2017. június 26., hétfő

Trend it up sminkek tesztje

Tesztelésre kaptam a dm Magyarországtól egy szuper kis csomagot, amiben az új márkájuk a Trend It Up termékei lapultak. Nagyon izgatott voltam, mert a legjobb képet egy márkáról mindig az adja, ha sokféle termékcsoportot kipróbálhatunk, így körvonalazódik egy kép, könnyebben tudok aztán tanácsot adni ezzel kapcsolatban. Mivel a kíváncsiságom határtalan és némileg igaz ez a vásárlásaimra is, így pár terméket én is beszereztem, így  elég sok mindenről fog szó esni. 







Készítettem egy első benyomás videót is, amiben élesben láthattátok melyik termék hogy szerepel, ami a csomagban volt és ott már egy kis véleményt is formáltam.








ARCRAVALÓK



FACE CONTURING SET



Amit a márka ígér:

Selymes-lágy textúrájú kontúrpaletta 3 különböző színű kontúrozó púderrel az arc tökéletes formázásához, színezéséhez és kiemeléséhez.

TESZT


Ennek két verziója van, egy matt és egy fényes. Hozzám a matt került tesztelésre, de erős a gyanúm, hogy a fényest meg fogom venni, mert eszméletlen ígéretes. A csomagolása elég gagyi, nagyon gyenge a felhajtható teteje és amiben a színek vannak az is, így én nem szívesen vinném utazáshoz magammal, még akkor sem, pedig előszeretettel az olcsóbb termékeket csomagolom be ilyenkor (nem sírnék annyira ha ezek törnének nyilván).


Három elég nagy szín kap helyet benne, egy hideg barna, egy meleg barna és egy világos púderes, sárgás árnyalat. Nekem nyáron elég világos ez a kontúr összeállítás a kreol bőrömhöz. A kontúrszín tényleg a tökéletes hideg tónus, amivel megfelelően lehet árnyékot imitálni oda is, ahol nincs.A meleg barna viszont nekem elég narancsosnak hat, még bronzerben sem rajongok ezért. A púder szín kiváló a korrektor fixálásra, illetve ha megszaladna a kontúr, akkor le lehet belőle csalni ezzel.


Egy kicsit porzik, illetve érdemes már a lepúderezett bőrre felvinni, ugyanis simán alapozón hajlamos foltosodni. Mindenesetre ha ezeket a tippeket megfogadjuk szeretni fogjuk.

Ára: 1990 Ft





2IN1 CAMOU MAKE-UO & CONCEALER 


Amit a márka ígér:


Lágy textúrájú, magas fedőképességű alapozó és korrektor, mely megbízhatóan elfedi a bőr egyenetlenségeit és a piros foltokat.
  • tartós
  • mattító (selymes-matt végeredmény)
  • "Baby Glow" hatás a különleges ragyogásért
  • folyékony textúra

TESZT

Alapozó vonalon eszméletlen válogatós vagyok, volt már nem egy hypolt termék, ami nekem nem ment át a rostán és nem szerettem. Kicsit szkeptikusan álltam a Trend it up alapozóhoz, mivel olcsó árkategóriás termékről van szó. Nincs szó róla, hogy 2000 Forintos alapozók közt nincs kedvencem, például imádom a Catrice pipetás verziója.
A csomagolása henger alakú tejüveg, ami jó vastag fallal van ellátva, illetve pumpás adagoló segíti a munkánkat. Kupakja átlátszó szürkés, ami az a fajta, ami nagyon hamar el fog törni.

A termék közepes, teljes fedést ígér. Állaga ennek megfelelően kicsit sűrűbb és teljesíti ténylegesen a teljes fedést. Még a májfoltokat is szinte tökéletesen elfedi. Ráadásul remekül építhető. A problémás  bőrűeknek igazi áldás lehet ez az alapozó, főleg mert nincs maszkos hatása, hanem természetes bőrképet ad. Könnyű blenderrel leheletvékonya bedolgozni a bőrbe. Tartós, nap végére se különösebben moccan el. Nem fényesedik ki hamar, bár nyilván a nyári rekkenő hőségben egy réteg púdert elvisel pár óránként, vagy egy kis mattító lapot.


