2016. augusztus 10., szerda

Miss Pupa Gloss szájfény, ami megtérített


Nem vagyok egy szájfényes típus, utálom a ragacsos érzetet és maga a finis se tetszik alapvetően. Viszont tettem egy próbát a Pupa termékeivel és meg kell hagyni a legjobb, legkellemesebb viseletű szájfényekhez volt szerencsém. Ugyan megvan a krémes érzet, de nem ragad, így a fő ellenérzésemet megszüntette és azon kaptam magam, hogy lelkesen festegetem ezzel is az ajkaimat. :)







Négy árnyalatban érkezett hozzám, ám csupán hármat kezdtem el használni, ugyanis szeretném majd a negyediket kipróbáltatni egyikőtökkel.

Jó jó már próbáltam a Dot Shock kollekcióból egy balzsamos szájfényt, viszont nem voltam benne biztos, hogy a többi Pupa szájfény is ilyen kellemes állagú, de meg kell mondanom, hogy az.



Amit a márka ígér:
Extrém csillogású szájfény – Azonnali volumen
Azonnal 3D hatású telt ajkak és hosszantartó csillogás.
A hialuronsav kivonatból készült hatóanyag és a mangó kivonat kombinációja feltölti, kisimítja és hosszantartóan hidratálja az ajkakat.
Az innovatív, puha és jól kenhető zselés textúra egy vékony, extrém csillogású, jól tapadó, de mégsem ragacsos filmréteget képez az ajkakon.
A legújabb generációs, puha és rugalmas flokkolt applikátor biztosítja a termék tökéletes felvitelét és az azonnal látványos hatást.
Bőrgyógyászatilag tesztelt. Parabén mentes.
TESZT
18 árnyalatban kaphatóak két különböző finishel, az egyik lakk, a másik gyöngyház jellegű.


Csomagolásuk klasszikus szájfény csomagolás, az applikátor lapított és izgalmas kialakítású, könnyű vele dolgozni. Azokat az applikátorokat szeretem, amikkel önmagukban is tudok dolgozni, nem kell plusz egy ecsetet magammal vinni, ezek pont olyanok.




Az applikátor nem vesz fel túl sok terméket, hiszen a nyílás úgy van megalkotva, hogy a felesleget szépen leszedi. Színeik igazán változatosak és pár nagyon különleges árnyalat is található a kínálatban. A csomagoláson csak a számuk szerepel, de a honlapjukon neveket is találtok a Pupa termékeknél.



Négy színben érkezett hozzám, egy bogyó, egy pinkes rózsaszín, egy korall és egy nude. Leírhatatlanul szépek és pigmentáltak a a színek,azt hiszem az első márka, aminek a szájfényei elsőre elnyerték a tetszésem, de még azért ott volt bennem az aggódó  énem, aki félt, hogy ragacsos lesz a szám.



Abszolút nem ragadok tőle, sőt inkább krémes és mintha hidratálna is. Eszméletlen magas fénye van, így gyönyörű telt ajkakat varázsol. Kellemes viselet nem nehezíti el az ajkakat, nem érzed, hogy van valami a szádon. Ezzel van is egy remek történetem, Botondot megpusziltam és pedig kerülöm ha van valami az ajkamon, hogy összekenjem (bizony ez nem csók álló) és visszanyalt a fagyi, a szám körül két órán keresztül mindenhol tündökölt a bogyó szín. :D 

305 Essential Red, 303 Extreme Fuchsia, 202 Frosted Appricot, 103 Forever nude



Tartóssága elég jó, bár napközben érdemes igazítani párszor. Veszélyt jelent még rá az, hogy elég finom az illata és az íze, diétakor előszeretettel kóstolgatom a számról. 

Ajánlom? Naná! Engem megtérített, ledöntötte a szájfény ellenességem. Szerintem az rajongani fog érte, aki tényleg kedveli a fényes ajkakat.

Ára: 2590-