2016. július 1., péntek

FashionDays kívánságlistám

Évek óta követem a Fashiondays.hu-t, de eddig nem néztem körül náluk. Miért? Azért mert túl drágának találtam a designer darabokat kínáló webshopot, pedig szó sincs róla, főleg most, hogy beköszöntött a nyári akció. Maradtam a realitás talaján nagyrészt és úgy válogattam össze a nekem tetsző darabokat, hogy azok egy átlag halandónak is elérhető legyen.





Két éve döbbentem rá, hogy nincs egy vastagsarkú, de telitalpú nyári szandálom se és bizony ezeknél kényelmesebb nincs is, így ideje lenne lecsapnom egyre. Ez a darab bőrből készült, így nem kéne tartanom attól, hogy idő előtt megadja magát, ráadásul elég baráti az ára így akciósan. 



A L'Evis nem titkoltam az egyik kedvenc márkám, mivel a szüleimtől gyerek korom óta hallgatom róla a sztorikat. Annó nehéz volt nyugatról farmert szerezni, de aki birtokolt egy ezüst gombosat, az maga volt az Isten. Nekem a nadrágok mellett a pólói és a pulcsi is nagy kedvenceim, persze dzsekikből is fel tudnék halmozni egy nagy készletet. Most ez az égkék darab ragadott magával. 


Rinascimento redőzött ruha

Rá vagyok kattanva 4 éve a zöld ruhákra, amikor is a Hádában otthagytam egyet. Azóta sóvárgok és ez az első, amire tényleg le is csapnék. Bár abszolút komfortzónán kívül esik, hiszen egyenes szabású és nem derékhangsúlyos, de bátraké a szerencse. :)

Uttam Boutique

Sárga is, csipke is, igazán nyári darab. Szerintem remekül mutatnék benne lebarnult bőrrel egy nyári estén egy jegeskávé mellett.


Jó ez azonnal magával ragadott. Van ezer táskám, de ebből sosem elég, viszont az utóbbi időben nem éreztem oldhatatlan vágyat, hogy újabbat szerezzek be, eddig! Ez a minimál jellegű, de metálos barna színnel megspékelt darab igazán elegáns, de bármivel kombinálható, 
































Desigual

Nyáron szeretem kiélni a színek iránti rajongásom, ugyanis le kellett vonnom a konzekvenciát, télen inkább a feketéhez vonzódok, így az év egynegyedében gyakorlatilag mevonom magamtól a vibráló színeket. Ez a táska mindent feldob, gondoljunk csak a póló farmer összeállításokra. :)



Ha borítéktáska, akkor idén mindenképp a rojtos, szőttes anyagú nálam a befutó. Ezért teljesen oda vagyok. 



Nekem meglepetés volt, hogy a Pepe Jeansnek van egy Andy Warhollal közös kollekciója. Ráadásul ez a fagyis táska az én bohém énemet magával ragadja. Ti mivel kombinálnátok? Én egy könnyed nyári ruhával mindenképp passzintanán, de még sorolhatnám mert sok lehetőség van ám benne





J.Lo by Jennifer Lopez

Nőies, de nem unalmas a mottóm időnként, amikor épp levetkőzöm a hippi amazon természetem. A kígyóminta még nincs annyira agyoncsépelve, mint a többi állatminta. A leopárd mintáról komoly szetereotipák vannak és hazánkban a zebramintáról is elmondhatjuk ugyanezt. Viszont a kígyó más tészta, ráadásul ennek a mintájában is megvan a játékosság, a forma geometrikus megoldása pedig igazán izgalmas kontrasztot ad szerintem.



Filléres felső ugyanis a Mango, ha akcióz, akkor akciózva van. Tetszik ez a kibővülő fazon, a széles fodorral az alján. Nem épp az én testalkatomra való, de azért nem rossz valljuk be.



Minden jöhet nekem évek óta, ami hímzett. Ez a könnyed vászon blúz pedig a legtökéletesebb választás. Igazi basic darab lenne a nyáron, akár kánikulában is kellemes.


Nem is tudtam, hogy lakásdekorációt is találni a FashionDays oldalán, pedig nem is kevés a választék. Az ágyneműk pedig mesések és most óriási az akció is. Egy bibi van csak, hogy nincs dupla paplanunk és itt csak olyan szetteket találtam. De ami késik nem múlik. :)



Rózsaszín álom, ami minden lányt visszarepít a fiatalságába. Teljesen más a hangulata egy egyhangú szobának ezzel a pasztell álommal. Ráadásul a két oladalú megoldás játékosságot és variálhatóságot ad neki. 



"Virágok közt veled lenni tudom szép volna kedvesem", ez a dal jár a fejembe, ahányszor rápillantok. Virágos mező közepén éjszakázni így is lehet és ha megunjuk fordítunk rajta és titokba ölelnek körül a szép színes álmok, miközben visszafogottságot kap a helyiség. 


Álomcsapdámmal csodásan mutatna ez az indián hangulatú paplan. Ráadásul rádöbbentett, hogy nem csak a bikininél variálhatom a felsőket-alsókat, de a az ágyneműnél is. Itt minimál huzatokat kombinálnak színes darabokkal. :)

Ha pedig álomcsapda, akkor kell hozzá egy színes, vidám, tollas lepedő. Cáfoljatok meg, ha nincs igazam! :)

Nyáron előtérbe kerülnek a vidám törölközők, a strandra pont jó lenne egy ilyen a napozáshoz. :)


Nektek hogy tetszenek a listán látott dolgok? Ti mit vennétek meg a FashionDays oldalán? Vásároltátok már innen?