Mindenkinek ajánlom, aki néha csodás, egységes, hibamentes bőrt szeretne, anélkül, hogy a korrektort be kéne vetnie. Ahogy a drogériában láttam eléggé felkapták mások is, mivel szinte teljesen lefosztottak az állványok.

Ára: 1990 Ft





UNDER EYE KORREKTOR

Amit a márka ígér:


Enyhén fedő korrektor szem alá. Nem szárít. 
2 árnyalatban kapható

TESZT
Toll szerű megoldású, ami kis szivacs pufiban végződik, mai divatos nevén cushion. Masszívan összerakott, egyik oldalán a szivacs, másik oldalán csavargatni kell. Első használatnál sokat kell tekerni, míg megindul a termék, de utána egy-két csavarás elég ahhoz, hogy a szem alatti területet derítsük, illetve a homlokot, orrnyerget, állat.


Én csak a felvitelnél használom a szivacsot, eldolgozáshoz nem megfelelő, nyilván a blender, vagy egy lapos korrektorecset a legmegfelelőbb. A fedése gyenge közepes, bőrhibákra nem jó, de világosításra tökéletes. Nem ül bele a szem ráncaiba és elég tartós is.

Ára: 1499 Ft



SZEMREVALÓK



Erre voltam a legkíváncsibb, a boltban többször nézegettem és pont ezt a rose gold árnyalatot, nagyon örültem hát, hogy a csomagban lapult.


A csomagolása gyönyörű. üveg tégelybe kapott helyet, az árnyalatnak megfelelő metálos kupakkal, ami tükröződik. Sajnos az ujjlenyomatot gyűjti, de kit izgat, annyira szép. Belül egy krémes termék lapul mini rose gold csillámokkal. Ígéretesnek tűnik első pillantásra, de a swatcholásnál már látszik, hogy nem lesz tökéletes. A szemhéjra felkenve pedig kiderül, hogy sajnos nem jó. 





Nagyon nehéz ujjal is eldolgozni egyenletesen, illetve azonnal beül a ráncokba, amitől én rosszul vagyok. Szemhéj alap se segít ezen rossz tulajdonságain és szemhéjalapként sem tud jól működni. Próbáltam arcra highlighternek, de megbontja az alapozót, így förtelmes a végeredmény. Egyszóval ezt a terméket érdemes elkerülni, inkább a por állagú highlighterekre benevezni a Trend It Uptól. 





ELASTIC SZEMHÉJFESTÉK





Amit a márka ígér:


Tökéletes szemhéjfesték a selymesen lágy, púderes színekért.
  • tartós
  • elasztikus textúra
  • jó fedőképességű











TESZT


Két monót is beszereztem, a fehéres ezüstöt hetekig kerülgettem, míg a grafit szürke csillámos hirtelen felindulásból elkövetett vásárlás eredménye.
Mindkét terméknek letekerős a kupakja, én jobban szeretem a felpattintósat, mert ezekkel mindig bénázok. Jól zárnak táska barátok viszont. Az ezüstös fehér szinte fólia fényt eredményez, eszméletlen pigmentált, gyönyörű. Remekül eldolgozható a szemen én a mozgószemhéjam közepéig szoktam felvinni a belső szemzugtól, igazán mutatós. A szürkével már vannak gondjaim, ugyanis nem elég pigmentált, illetve eléggé foltosan lehet felvinni. Ez nem lenne katasztrófa, mivel füstösítésre szántam, de sajnos nem túl jól építhető. A gyönyörű türkiz mini glitterek sem érvényesülnek annyira a sminkben, így ez egy nélkülözhető darab lett volna. Ettől függetlenül tuti veszek még a márkától szemhéjfestékeket, mert a fehér mellett láttam pár csodás hiperpigmentált darabot.


VÍZÁLLÓ SZEMÖLDÖKFORMÁZÓ


Amit a márka ígér:


A tökéletesen formált és kontúros szemöldökért.
  • nem kenődik és vízálló
  • jó fedőképességű
  • tökéletesen formált szemöldök
  • precíziós minikefével


Alapvetően kócolódó szemöldököm van, vagyis ha nem fixálom, tuti lesz pár szál, ami össze vissza fog állni. Emellett nem egyenletes a színe, így érdemes ezen is korrigálnom. 

