2018. június 5., kedd

Dress Code? OUTFIT



Felüdülés néha kiöltözni, nőies és elegáns ruhákba bújni, de nem szeretném, ha minden nap kötött dress codenak kéne eleget tennem. Szerencsére marketingesként lazább a helyzetem, így örömmel veszek fel az alkalmaknak megfelelő szetteket, de az év 365 napjából 360-ban nem kell megfelelnem senkinek.

Nagyjából 5 éve kezdtem el nőiesebben öltözni,, eldobtam a megszokott farmer és top kombót, illetve a bőrnadrág és szexi felső beidegződést. A minimalista darabok viszont még mindig nem vonzanak, de már pár alap darabom van, amik remekül jönnek, ha hirtelen nem tudom a sok izgalmas, különleges darabomat kombinálni.




Turizás örök szerelmem lesz, imádom a hangulatát és nem is érzem olyan rosszul magamat, ha többet vásárolok, hiszen mások által kidobott dolgokról van szó. Nagyjából egy éve már nagyon megfontolom miket vegyek meg, de szerintem ezt látjátok a haul videókon is. Ráadásul ami nekem már nem kell minden esetben tovább adom, nem a szeméttelepre kerül.

A ruha egy Hádában lelt kincs, amiért filléreket adtam. A pasztell árnyalatok megfelelnek minden eseményre, még az esküvőkre is, ahol azért van pár tiltólistás szín. A mini ruhában azt imádom leginkább, hogy laza, kényelmes és van zsebe, amibe egy rágót el lehet rejteni.

A vállán pedig nyilván kiszúrtátok a fodrokat és a fejem rá, hogy nektek is Carrie jutott az eszetekbe.



A blézer szintén egy second hand darab, nem messze tőlünk van a Női vonalak üzlet, ahol tavaly szúrtam ki. Igazi minőségi, márkás darab, a színe pedig elképesztően elragadó, barackos. Igazi basic darab számomra, amihez örömmel nyúlok. Tudom, hogy nekem ez a hosszúságú kabát annyira nem nyerő, mert 160 centi vagyok, de őszintén szólva nem szeretem, ha ilyen rég volt szabályok béklyója szorít satuba. 





















A cipő örök szerelem, pedig hirtelen felindulásból vettem annó, drágáltam is de rendesen ki is használom. Már azt bánom, hogy nem vettem többet belőle.
a táskát Réka barátnőmtől kaptam karácsonyra egy másik csodás darabbal, szinte mindennel párosítom, mert a színe a nude piszkos árnyalata, a szegecsek viszont kifejezik a vadóc énem. 

A napszemüveg egy ebay rendelés eredménye, amit valószínűleg nem sűrűn fogok viselni, de azért egy fotózás feldob egy ilyen hűha darab. 








OUTFIT

Ruha: Háda
Cipő: CCC
Blézer: Női vonalak
Napszemüveg: Ebay

Fotó: Barta Sándor