2018. május 28., hétfő

SZÜLINAPI ZSÚR(OK) 30-nak lenni jó

A filmekben mindig nagy durranás szülinapi bulikat lehet látni, nos az én 30. ünneplésem szerintem az összes zsúromat összeadva is felülmúlt mindent. Sweet 16 buli, ugyan már! Nekem volt lufim, unikornis tortám és megannyi kedves, szeretettel teli üzenetem.

A poszt nyomokban dicsekvést és hullámokban érzelmi cunamikat tartalmaz, de igyekeztem tényszerűen leírni azt, ami leírhatatlan. Annyira szerencsésnek érzem magam, hiszen olyan emberek vesznek körül, akik motiválnak és akik mellett jobb lehetek. Nincs annál jobb érzés, mint amikor azt érzi az ember, hogy fontos, én két héten keresztül a föld felett lebegtem 10 centivel. 




A barátnőim Orsi, Éva és Réka elhívtak kávézni és kaptam egy borítékot, amiben olyan ajándék volt, amire álmomban sem gondoltam volna. Wellnessezni vittek el, egy nap, amikor végre együtt voltunk. A legjobban viszont az esett, hogy gondosan megszerveztek mindent, még egy mesét is beadtak, hogy Rékával menjek családi napra a munkahelyére és beszéltek a főnökeimmel, hogy nehogy rászervezzenek valamit. Én pedig ebből semmit se vettem észre.  


A Borostyán Med Hotel Nyíradonyban található, erről most nem mesélek, mert a következő posztban majd leírom az élményeket röviden.
Mindenesetre messze a legkomolyabb hely a környéken, tényleg igazi luxus szálloda, pazar nap volt és eszméletlen jól éreztük magunkat a lányokkal, négyen elég Szex és New York élmény volt. Este pedig kinéztünk a Chloé a parkban megnyitóra, amin előtte egész héten dolgoztunk.
















Irodai látkép



Ezután a hétvége után, hogy előre "ittunk" pár limonádét az egészségemre, eljött a szülinapom, május 23. Már reggel rengeteg üzenetre ébredtem, sok nagyon régi barát írt, ami külön jól esett. Ti is elhalmoztatok kedvességgel és millió köszöntéssel. A Kialakulat-ban pedig annyi szépet írtatok a csoportról, hogy öröm volt este olvasni. Na de ne rohanjunk annyira. A D Fitnessben dolgoztam aznap, aztán írtak, hogy menjek át az étterembe. El is indultam egy kis Tv szerelés után, út közben felvett az egyik kolléganőm. Amikor kinyitotta az iroda ajtót teljesen ledöbbentem, mert lufik, torta, pezsgő, virág és a főnököm, a kollégák vártak. Elképesztő érzés volt, leírhatatlan... :)



Fantasztikus hangulatban eltöltöttük az ebédet a Chloé New Yorkban étteremben és közben pezsgőztünk, beszélgettünk. Én leginkább zavarban voltam és alig tértem magamhoz. Még szépségkirálynős szalagot is kaptam 30-as kitűzővel, tényleg olyan aprólékosan kitalálták és nagyon személyes volt. A barátnőm Orsi gondoskodott egy gyönyörű csokorról, amúgy övé a The Flower Factory virágüzlet.
A tortán pedig a 30 mellett egy kérdőjel volt, ami tényleg találó, mert magam se tudom magam 30-as nőként értelmezni, negyven felé haladva, fura az a helyzet.






Otthon több csomag is várt, egyik Tindigotól a szokásos, nélkülözhetetlen C vitaminos széruma és a lemosója. Másik pedig Csillától a Chillearrings tulajdonosától, aki személyre szóló Kialakítós és Kialakulatos karkötővel lepett meg. Csodás barátnőimtől még sok-sok apróságot kaptam, mind valami régi emlék manifesztálódása. Anyukám ajándéka még várat magára, de érdekes dolog lesz, így ha elszánom magam, akkor erről is beszámolok mindenképp. :)


Pénteken pedig még egy kis bulit terveztünk. Anita barátnőmnek van egy sütő üzeme és pár cukrászdája (Zserbó Cukrászat) és saját kezűleg készített nekem unikornis tortácskákat. Nem csak életem legcukibb tortáját kaptam, hanem tökéletesen eltalálta az ízlésemet, mivel nem vagyok egy édesszájú típus így túrós, könnyű habos tortáim lettek. Az érdekesség, hogy 18 évesen volt utoljára tortám és azt is Anita hozta, idén pedig hármat is kaptam, szóval még a következő posztban megmutatom a harmadikat. :)

Köszönöm mindenkinek a köszöntéseket, a meglepetéseket és mindent! <3


FOLYT. KÖV. :)