2017. július 7., péntek

Természetes hatású alapozó egyenletes fedéssel-MaxFactor

Max Factor Lasting Performence alapozót még Csivettka ajánlotta Nekem, aztán nem sokra rá a cég el is küldte. Nagyon lelkes lettem és szinte azonnal kipróbáltam, pedig túl sok alapozóm is volt nyitva. Ebben a posztban kivesézem a tudását és azt is, hogy mikor és kinek ajánlom.








A csomagolása nem tűnik túl nagynak, pedig 35 ml termék került bele, összehasonlításként a L'Oreal True Matchba 30 ml van. Csőrös megoldású lapos flakonba került, letekerhető kupakkal, nem rossz megoldás, szerintem utazáshoz, vagy neszesszerbe kifejezetten praktikus a mérete és a kialakítása, így megbocsátom, hogy nem pumpás adagolós. Negatívum, hogy belül a kupakot elég csúnyán összekeni egy idő után.

Ára hasonló közepes árfekvésű 4499 Ft, de az úgynevezett kupon napokon jóval olcsóbban juthatunk hozzá, így érdemes akkor beruházni erre is. 




Nekem a Soft Beige árnyalat érkezett, ami tökéletesnek bizonyult, úgy veszem észre, hogy a bőrtónushoz igazodik a szín. Ez egy sárgásabb árnyalat, így nyáron is jobban tudom használni, ilyenkor a barnaságom inkább ebbe az árnyalatba csúszik át. 
Könnyed állagú és kicsit púderes hatású, nem is inkább olyan kasmíros. Közepes fedés magasabb tartományába esik, de akár magas fedésig is építhető anélkül, hogy maszkos lenne a végeredmény. A problémásabb bőrű lányok is kedvelni fogják ezen tudása okán. Sajnos kicsit nehezebb viselet, illetve ajánlatosabb belenderre felvinni, úgy sokkal szebb egyenletesebb lesz a végeredmény. 

Ami nekem kifejezetten tetszik benne, hogy nem látszik hogy alapozva vagyok, nem ül be a ráncokba és nem is szárítja a bőrt. Ha viszont száraz részek vannak az arcomon, azt hajlamos kiemelni, így a hidratálásra érdemes figyelni. Száraz bőrűek nem fogják szeretni, inkább a normál és vegyes bőrűeknek ajánlom. 28-330 fokban még nincs gond normál bőr esetén a kifényesedéssel, de afelett elég sok púderezést és felitatást igényel (ebben egyedül az Estée Lauder verhetetlen). Tavasszal remekül működött, szóval nagyon várom az őszt és telet, mert akkor az egyik kedvencem lesz kétségtelen. 




Egész nap a helyén marad, pedig hajlamos vagyok könyökölni meg piszkálni az arcomat, még a hőségben sem olvadt le csak átfényesedett. Minden normál és zsírosabb bőrűnek ajánlom, illetve azoknak, akik nem szeretnének maszk hatású alapozót, de a bőrhibáik elkendőzését fontosnak tartják. Nyerő darab, biztos újra veszem. 





Próbáltátok már? Hogy tetszik? Melyik a kedvenc alapozótok?