2017. augusztus 15., kedd

Szőrmentén-Panasonic Epilátor

Nagyjából 13 évesen kezdtem el szőrteleníteni, bár így visszagondolva, még nem nagyon volt mit, de lelkesen vágtam bele ebbe a nagylányos tevékenységbe. Először persze a borotvával szereztem élményeket, majd hamar rájöttem, hogy ha szeretnék tartósabban sima lábakat, akkor el kell csennem anyukám epillátorát. Annyira bejött ez a szerkentyű, hogy a gyantázás sosem keltette fel a kíváncsiságomat, maradtam ennél az elektromos szerkezetnél, amit otthon is kényelmesen tudtam használni. Pár hete pedig érkezett a Panasonic Magyarországtól egy új kütyü tesztelésre. 




Amit a márka ígér:

PANASONIC ES-WS14 epillátor 24 csipesszel,érzékeny bőrre, 2 sebesség, 2 fej leírása

Lágy és sima epilálás

A gyors epilátor 24 csipeszével még a rövid és vékony szőrszálakat is hatékonyan ragadja meg.

Bőrvédő a kíméletes epilálás érdekében






A bőrvédő a bőrt a helyén tartja, hogy az epilátor a szőrszálakat a bőr húzása nélkül távolíthassa el. A művelet fájdalommentes, hatása pedig hosszan tartó
.
Két sebességbeállítás

A két választható sebesség ideális a kezdőknek és az érzékeny bőrfelület kímélésére
(Media Makt)


TESZT

A csomagolása az a fajta, ami bepillantást enged a dobozba, így nem veszünk zsákbamacskát. Láthatjuk a készülék méretét és formáját. Nagyon csajos a halvány rózsaszín árnyalatával és remekül kézre áll, ezt persze használat közben állapíthattam meg. A dobozban helyet kap a konnektorba dugható kábel, illetve egy másik fej és egy kis ecset, amivel minden használat után ki tudjuk takarítani az eszközt.



Két fokozat közül választhatunk, mindkét forgás sebesség optimálisan távolítja el a szőrszálakat és viszonylag fájdalommentes a művelet. Az első két húzás után én azt tapasztalta, hogy minden epillátoros szőrtelenítésnél elzsibbad a láb és onnantól már abszolút nem fájdalmas, csak picit kellemetlen az eljárás. Ez a szerkezet viszont a lehető leggyengédebb, amivel eddig dolgom volt. A legrövidebb szálakat is szépen elkapja és kitépi, így hetekig selymes maradt a lábam utána. 


Tudom, hogy vannak olyan gépek, amihez millió extra dolgot adnak, de ahogy tapasztaltam semmit sem használtam később azokból, így szerintem tökéletesen elég, ha van egy csúcs szuper epillátorunk,, mint ez esetben ez a szerkentyű. 










Tizenéves korom óta sok epillátort próbáltam már és messze ez volt a legfájdalommentesebb szőrtelenítésem. Kézre eső darab, viszont kis feje miatt picit időigényesebb az epillálás, 5 perccel tartott talán tovább, de szerintem ez simán megéri, hiszen cserében negyed annyit se szenvedünk.

Ti milyen szőrtelenítési formát preferáltok? Milyen epillátort használtok?