2017. december 28., csütörtök

Miért járj profi fodrászhoz? Milyen egy professzionális szalon?


 Tudjátok már, hogy én azt az elvet vallom, hogy egy nő legyen önállató, vagyis tudja elkészíteni az ideális sminkjét, a hétköznapi frizuráit. Évtizedekig nem jártam fodrászhoz, magamnak festettem a hajam, aztán egy együttműködés során eszméletlenül elcseszték a hajam és mocsári szörny színe lett, a hajszerkezetem pedig tönkrement, egyszerűen szétroncsolta az a "fodrásznő", mivel nem megfelelő termékeket használt és szakmailag egy nulla volt, ide, vagy oda a mesterfodrász papír. Ebből a szörnyű helyzetben ismertem meg a mostani fodrászomat Lukovics Imrét, aki csodát tett, 9 óra festés színezés után nem csak elfogadható, de gyönyörű lett a hajam. Persze ennek  a kálváriának még nincsen vége, mivel további kezelésekre is szüksége van a hajamnak. A múlt héten ismét a szalonban jártam és új hajszínt kaptam, valamint kifaggattam, hogy milyen technikai eszközöket és milyen termékeket használ, hogy ennyire látványos eredményt tud elérni.

Kezdjük a szalonnal és a termékpaletta bemutatásával. A város szívében található mégis otthonos kis kuckó, ahonnan szerintem csakis hatalmas mosollyal lehet távozni. A hajmegmentő akcióm 9 órája alatt kifaggattam pár vendéget a hajmosó tálba fekve, sokan mesélték, hogy haj katasztrófából itt menekültek meg, bebizonyosodott, hogy Imi egy igazi hajdoktor.


A haj szépítés közben kávéval kínáltak, sőt most egy akció keretében azok akik vágattak választhattak egy L'Oreal spirált vagy rúzst.




A szalonban kizárólag  L'Oreal prémium minőségű és professzionális termékeket használnak, Kerastase-t és Revlont.  Minden terméket meg is lehet vásárolni, mivel magamon láttam milyen csodás, puha lett ezektől a hajam, így én is vásároltam egy nagyon töredezett, megviselt hajra való sampont, de az egész termékcsaládot meg fogom venni, mert nagyon bevált.
Ami külön öröm volt a számomra, hogy Tangle Teezer hajkeféket használnak a kibontáshoz, így nem húzzák a hajat, ezek a fésűk nem törik a szálakat és higénikusan tisztíthatók.





A hajamat most egy teljesen új színezővel festették, ami Dia Light névre hallgat és a különlegessége, hogy savas kémhatású közeget alkot, ezáltal a haj külső kutikuláris rétege jobban összezár, így kevésbé roncsol, ráadásul tovább élvezhetjük a csodálatos hajszínt. Lényegesen puhább és selymesebb lett hajam. Emellett megszűnt a rasztásodás, amivel a legtöbb hullámos, göndör hajú lány küszködik.
a hajszínem egy pár árnyalattal sötétebb lett, mert a zöldes árnyalatot így tudta Imre teljesen likvidálni. Viszlát mocsári szörny!



Megkértem, hogy vágjunk is a hajamból, lehetőleg úgy, hogy 20 cm-vel hosszabb legyen :D Nagyon féltem, hogy rengeteget kell nyesni a töredezett végekből. Legnagyobb meglepetésemre szinte szálanként vágott millimétereket a hajamból és nem maradt sehol töredezett rész. Nos kedves fodrászok így is lehet! :) És azt mondta, hogy hamarosan a hátam közepéig fog érni a hajam. Ez tényleg egy csoda lenne, hiszen gimi óta ennyit tud hossz ügyileg... Reménykedek és nagyon hiszek! :)









Miközben a hajam szépült kifaggattam Imrét minden titkáról, ami a fodrászatot illeti. Elmesélte, hogy egy jó fodrász folyamatosan képzi magát és a lehető legmodernebb eszközöket beszerzi, hiszen a technológia lehetővé teszi, hogy a haj szerkezetét ne viselje meg a hajformázás egyetlen lépése sem. 

A hajszárítója, a Dyson Supersonic, amit egy Ferrarihoz lehet leginkább hasonlítani. A haj fényességét megőrzi, intelligensen szabályozza a hőmérsékletet, így nincs kitéve a hajunk extrém hőhatásnak ezáltal nem károsodik. Az intelligens hőszabályozás azt takarja, hogy másodpercenként 20-szor méri a levegő hőmérsékletét és ehhez igazítja a szárítás hőjét. Emellett sokkal gyorsabban végzi a feladatát, mint egy átlagos hajszárító. Sajnos az ára is igazán magas ennek a terméknek, de ez is jól prezentálja azt szerintem, hogy nem a profit, hanem a minőség az első ebben a szalonban. 




A hajszárítás után már láthatóan szebb a hajam, de a pontot az i-re a hajvasalás teszi fel. Imre a L'Oreal Steampodjára esküszik, ami egy gőzhajkiegyenesítő hajvasaló. Utána olvastam és 8 új szabadalommal rendelkező eszköz, amit a Rowentával együtt fejlesztettek és a különleges technológiai újítások révén mélyen táplálja és regenerálja a hajszálakat és a haj felületét csillogóvá varázsolja. Hihetetlen, de igaz, hogy nem hogy nem árt a hajnak, de egyenesen csodát tesz vele. A gőz segít a vitaminok beépülésébe. A másik előnye, hogy simán a következő hajmosásig (nálam 4-5 nap) nem kellett formázni a hajam, csak átszaladtam rajta a hajkefémmel.



A hajkatasztrófa után megvettem a Kérastage Resistance termékcsaládjából a sampont, ami tényleg csodát tett, így januárban egyértelműen újra vásárolom és a balzsamját, vagy pakolását is hozzácsapom. Nem a legolcsóbb, de abszolút megéri az árát. Látványosan mosásról-mosásra egyre szebb és egészségesebb lett a hajam. Kaptam pár pakolás mintát is, aminek az a különlegessége, hogy először ez kerül a törölközőszáraz hajra, majd 10-15 perc múlva jöhet a mosás. Így nem nehezíti el a hajat és eszméletlenül jól hidratál és feltölti a megviselt fürtöket. Az extrémen károsodott hajjal is csodát tesz ez a család és nekem aztán borzalmas állapotban volt a séróm. A samponról még annyit tudni kell, hogy nem habzik különösebben, de mégis tökéletesen tisztít, nem zsírosodik tőle a haj, nekem sikerült 3-5 napra kitolni a hajmosást (5 nap persze már száraz sampont is segítségül hívom és a hajfánkot).

És ez a hajhossz a célom, álmom, reméljük pár év múlva
ilyen lesz. :)
Amit tanácsolni tudok, ha nyíregyházi vagy, akkor mindenképp megéri ellátogatni Lukovics Imréhez, ha pedig más városban keresel fodrászatot, akkor nézd meg alaposan a fodrász oldalán a képeket és az értékeléseket. Csak olyantól fogadj el fodrász ajánlást, akinek tetszik a haja, én sajnos ezért kerültem annó rossz helyzete, mert nem vettem ezt figyelembe és csak bólintottam egy fotós projektre. 
Hamarosan írok a Kaviar Spa hajkezelésről is, amit kipróbáltam, hogy újra egészséges legyen a hajam. 


Lukovics Imre Hairdressing >>> https://www.facebook.com/lukovicshair/

Nem szponzorált tartalom!