2016. április 29., péntek

Sakk-MATT OUTFIT

Fekete fehérben látni a világot sokszor leegyszerűsít mindent az életben, viszont erősen kisarkít is. Az öltözködést viszont kétségtelen egyszerűvé teszi, ha ezt a két szít kombináljuk, hiszen így nem igazán nyúlhatunk mellé. Ebben az outfitben megmutatom, hogyan is láthatjuk fekete fehéren is színesen a világot, méghozzá a mintákat hívtam segítségül.




Nagyon sok blogon olvashatjátok, hogy bizony a mintás darabokat érdemes kombinálni az izgalmas eredmény érdekében. Nemrég a vonaton egy japán lányt láttam, aki bátran kombinált nagyon színes, mintás blézert egy csíkos szoknyával, amiben visszaköszönt két árnyalat is, így az eredmény tökéletes volt. Ekkor már kész volt a szettem és rá kellett döbbennem, hogy az én kombinációm sehol nincs ehhez a profizmushoz képest, még van mit tanulnom a merészségről. 





A csíkos örök vita téma! "Keresztbe csíkosat viselsz az kövérít!" "Hosszanti csíkos slankít!" és így tovább. A csíkos nem mumus, de az tény, hogy okosan kell megválasztani, mivel optikai illúziót kelt (megérne ez egy külön posztot is).

Először is olyan szabást válassz csíkosból, ami előnyös amúgy is neked, ha jól áll a garbó olyat, ha a V kivágás, vagy a csónak nyak mutat jól rajtad, akkor olyat vegyél. Mindenképp próbáld fel és csak olyat vegyél meg, ami tényleg jól áll, tökéletes csíkos felsőkre sokáig kell vadászni, szoknyáról nem is beszélve. Rafinált keresztbe csíkozással a nem túl előnyös területek jól elrejthetők. Ha le akarsz csalni magadról pár kilót, akkor fekete blézzerrel vedd fel a csíkos felsőd és már sikerrel is jártál. A hosszanti csíkok biztos nem kövérítenek, így a bizonytalanoknak mindenképp ezt ajánlom.

Dióhéjban ennyit a csíkokról!




Mivel visszatért nagy bánatomra a zimankó, így a gardróbomból elő kellett bányásznom a kabátot, méghozzá ehhez a szetthez egy tyúkláb mintás klasszikus szépséget választottam (egy ilyen jól jön minden gardróbban), ha már lúd legyen kövér volt az elv.

A kereszt csíkokat szerintem jól kiemeli a nyakkendő hosszanti lelógása, ami kicsit elegáns, kicsit diáklányos hatást kelt és talán ez a fő pikantériája a szettnek.

Tudjátok combos, faros vagyok, ahogy anyukám fogalmazna, így szoknyában csakis a hosszanti csíkozás jöhet számításba. A magas derék szépen kiemeli a felső érdekes hasvillantós megoldását (Akkor is tavasz van, nem érdekel mit hisz az időjárás!).




Képtelen voltam leállni a mintákban tobzódással, így egy fekete fehér kígyómintás táskával koronáztam meg az összeállítást, ami egyesek szerint már igazán sok, de nekem csak a szokásos Enikős megoldás. Viszont cipőnek már nem mertem fekete fehérre váltani, azért mindennek van határa, elvittem egy évszakbúcsúsztató körre a kedvenc bokacsizmámat. 

OUTFIT

Kabát: Athmosphere
Felső: Bershka
Szoknya: Stradivarius
Nyakkendő: Ebay
Cipő: H&M
Táska: Secondhand