2016. március 31., csütörtök

Kortalan nőknek tervezett darabok-HANA + NYEREMÉNYJÁTÉK

Egy fantasztikus tervezővel készítettem interjút Vadkerti Hannával, akinek az ötletet, humoros neszesszerei mellett képtelenség szó nélkül elmenni. A bugyit megformázó darabok nemcsak jópofák, de praktikusak is a mindennapi sminkjeink tárolására. Emellett pedig táskákat és ékszereket is készít, amik szintén csodás kivitelűek és igazán egyediek. Ismerjétek meg a HANA márkát.







-Mesélj kicsit magadról! Ki lapul a HANA mögött?


-A Hana brand mögött èn, Vadkerti Hanna áll, mint tervező ès kivitelező ès pár segítő akik a webshop működèsèrt ès a marketing rèszèèrt felelnek.



-Hogyan csöppentél bele a tervezés világába? 


-Mindigis szerettem tervezni de cèltudatosan, intenzíven csak pár ève kezdtem el foglalkozni vele. Divat ès Stílus tervező szakon vègeztem ès úgy èrzem ez az egyetlen olyan pálya, amiben örömömet lelem. Ebben tudok kiteljesedni ès nagyon jó èrzès amikor mások is elismerik azt amit csinálsz.










-Mi inspirált arra, hogy létrehozz egy saját brandet?

-Sikerült egy olyan neszesszert megalkotni, amit kevesen láttak mèg. Szeretnèm szèles körben megismertetni az emberekkel. Termèszetesen a brand nemcsak neszesszerekből áll. Kiegèszítőkkel ès táskákkal is találkozhatnak az èrdeklődők.


-Honnan jött a márka neve?


-A nevemből adódóan esett a választásom a Hana nèvre. Mindenkèpp rövidet szerettem volna, ami könnyen megjegyezhető illetve a Hanna-ból elvettem egy n betűt. Így a külföldiek is könnyebben tudnak rákeresni a webshopra, automatikusan egy n-el írják a keresőbe. :)





Kik támogattak a munkád során? Kiknek a véleménye fontos egy-egy megszülető alkotásnál?


A családom ès a barátaim támogatnak. Mások vèlemènyèt is szívesen meghallgatom de csak akkor ha az èpítő jellegű. Szeretnèk fejlődni ès ebből kifolyólag nyitott a gondolkozásom. Mindig keresem a megoldásokat ès a lehetősègeket.


-Mi jellemzi az anyagválasztásodat? Mennyire követed a trendeket?


-Szeretem a különleges színeket, mintákat, az anyagválasztásomat első körben ez befolyásolja, hogy találjak ilyen anyagokat. Az anyagok a neszesszerek esetèben műbőrből a kiegèszítők bőrből kèszülnek. Mindenkèpp bőrrel szeretnèl dolgozni de a neszesszerek esetèben a túldíszítès nem mutat jól egy bőrön.




Nem gondolom, hogy annyira követem a trendeket. Mindig azt tartom szemelőtt, hogy igènyes, modern legyen illetve amit èn is szívesen használnèk.




-Nagyon jópofák és szexisek a bugyi formájú neszesszerek. honnan jött az ihlet, a koncepció? Milyenek a vásárlói visszajelzések? Milyen nők táskájába tervezed a neszesszereidet?


-A bugyi formájú koncepció teljesen vèletlenül született meg:D 2 ève ahogy közeledett a Karácsony elhatároztam, hogy kèzzel kèszített termèkekkel fogom meglepni szeretteimet. Megvettem a szüksèges anyagokat ès kezdetèt vette a varrás. Kèszìtettem egy klasszikus formájú neszesszert de nem találtam elèg izgalmasnak ès ekkor gondoltam arra, hogy ezt a bugyi forma ugyanúgy kivitelezhető.

Jók a vásárlói visszajelzések, főleg a külföldiek rèszèről. Termèszetesen vannak akik zárkózottabbak de akik nyitottabbak, tetszik nekik a forma világ ès szeretik az újdonságokat, azok egyből szeretnènek egy Hana neszesszert. 10. Amikor tervezek mindenképp a fiatalabbakra koncentrálok. Bár szerintem sokszor az számít ki hány èvesnek èrzi magát legbelül mert egy 50 èves hölgy is vesz neszesszert ha tetszik neki (örök fiatalság felfogású emberek:)






-Mesélj kicsit a ékszereidről!


-Az èkszereim már letisztultabb vonalat követnek ès bőrből kèszülnek. Fontos számomra, hogy az összkèp hangsúlyos legyen, le lehessen csak úgy elmenni mellette.:)



-Mik a jövőbeli terveid? Hogy látod (látnád) magad és a márkád öt év múlva?


-Mindenkèpp szeretnèk külföld irányába terjeszkedni. A neszesszerekkel hatalmas sikert lehet elèrni külföldön. 5 èv múlva egy erős márkát látok magam előtt, amiben bőr táskák is kaphatóak. Szèp, igènyes darabok melyekre ha ránèzel tudod, hogy egy Hana termèk. :)



Csodás darabok után lássuk mivel kedveskedett Nektek Hanna, egy gyönyörű virágos neszesszert választottunk, amivel igazán tavaszi hangulatba kerül a táskátok és Ti is. :) Ha szeretnétek megnyerni, akkor kattintsatok! ITT TALÁLOD A NYEREMÉNYJÁTÉKOT

Ahonnan rendelhettek: http://hanavadkerti.com/hu/


Melyik darab lett a kedvencetek?