2017. július 18., kedd

Revlon alapozó teszt

A Revlon alapozóiról rengeteg blogger áradozott és szinte ikonikus terméknek kiáltották ki. Én hónapokig köröztem, mint egy éhes keselyű a Müller állvány körül, de nem tudtam dönteni. Egyik nap beszabadultam a drogériába, hogy bizony megveszem és akkor már hűlt helye volt a márkának. Nemsokára rá viszont megnyitotta kapuit a Revlon webshopja, így nekem is lehetőségem nyílt kipróbálni az egyik terméket, a PhotoReady Airbrush Effect alapozóra esett a választásom, mivel egy sötétebb árnyalatú termékre szükségem volt a nyári színemhez, így a Nude Beige árnyalatot szemeltem ki.





Amit a márka ígér:

Revlon PhotoReady Airbrush Effect™ Makeup (alapozó)
Szín: Natural beige

Pórusmentes és légies külső

A Revlon PhotoReady Airbrush Effect™ alapozó, egy olyan alapozó, amellyel a bőrőd pórusmentes, légies lesz, és segít közelebb kerülni a vágyaidhoz.

Revlon PhotoReady Airbrush Effect™ Makeup forradalmi, finomított formula fényszűrő technológiával, mely pórusmentes légies külsőt eredményez. Közepes/erős fedésű alapozó, tökéletes, mégis észrevehetetlen.

Főbb jellemzők:
Pórusmentes, légies külső
Speciális fényvisszaverő pigmentjeinek köszönhetően ragyogó külsőt eredményez soft focus technika esetén is
SPF 20
Olaj- és illatmentes formula



TESZT

A termék átlátszó üvegbe került, ami pumpás adagolóval (betiltanék minden alapozót, ami nem pumpás) van ellátva. A Kupakja, ami szürkés áttetsző és műanyag kicsit gagyibbá teszi az amúgy minőségi összképet. Ám kit érdekel a csomagolás, ha ilyen jó a benne lapuló termék, igen lelőttem a poént, első használatnál már megszerettem és rajongásom töretlen.


Az állaga kicsit sűrűbb, mint vártam, de végülis közepes, magas fedést ígér. Mii ezüst csillámok vannak benne, ami meglepett, de annyira aprók, hogy többedik alkalommal fedeztem csak fel, abszolút ragyogóvá teszik a végeredményt. Eldolgozni könnyű, de érdemesebb szivacsot (Beautyblendert, vagy KAP szivacsot) használni. Nagyon vékonyan lehet így eldolgozni, szép egyenletes bőrképet ad és szinte láthatatlan, hogy alapoztunk. Az árnyalt a valaha volt legtökéletesebb szín a lebarnult bőrömhöz. Nagyon könnyű, légies viselet, ami ráadásul tartós. Én közepes fedésűnek, vagy alacsonyabb magas fedésűnek mondanám. Nagyobb bőrhibák esetén a korrektor szükséges, de a pattanások után maradt barna foltokat tökéletesen elkendőzi. 

A bőröm teljes egészében természetes, üde marad, nem lesz matt, hanem megmarad a fénye. Nagyon nagy kánikulában hajlamos kifényesedésre, de 28 fokig csodásan bírja a strapát a normál bőrön.

ITT MEGRENDELHETED