2017. augusztus 8., kedd

Szezon végén vásárolj be lábbelikből-Cipő KÍVÁNSÁGLISTA

Minden szezon végére kéne összegyűjteni a pénzünket és ilyenkor frissíteni a ruhatárunkat. Sajnos nekem ez ritkán jön így össze pedig, a szezonvégi kiárusítások már július végétől dübörögnek. Most viszont én is körülnéztem méghozzá cipő fronton és konstatáltam, hogy van pár darab, amiből egyet-kettőt haza is fogok hozatni, ugyanis online vásárlás az újabb dilim. 



Kezdjük a legcukibbal, amiből több színben is találhatsz a Cipőfalvánál, sőt még full csillámos is van, bár arról lemaradt a cuki farkinca. Így akciósan kifejezetten oké az ára, bár a minőség nyilván kínai boltoké.




Szintén a legnépszerűbb cipős webshop kínálatából egy Valentino másolat, ami szerintem mindenhez tökéletesen illik. Nekem is van hasonló, csak az zárt hegyes orrésszel és nude pántokkal megoldott fazon, de ez sem ártana a gardróbomba. 




Az unikornisokat simán kiüti lassan a nyári flamingó őrület. Ez pedig egy cuki lábbeli, ami ezt a trendet megörökíti. Nyáron-tavasszal és ősszel is lelkesen viselem ezeket a lótifuti darabokat.




Minden menő, ami hímzett, ennek pedig én örülök a legjobban. Kevés szép hímzett cipőt találni viszont hazánkban. Ez a hasábsarkú farmerkék viszont nagyon fogamra való. Ahogy idősödöm egyre jobban csípem a vastagabb sarkat, ami sokkal kényelmesebb.





Az előzőhöz hasonló sarok megoldás és kényelem papucs formában. Lelőhelye viszont a H&M, ahol érdemes szemfülesnek lenni, mert az üzletekben jóval olcsóbban lehet ugyanazt a darabot beszerezni. Az egyik csatokkal díszített bokacsizmát én tavasszal 3000-ért vettem meg, sőt most is annyi a boltokban, míg a weboldalon 9000-ért árulják.









A Zara oldalát ajánlom a pici lábúaknak, mivel nagyon sok 35-ös cipő van még eszméletlen olcsón. Nekem 35-36-os a lábam, így lelkesen nézegettem és ez a darab igazán kedvemre való. 





A rose gold még mindig nagyon tartja magát és tökéletesen passzol a pasztell színekhez, amik szintén kigolyózhatatlanoknak bizonyultak. Bevallom nekem is elkezdett tetszeni ez a vastagabb talp megoldás, főleg nyár elején a nagy zápor-zivataros időszakban élveztem volna, ha csak úgy átsétálhatok a vízen. 




Nemrég vettem egy bordó bársony edzőcipőt és elkezdtem rajongani ezekért a lábbelikért, de azért itt is a különlegeset vadászom. Ez a Zara eszméletlen jól fest és tényleg szinte mindenhez fel tudnám venni, azt hiszem ez jön haza.





Vissza a faluba, a cipők birodalmába, nagyon tetszik ez a gyöngyhímzéses szandál, ami a bohém szettjeimhez menne. Színes, vidám miért is magyarázom? :)





Nem nyugszom míg fel nem vásárolom az összes Hamupipőke cipőt! Kényelmesnek tűnik, nincs bokapántja, ami megtöri a női lábat, így hosszítja azt! Kell!!!








Egy magassarkún is morfondírozok, ugyanis régóta kívánságlistás egy csillámos darab. A színen vacilláltam, ám ez az ombre megoldás tökéletes kompromisszum lenne, hiszen a sötét krómtól az ezüstig terjed a színe, vagyis mindenhez menne.