A terméknek kis aranyos helytakarékos csomagolása van, így könnyen magunkkal vihetjük. Mini spirálkeféje tökéletes a szemöldök fixáláshoz. Szépen beszínezi a termék a szálakat és megfelelően rögzíti. Szerintem szuper darab más szemöldöktermékkel kiegészítve, illetve akár önmagában azoknak, akiknek fús a szemöldökük.


Ára: 1299 Ft

No 1 SZEMPILLASPIRÁL




Csomagolása átlagos spirálos. Kék szín spirálok idén is nagyon divatosak, lassan nincs cég, aki ne rukkolt volna elő a saját verziójával. A Trend it up spirálkeféje homokóra alakú klasszikus sörtéjű. Sajnos a belső szemzughoz eső résznél túl szélesen jön ki, könnyű összekenni magunkat, nem a legmegfelelőbb. Emellett rettentő mennyiségű festéket vesz fel, ami elég sűrű és krémes ahhoz, hogy egyszerűen összeragassza a pillákat és csúnya pacát képezzen. Nekem abszolút nem jött be és képtelen voltam értelmesen használni. Talán tusként egy ecsettel majd még megpróbálkozom, de rendeltetésszerűen nem működik. 




AJAKRAVALÓK


MATT AJAK PÚDER

Amit a márka ígér:

Matt ajakpúder a selymes ajkakért és lágy színekért. Különleges ombré hatást érhetünk el, ha az ajakpúdert a szivacsapplikátor segítségével az ajkak közepétől a külső ajakkontúrig haladva visszük fel.
  • avokádóolaj (A-,D- és E-vitaminban, valamint esszenciális zsírsavakban gazdag)
  • ápoló hatású
  • selymes végeredmény






Nem újdonság a piacon a cushion applikátoros ajaktermék, viszont ebben por állagú maga a kence. Idén kezdett hódítani az ajak por, pedig én már kislány korom óta játszok azzal, hogy szemhéjpúdert viszek fel az ajkaimra, vagy egy rúzsra. A kupakból veszi fel a festéket a cushion.
Maga a termék jól zár, mutatós, a szivacsa kúp formájú. A terméket nem lehet értelmesen felvinni az ajkakra anélkül, hogy ne szaladnánk ki a vonalból, ami ennél az élénk árnyalatnál ordító és otromba hiba. Ecsettel érdemes eldolgozni az olaj vonalainál, viszont akkor már nem túl kompakt megoldás. Ami érdekes, hogy ez nem kifejezetten por, hanem kicsit száraz olajosnak tűnik, nem tudom jobban körülírni. Észrevétlen viselet és ami érdekes, hogy szinte lerobbanthatatlan, befogja az ajkakat. Szép természetes matt hatása van, bejövős, csak a szivacsot kéne átformálni.

Ára: 1499 Ft


METAL SHINE SZÁJFÉNY




Amit a márka ígér:

Magasfényű, csillámló ajakrúzs változó kaméleon-pigmentekkel a metál hatásért.











TESZT



Egyik alkalommal a rég kinézett metálos rúzsok közül lekaptam egyet a dm polcáról. Direkt különleges színt szerettem volna, bár nem voltam biztos benne, hogy jól fog állni. Otthon vettem észre, hogy szájfény és nem matt metálos rúzs, de örültem neki, mert ilyen kombinációm még nem volt. Viszont első látásra láttam, hogy az applikátora rémálom, nem is tudom minek nevezzem, mert ez maga a katasztrófa. óriási, széles, duci, hatalmas, alkalmatlan ajaktermék felvitelre, emellett rengeteg terméket vesz fel, amit alig lehet lehúzni róla, mert nagy az applikátor a szájhoz képest. 


