2016. április 8., péntek

Új kedvenc a szájápolásomban-Zendium fogkrém

Még az elsősegélyes Pixibagban lapult egy fogkrém, akkor annyira nem lelkesedtem a kipróbálásáért, mert elég sok fogkrémünk gyűlt fel.  Aztán sorra került a Zendium fogkrém is és már az első használat után tudtam, hogy kedvencet avathatok, de megvártam, hogy az extra érzékeny ínyem hogy reagál rá. 











Amit a márka ígér:

Úgy fejlesztették ki, hogy gyengéd menta ízzel frissítse a leheletet.

Olyan fehérjéket és enzimeket tartalmaz, amelyek segítenek a fogszuvasodás és a fogínyproblémák okozói elleni küzdelemben.
Nem tartalmaz SLS-t (nátrium-lauril- szulfát), így gyengéd a száj lágy szöveteihez.


TESZT

A csomagolása semmi extra, szokásos fogkrém megoldású tubus, kupak recés, így könnyű akár vizes kézzel is letekerni. Ennyit erről. :)

Az íze nagyon kellemes, tényleg igazi menta ízre hajaz és nem az a mű erős mentolos, szinte maró érzés, inkább felüdítő. Nagyon jól habzik és remekül tisztít. Sokkal tisztább volt utána a fogfelszínem, mint a gyógynövényes, vagy divatos márkák után. Pár használat után már láttam, hogy nem bántja az ínyemet sem, nem gyullad be tőle, sőt nyugtatólag hat rá.

Ráadásul sokkal tovább üde a leheletem, ami azért lássuk be komoly szempont. A döntő viszont az volt, amikor egyik este Botond megjegyezte, hogy vegyük már mindig ezt a fogkrémet (igen az ő véleménye is döntő az ilyen termékeknél).

Mindenkinek ajánlom ezt a Zendium fogrémet, mivel a komoly fogínysorvadásom miatt kialakult fogínygyulladásom enyhítette és igazán kellemes vele a fogmosás is.