2016. március 21., hétfő

Esti rutinom rég várt szereplője- Neogence Hyaluronos maszk-TESZT

A hónap márkájának márciusban nem véletlenül a Neogence választottam, hiszen az eddig próbált termékeik lenyűgöztek és abszolút kedvencé léptek elő nálam. Legfisebb kedvencem pedig tőlük egy arcmaszk, ami látványos változást hozott az arcbőröm állapotánál. 






NEOGENCE HIALURONSAVAS HIDRATÁLÓ ÉS REVITALIZÁLÓ GÉL MASZK

Hidratáló és revitalizáló gél maszk könnyű, mégis tápláló formulával. Élettel telíti a bőrt, simítja a ráncokat és hidratálja a szomjas bőrt. Parabénmentes. Szójamentes. Illatanyagmentes!

Kiemelt hatóanyagai: 
  • Hialuronsav (Hidratáló membránt képez a bőrön.) 
  • Tornare® (Természetes poliszacharidként segít megőrizni a bőr nedvességtartalmát, nyugtatja a bőrt és védi a környezeti behatásoktól.)
  • Gotu Kola kivonat (Centella Asiatica- Ajurvédikus növény, mely flavonoidtartalma révén élénkíti a vérkeringést. Szaponintartalma miatt tisztító és lágyító hatással is rendelkezik, a benne található oligoszaccharidok hidratáló, a fitoszterolok pedig védő hatásúak.)

Használata:
1. Nappali maszk: Vigye fel a megtisztított arcra, nyakra és dekoltázsra vastag rétegben. Öblítse le 15-20 perc múlva.
2. Éjszakai maszk: Az arcápolási rutin után, lefekvés előtt, vigye fel arcára vastag rétegben. Hagyja fent éjszakára, majd reggel öblítse le.

Kiszerelés: 150 ml

TESZT

Nagyon rég keresek egy éjszakai maszkot, amit beilleszthetek az ázsiai arcápolási rutinomba (ITT OLVASHATSZ RÓLA), így nagy öröm volt számomra, amikor megkaptam ezt a terméket. Ezzel teljessé vált az arcápolásom, illetve ezzel egy időben kiegészült a nappali rutinom is, így már csak a kíváncsiság hajthat, de vannak jól bevált termékeim. Ha gondoljátok akkor be is számolok róla hamarosan, hogy mik azok, amikre a bőröm ápolását építem.

Térjünk viszont át a tesztre. A csomagolás egyszerű, méretes papírdobozból és műanyag tégelyből áll. Gyógyszertári hangulatú az egész, ami számomra a gyógyítást sugallja, a tisztaságot és a megbízhatóságot.

A dobozról nem sok szót ejtenék, a tégely viszont nem szeretem kategória. Minden nap belenyúlni és bejuttatni a bacikat nem nagy öröm, én a pumpás verziók elkötelezett híve vagyok. Spatulával pedig valahogy mindig többet szedek ki, mint ami kellene, így ez nekem elég elkeserítő. Nemrég rendeltem viszont pumpás adagolót ebayről, lehet ez lesz a megoldás az ilyen termékeknél, majd kiderül. Amúgy jól záródik, így akár utazásnál is magunkkal vihetjük, főleg mert műanyag, így nem nehéz, nem törékeny a tégely.

A maszk állaga a leírás szerint ígért gél, így szinte vízzé válik (nem borrá :) ) a bőr hőjére, nagyon könnyű eloszlatni. Pillanatok alatt beissza a bőröm, még úgy is, hogy előtte nem kevés réteg más terméket adtam már neki. Nagyon könnyed és frissítő, így nappal is elszeretettel nyúlok utána sminkelés előtti bőrfeszesítésre kiváló. Amit észrevettem, ha a Neogence fátyolmaszkok után minden este beiktatom, akkor a fátyolmaszk varázslata elnyújtható egy hétre is, vagyis nem csupán 3 napig teljesen ráncmentes a bőröm. 


Este mivel én sok terméket használok, így vékony rétegben viszem fel és bizony reggel se mosom le, csupán egy kis hideg vízzel frissítem a bőröm. Kár lenne a sok áldásos összetevőt lesikálni. Nappal pedig krémként is használható, ebben az esetben sem feltétlen fontos lemosni, semmi irritációt nem okozhat.

Természetesen önmagában is teszteltem, így is látványos volt a különbség. Sokkal szebb bőrszínt, tónust kapott az arcom, láthatóan pótolta a nedvességet a bőrömben és a hyaluronnak hála a ráncaim is halványodtak tőle. 

Egyetlen érvem ellene az ára, viszont ár/érték arányban jó termékről van szó, hiszen egy tégely szerintem akár 3 hónapra-fél évre (több termék mellett használva fél évre saccolom) is elegendő. Én hűtőben tárolom, így valamelyest meghosszabbítható az élettartalma, ráadásul frissítőbb érzés a felvitele és spatulával nyúlok bele, ami által kevesebb baktériumot juttatok bele. 

Azoknak ajánlom, akiknél megjelentek az első ráncok, vagy akár már egy ideje birkóznak a ráncosodással és szeretnék a hyaluron jótékony hatását élvezni, vagyis a kollagén termelésüket megmotiválni. Tényleg szuper eredmény érhető el egy gyors esti krémezéssel. 

INNEN RENDELHETED MEG

Ára: 12.990-
Kiszerelés: 150ml