy az váll résznél úgy van megoldva az ujj illesztés, hogy ne csússzon fel.




A Sheinben az a legjobb, hogy egy-egy anyag több szabásban, több ruhában megjelenik. Például ez a gólyás, csíkos ingben és két féle ruha fazonban már szembe jött velem. Egyszer olvastam egy könyvet a gólyákról, azóta még jobban szeretem őket. A legmagyarabb madár, hiszen Nálunk költ és a nemzeti ünnepeink itt tartózkodásának határvonalai, Március 15-re érkezik és Augusztus 20 után indul csak el. A másik amiért szeretnék egy ilyet, hogy épp fészekrakó ösztönöm tombol és pár év (talán 3) múlva szeretnék gyereket és menyire cuki lenne ez kismama ruhának is. Fő az előre látás.



A vonalú ruha egy romantikus fodorral és ahogy Botond mondta a terítőből. Nekem akkor is tetszik! 




Varratnék alá egy alsószoknyát, ha nem túl rövidke és akkor akár az utcára is viselném. Legjobban viszont a strandon lehet kihasználni, vagy tunikaként egy fehér farmerrel kombinálva. Gyönyörű a csipke mintája és ahogy idősödöm egyre inkább tetszik ez a varázslatos anyag. 



Mondtam, hogy tetszik, akár vörösben is. Van egy ilyen ruhám rózsaszínből, bár a mellrésze nem ilyen szép kivitel. A piros ruha is alap egy nő gardróbjában, nem is értem miért vagyok híján ennek. Ebben pedig az a pláne, hogy ugyan piros és csipkés, mégsem túl szexi, még sincs fehérnemű hatása. Egy fehér kalappal például nagyon elegáns nagyvárosi hatást érhetünk el vele.



A Zaránál láttam először ezt a csíkos anyagra ráhímzést, amivel tobzódik az oldal, sőt a Zara felső is fent van. Amikor 8-os voltam akkor volt divat a vállvillantás, ám akkoriban még tiszta pattanás volt ez a testrésze, így nem igazán mutogattam, lehet ezért is idegenkedtem eleinte tőle. Nem minden vállmutogatós felső szép, de ez kifejezetten tetszik a lány fodorral. 



Imádom azokat a felsőket, amik nem csak síkban építkeznek. Ez a csipkés megoldás nekem úgy tűnik térben kicsit kijön, ettől pedig couture utóérzésem van. A háromféle anyag játéka pedig abszolút izgalmas kontrasztot alkot.



Szerintem nem kell magyaráznom, különleges fazon és pasztell is. Éppen a lila korszakom élem, a púder szín már kicsit untat, így ez a kopott levendula friss fuvallatként hat rám. A buggyos ujj húzásai annyira extravagánsak, hogy nem is elemzem a széles deréköv részt.



Kis fekete esete ez is! Szeretnék egy fehér szoknyát, ami kiránt a bajból. Mivel nem vagyok egyszerű eset, így csakis valami különlegesebb jöhet szóba. Valamint az ilyen bejegyzéseknek nem az a célja, hogy a basic darabokat megmutassa, abban nem sok inspiráció van. Nagyon tetszik a testhez álló szoknya, vagy a ceruza fazon, ám ennyi idősen már tudom, hogy az alkatunkhoz kell választan és bizony nekem a combom a problémás tájék, így az A vonallal palástolom. 



Ebben a posztban kétszer is kitértem a koromra, pedig nem zavar, belül még mindig ott lakik az 5 éves cserfes fruska és a 16 éves lázadó kamasz, illetve 20-nál egy perccel sem érzem többnek magam. Rengeteget adtak az évek az önbecsülésemhez, most kezdem igazán nőnek és magabiztosnak érezni magam. Lehet most kéne megállítani az időt. 
Na de a szoknya megér pár mondatot. 30 felett már nem igazán viselnék skót kockás diáklány szoknyát, max farsangra (bár soha ne mond hogy soha). Ebben a darabban valahogy visszaköszön az a stílus, de mégis más. Apró fekete-fehér kockás "alsószoknya", amit bármely flamenkótáncos megirigyel, ha a fazonra néz. Erre került egy réteg fekete tüll. A tüllszoknyák új generációját látjuk, amik már tavaly is meg-megjelentek, eleinte csak pulcsik végére öltve, de így még menőbb. És ebben a szettben a rocklegendás póló is nyerő. :)




Komfortzónánk kívül! SOS Enikő megőrült! Az anyag, ami leginkább egy kimonót, vagy egy falvédőt idéz, engem rabul ejtett. Ahogy sejtem magas derekú, bár nem vagyok benne biztos, hogy a fazonja megfelelő lenne, de egyszer élünk és miért nem kísérleteznék, hiszen diktálom a saját divatomat. 



Nem tartom praktikusnak a mai papucs trendet, hiszen a városi nyüzsgésben könnyen ráléphetnek, illetve nem is túl stílusos a legtöbb darab. Van egy hegyes, zárt orrú fajta, amitől még mindig kiráz a hideg. Viszont ez a Levis's darabot idéző farmer a kell kategória. Ha ki is megy a divatból, akkor is lenne egy cool papucsom utazáshoz, vagy otthonra. 



Nincsenek szavak! Akarom!!! 3 színben elérhető, de nekem az ezüst a kedvencem. Kell valami ürügy, hogy megrendeljem. Lehet a szeptemberi névnapot hozom előre. Ja és átlátszó részekkel van kombinálva, ami által tényleg  lepkének érezhetjük magunkat. "Kecses pillangó vagyok!" (Egy bogár élet)



A táskák ezen fazonja régóta birizgálja a fantáziám. Mondjuk mérete nem túl praktikus, nem fér bele a bazilika, de néha kell ilyen is. A virág rátétek pedig nekem annyira Dolce hangulatúak, hogy szükségem van rá.



Még Dániába utazásom előtt a New Yorkerben láttam egy hasonló neszesszert. Anya meg akarta venni és bánom, hogy nem hagytam, annak álltana emléket, ne meg utazáshoz mennyire menő lenne, feladom magam! :)



Fekete táskám sincs. Kimondani is fura, hiszen kb minden nőnek van pár darabja. Ez a szépség, elég különleges ahhoz, hogy a feketém lehessen (a rózsaszínje még szebb). A hálós megoldás a mai necc divatot is felidézi bennem, valamint Saint Lauren egyik csavart indás táskáját juttatja eszembe. A vödör fazon pedig szerintem praktikusan kihasználható. A kis virág rátétek pedig abszolút megkoronázzák.


Hogy tetszett a list? Ti szoktatok nézelődni rendelős oldalakon? Melyik a kedvencetek? Mi volt a legjobb vétel?