2018. február 12., hétfő

Solone termékek tesztje

A Solone márkától próbáltam máár termékeket. Nagy kedvencem a szemhéj primere, ami szerintem tökéletes, egész nap meg se moccan a szemhéjfesték a helyéről. Emlellett egy csodás és cuki palettát is próbálgattam és egy bronz árnyalatú szemceruzát. Mind jól teljesített így izgatottan fogtam bele az ecsetek és az újabb paletta tesztelésbe. 



A Solone termékei egyedülálló tartósságukról híresek, köszönhetően tajvani származásuknak. Az ázsiai ország párás levegője ugyanis az átlagos sminket hamar tönkreteszi, ezért az itt élő nőknek olyasmire van szükségük, ami ilyen körülmények között is megmarad.

ECSETEK



Szintetikus és természetes szőrökből készültek az ecsetek. Én direkt a szemrevaló ecsetekből válogattam, amikor megkeresett a Szépségcenter, de vannak persze arcravalók is a kínálatban.
Kis rövid nyaalűek az eecseteik, ami azért praktikus, mert bármikor magunkkal vihetjük, belefér kényelmesen a neszesszerbe. Én ezekre cseréletem a jelentős részét az ecseteimnek, ami az utazós és hétköznapi neszesszert illeti. 




Van pár ecset ami nélkül már nehezen lennék meg. Ilyen a szemöldökömre való ferde ecset, a rövidebb szőrű lapos, amivel az alsó szempillasort szoktam satírozni, a pufi ecset tökéletes a mélyítő vonalba és még enyhe satírozásra is tökéletes.
Szuperek ezek az ecsetek, remekül ellátják a funkciójukat, jól lehet velük dolgozni, bár egy jó satír ecset még jól jönne a kollekcióba.









Solone Flight of Fancy natúr sminkdoboz



Amit  a márka ígér:

Szerinted is nehéz kiválasztani az ideális natúr smink szemfestékeit? Ezért is találod meg már előre összerendezve ebbe a varázslatos sminkdobozba azt a 4 árnyalatot, amik csodásan harmonizálnak egymással.

És ezekkel az árnyalatokkal varázslatosan könnyű dolgod lesz. Selymes és puha textúrájuknak köszönhetően könnyen alakíthatsz ki finom átmeneteket. Csodálatosan tapadnak a szemhéjadra, és a lágy fényüknek köszönhetően ragyogásba burkolják a szemeidet.


A mellékelt szuper puha applikátorokkal gyorsan, lehulló szemcsék nélkül készíthetsz magadnak akár füstös szemfestést is, a tükör is ebben segít.

Van még két üres hely a sminkdobozodban, hogy akár két másik színnel, akár egy igéző pirosítóval egészítenéd ki őket, a kedvenced lehessen. Csiribí – csiribá… És máris mosolyoghatsz.




TESZT

Egy trükkösen nyíló papírdobozból és egy különlegesen szép palettából áll. Az érdekessége, hogy a színek cserélhetőek benne, így saját smink dobozunk vihetjük magunkkal igényeinknek megfelelően.


A csomagolás a cukiság mérőt kimaxolja, hiszen Alice csodaországban tematikára épül. A doboz mondjuk szerintem még látványosabb, mint a paletta, de annak az a különlegessége, hogy ahogy tartjuk máshol futnak a csíkok.




A négy szín kiszedhető, cserélhető és ugye vehetünk bele még pirosítót, alapozót, de akár bővíthetjük 4 db szemhéjpúderrel is. Én szerintem pirosítót és még monokat fogok bele venni. 
A szemfestékek nagyon pigmentáltak és selymesek, szépen lehet velük dolgozni, elsatírozni. Tényleg tökéletesek mindennapi sminkhez, sőt világosabb tónusú lányoknak akár buli sminkhez is remek választás. 






Nem porol, ami a kezdő sminkesek jó híre és csodálatos szatén fényű mindegyik szín.

Abszolút ajánlani tudom, mert praktikus, táskába dobós megoldás a mindennapokban. 



Én javaslom, hogy nézzetek szét a márka háza táján, mert tényleg szuper tartós sminkjeik vannak és az ecseteik is szuperek. Alap ecsetkészletnek nem ezt javaslom, de kiegészítésként, vagy utazós, mindennapi neszesszerbe a legideálisabb.