2016. július 3., vasárnap

Playboy Play it sexy parfüm

Még tavasszal érkezett a Cotytól a Playboy Play it sexy parfümje. Gimiben és egyetem elején használtam rendszeresen Playboy parfümöket, de az utóbbi években nem igazán szaglásztam meg őket. Ez az illat édes, szinte hihetetlen, hogy megszerettem, de így történt. 



Amit a márka ígér:



2015 februárjában megjelenő limitált kiadás

Fejillat: pink grapefruit, mandarin

Szívillat: babarózsa, őszibarack, őszi osmanthus

Alapillat: praliné, vanília, pacsuli
Először is el kell mondjam nem vagyok egy parfümös lány. Ennek nem tudom az okát, lehet még nem találtam meg az igazi illatot. Viszont azt olvastam valahol, hogy 30 éves korára egy nőnek meg kell találni az illatát és ez fontosabb, mint egy jó szett. Hát legyen, elfogadom a kihívást van még két évem.

10 évente váltogatni kell az okosok szerint az illatot, sőt a hangulatunk szerint is variálhatjuk. Tartósabb egy parfüm, ha krémes alapra fújjuk, tehát érdemes egy zsírosabb testápolót használni parfümözés előtt. Sőt azt is hallottam már, hogy vazelint helyileg felkenünk és oda fújjuk, ezt még nem próbáltam. Miután befújtuk magunkat sose dörzsöljük a bőrünkön a parfümöt, mert az illat molekulákat megsértjük, megtörjük, ugye hajlamosak vagyunk a csuklónk összedörzsölni.

TESZT

Csomagolása szokványos Playboy üvegcse, ami tenyérbe illő gömb, nyuszis kupakkal. A kupakon egy lila masni mutatja a kiadást, annó nekem piros masnis volt, ha emlékeim nem csalnak. A dobozról is szót kell ejtenem, mivel egy Pin up girl kapott helyet rajta, nem véletlen, hiszen a kollekció védjegye is ez a stílus.

A csipke motívum a rózsaszín csomagoláson igazán szexi, ráadásul a parfüm színén is visszaköszön. 



Hihetetlen számomra, de a márka nem kicsit elkapta ezt a vonalat, mivel én tényleg egy ilyen édes, de mégis fűszeres illatot képzelek el ebben a korban a nőknek. Igazán nőies és nevéhez hűen szexis, de ezt Botond is szóvá tette.

A bőrömmel eszméletlen jól harmonizál az illat, abszolút izgalmas és egyedi elegyet alkot, eddig ilyet még nem tapasztaltam, leginkább rontani szokott a saját illatom a parfümökön, lehet pont ezért nem ragadtak még magukkal. Ennél viszont dominánssá válik a fűszeres illat, rajtam a citrus nem is érződik és enyhe virágos utóérzés jellemzi.

Szerintem ha legközelebb drogériában jártok egy szaglászást megér mindenképp. :) Én biztos újraveszem ha elfogy, és egy negatívuma van elég gyorsan fogy, talán kicsit többet adagol ki a szórófej, mint kéne.