2016. szeptember 17., szombat

Naptárlány lettem-Kreatív matricák a Matricalánytól Győző Éva illusztrációival

Mindig örömmel és büszkeséggel tölt el, ha egy kollaborációra kerül sor. Most pedig dupla az örömöm, mert illusztrátorommal Győző Évával és A Matricalánnyal dolgozhattam és álmodhattam együtt. Ráadásul olyan dolgot hoztunk létre, amiért rajongok és amit hasznosnak is érzek, ezek pedig naptár matricák.







Tudom sokan most azt mondják, hogy nem hasznosak, csupán gyerekes kedvtelés, viszont ez nem így van. Mint tudjátok diszlexiás vagyok, a legtöbb tünetet egyfajta megoldási mechanizmussal kiütöttem. Egyik ilyen megoldásom a listák írása, illetve a vizuális támogatás. Mindig is úgy tanultam, hogy kiemeltem a lényeget, lerajzoltam, kötöttem valamihez és a széljegyzetek, ábrák juttatták eszembe a leírt részeket. Ezek a mankók manapság a naptáramban landolnak.




Másik ok, amiért jó ötletnek látom ezeket a matricákat az az, hogy manapság kevés időnk van az alkotásra és ahogy látom a színezők is óriási lelkesedést váltottak ki az emberekből. Természetes, hogy szeretnénk szép dolgokat létrehozni, kreativitásunkat viszontlátni. Ez egy kevésbé időigényes módja ennek, ráadásul az eredménnyel bizton elégedettek leszünk, mivel Győző Éva csodás rajzai lenyűgöznek mindenkit.

Hat ív készült, amit több hónapig is használhatunk a naptárunkban, de persze akár egy-két hetet teljesen felmatricázhatunk, erre ITT láttok példát. A matricákat persze füzeteinkre, naplónkba, de akár fényképalbumunkba is ragaszthatjuk. A papírok mattak, így könnyedén írhatunk rájuk jegyzeteket is. :)





Ráadásul, amit kiemelhetek ezekben igazi művészi munka van, hiszen Éva az outfitjeim megrajzolásával rengeteg munkaórát tölt el. Magyar illusztrátort és magyar céget támogatok mindezzel, ráadásul hízelgő viszont látni a ruha összeállításaimat. Ennél nagyobb elismerést nem sokszor kap az ember és szuper visszajelzés ez számomra, hogy van értelme csinálnom, amit annyira szeretek és amivel annyit foglalkozom.