2016. március 11., péntek

Frissítő kókusz a kádban-Fa tusfürdő TESZT

A Ziaja kakaóvajas tusfürdőjét eddig semmi sem érte fel, de most a Henkelnek hála találtam egy nyárias, friss tusfürdőt, amit ugyan annyira szerethetek, így megvan a változatosság, ami gyönyörködtet, ez a Fa Coconut Water. 



Amit a márka ígér:

Bőrsemleges pH, Igazoltan bőrbarát

Fedezze fel a Fa Coconut Water tusfürdőt természetes kókuszkivonattal. A frissítő és ápoló tusfürdő felébreszti az érzékeket, hidratált bőrérzetet kölcsönöz és védi a bőrt a kiszáradástól.

Tusfürdő természetes kókuszkivonattal.




Nagyon szeretem a kókusz illatú termékeket, főleg, ha igazi kókuszdiót idéz meg. Ennél egy nagyon friss, kicsit nekem frissen vágott fűvel keveredik a tiszta gyümölcs illat, igazi felüdülés a fürdés és zuhanyzás ezzel a termékkel. 



Na, de nézzük a csomagolást, ami a megszokott Fa tusfürdők szériájának megfelelő. Színvilága nem igazán a nőket fogja meg szerintem, abból jutottam erre a következtetésre, hogy Botond előszeretettel elkezdte használni. Magamtól nem biztos, hogy levettem volna a drogéria polcáról és milyen hiba lett volna nem megszagolni és kipróbálni. Kupakja jól zár és a tubus tetején van, felpattintós, egyszóval abszolút jó.

Állaga géles, könnyen kenhető és remekül habzik. Én habfürdőnek is használom, erre a célra is kitűnő, meg is lepett ez a tulajdonsága, na mármost én imádok fürdőzni. 


 Illata fürdés után is jól érezhető, de nem zavarja különösebben a parfümöket, így a keveredésből nem lesz valami rémes illategyüttes. 

Összességében imádom és biztos, hogy újra vásárolom. Ha látjátok bárhol szagoljátok meg, mert leírhatatlanul üde az illata.

Pontok: 5/5


Ára: 600 Ft

Nektek melyik a kedvenc tusfürdőtök? Géles, vagy krémes állag a nyerő?