2014. december 12., péntek

Karácsonyi várakozás-OUTFIT

Én már jó ideje karácsonyi lázban égek a szoba feldíszítése pipa, karácsonyi zenék pipa és karácsonyi pulcsi" is pipa. :) Mivel a "csúnya pulcsik reneszánszukat élik, így én is lecsaptam egyre azonnal, ami inkább tunika, mint pulcsi, így én egyszerűen ruhaként hordom. :)



A szerelmes rénszarvasos, norvég mintás felsőt egy vastag fekete harisnyával párosítottam. Mivel elég hideg az idő, így egy hosszúujjút is viselek alatta természetesen. :)




A kabátot mindig az időjáráshoz választom, ezt a kapucnis pufi dzsekit a leghidegebb napokon veszem elő, vagy amikor lazábban szeretnék megjelenni.
 Sajnos manapság szinte mindenki fekete kabátba burkolózik, pedig milyen jó is színeket viselni.




Cipőválasztásom egy csatos, fűzős, szőrmés bokacsizmára esett, aminek picit emelt sarka, enyhén nyújtja a törp lábaimat. :) Jó meleg és kényelmes a rohangálós napokon. :)





Felső: Háda
Harisnya: C&A
Cipő: Kínai

Cukorpálca: KIK


Hogy tetszik? Ti szeretitek a "csúnya pulcsikat"?