2016. április 10., vasárnap

Derűssé tesz ez a kék-Moyra TESZT

Nem egy új kiadásról lesz szó, de csak most találtam meg az egyik üzletben a Moyra Bubble Gum kiadását. Azt már tudtam róla, hogy matt finishű, illetve eddig nem nagyon csalódtam a márka körömlakkjaiban, így egy baba-(derűs) kéket haza is hoztam magammal. 





 628 Jelly Bean
A csomagolás taglalásával nem húznám az időt, szokásos Moyra üvegcse, ami elég nagy méretű és az ecsete is tökéletes. 


Kicsit sűrűbb ez a lakk, mint az átlag Moyrák, de ezt a furcsa állagának tulajdonítom, kicsit géles hatású, ettől függetlenül remekül elterül a körmökön és egyenletesen lehet vele dolgozni. Első rétegnél megijedtem, mert iszonyú csíkos és csúnya volt, de már két réteg után tökéletes hatást adott, három réteggel, pedig eszméletlen gyönyörű.







Nagyon gyorsan szárad, így a 10 ujjas kenegetéssel végezve, kezdhetjük elölről. Tényleg mattra szárad, de marad egy enyhe szaténos, selymes fény, a kedvenc finishem a Silk Nude lakkokra hasonlít. 


A matt, mattabb körömlakkok általában nagyon kiadják a köröm egyenetlenségét, de ez remekül befedi. A tartóssága pedig kiváló, 5-7 napig is szépen megmarad a körmön megpattanás nélkül.

Pontok: 5/5