Felvitelt nem is tudtam kivitelezni ezzel… szomorú. Maga a termék viszont jó, bár kicsit a ragacsosabb szájfény kategóriába sorolnám, de gyönyörű metálos, jól pigmentált. Tartósnak annyira tartós, mint más átlag szájfények, az evést nem bírja ki, de egy pohár víz nem teszi tönkre. A szín nem az én árnyalatom, viszont nagyon tetszik alapvetően. Akkor ajánlom a megvételét, ha egy kis rúzs ecsetet  is hajlandó vagy a táskádba tenni mellé, ebben az esetben szerethető cucc. 
Ára: 1190 Ft

KÖRÖM

COLOR STOP FLUID

Amit a márka ígér:


Megvédi a körömbőrt a lakkozási hibáktól, akárcsak a manikűrszalonban.
Vigye fel egyenletesen a köröm vonalában a körömágyra, hagyja megszáradni, majd lakkozza ki a körmöt a megszokott módon. Hagyja jól megszáradni a körömlakkot, majd óvatosan húzza le a védőréteget.

TESZT

Mióta vágyok már az instagramról jól ismert cuccra, amit ha a köröm bőrre kenünk, akkor nem fog gondot okozni, ha kiszaladunk a lakkal. Egyszerűen lehúzzuk és nem kell pepecselni a körömbőr letisztításával. Ez a termék pont ilyen akar lenni.


Szemhéjtus jellegű a csomagolása és az applikátora. Bavallom én vastagabb ecsetre számítottam, de ez praktikusabb. Könnyű a felvitele ennek a terméknek. Érdemes vastagabban kenni, úgy aztán könnyebb lehúzni. Ha túl vékonyan visszük fel, szinte rosszabb lesz a végeredmény, mintha össze vissza maszatoltuk volna a körmünk bőrét lakkal. Amennyiben sikerül vastagabban felvinni, megvárjuk míg megszárad és ezután bénázunk csak a körömlakkal, akkor viszonylag egységesen leszedhető, bár közel sem az, mint az instán látott cucc. Pár helyen ez a fehér izé ott marad és nagy kaparászás árán szedhető le. Szerintem túl macerás a használata és nem is hatékony, a fehér foltokról nem is beszélve. Szóval több gondot okozol magadnak, mintha simán leszednéd a nem megfelelő helyre kenődött lakkot.

Ára: 1299 Ft

SOFT MATTE KÖRÖMLAKK



Amit a márka ígér:


A Soft Matte lakkok jó fedést biztosítanak, két rétegben, fedőlakk nélkül ajánlják a használatukat.
5 színben kapható (Krémmánia)

TESZT

Nem is akármilyen körömlakk került hozzám, egy csodálatos matt halvány orgona lila. Gyönyörű, elképesztő a színe és a csomagolás tejüveg mi volt is nagyon tetszik. A Trend It Up állvány előtt nézelődve a lakkok igazán vonzók, rengeteg rendhagyó árnyalat található. Az ecsete jó, szépen teríti a terméket. Mivel a szín pasztell és matt a finish, így félelmem volt, hogy csíkozni fog és sok réteg kell majd belőle. 



Ez a feltételezés alaptalannak bizonyult, már egy rétegben is szépen fed, alig csíkoz, két rétegben tökéletes lesz a végeredmény. Gyorsan szárad és ami nagyon lényeges tényleg lemattul. Tartóssága igazán kiváló 3-5 napig nem pattan meg és nem is kopik különösebben.
  Ára: 899 Ft






Összességében jó kis márkának találom, ami az Essence és a Catrice árkategóriájába esik és hasonló minőségű. Szerintem ugyanolyan felkapott is lesz, mint a két márka, viszont érdemes a  Krémmánián ránézni vásárlás előtt a véleményekre, mert vannak fantasztikus és kevésbé jó termékei is. Nagyon megszerettem a körömlakkját és az alapozóját, szerintem ezekkel nem nyúltok mellé. Remeknek látom a monóit, bár a teszterbe érdemes belenyúlni, valamint a kontúr palettája és a szemöldök formázója is kifejezetten jó. Amit mindenképp kerüljetek el, az a körömlakkozást segítő folyadék, ugyanis ezt nehezebb lekaparni, mint magát a félre kent lakkot. Az folyékony ajaktermékeknél pedig lessétek meg az applikátort.


Ti mit próbáltatok a márkától? Mit ajánlanátok?