2016. november 5., szombat

Megtisztítottam a szervezetem-Dr. Steinberger 5 napos méregtelenítő kúra TESZT

Nemrég megkeresett a Dr. Steinberger termékeket forgalmazó cég, hogy van e kedvem kipróbálni, végigcsinálni a méregtelenítő programjukat. Pont ezekben a napokban határoztam el, hogy 5 kiló felesleggel nem óhajtok együtt élni, így életmódot váltok. Abszolút jó kis mankónak láttam ezt a programot, így rábólintottam és alig pár nap múlva megérkezett a jó nehéz és nagy csomag, amiben öt méretes üveg várta, hogy kipucolja a mérgeket a szervezetemből.






Sorrend

• Hétfő: zöldbúzafű koktél BIO!
• Kedd: vegyes zöldséglé BIO!
• Szerda: ananászlé (karibi)
• Csütörtök: céklalé BIO!
• Péntek: sárgarépalé BIO!









Napi elosztás


• Reggeli: 1.5 dl Dr. Steinberger lé + 2 szelet bio rozsos kenyér
• Tízórai: 1.5 dl Dr. Steinberger lé + 1 szelet bio rozsos kenyér
• Ebéd: 1.5 dl Dr. Steinberger lé + 2 szelet bio rozsos kenyér
• Uzsonna: 1.5 dl Dr. Steinberger lé + 1 szelet bio rozsos kenyér
• Vacsora: 1.5 dl Dr. Steinberger lé + 2 szelet bio rozsos kenyér

NAPI 3 LITER VÍZ KÖTELEZŐ!







ELSŐ NAP-ZÖLDBÚZAFŰ KOKTÉL

Első nap a mély vízben, egyből egy Shrek ital. Erősen kételkedtem benne, hogy iható és abban is hogy nem adom fel.

Maga a rozs kenyér is fura, hiszen évek óta szinte semmi ilyesmit nem eszek, bár örültem, hogy most legalább muszáj, végre ismét megismerkedek a kenyérrel. 

Nagyon finom volt ez az itóka, leginkább a sütőtök ízére emlékeztetett, édes és kellemes volt. Simán megvenném máskor is csemegének.

Mivel nem szoktam reggelizni így ez az étkezés esett legnehezebben, viszont egész nap nem voltam éhes. Energikusnak és nyugodtnak éreztem magam. Este még az edzés se tűnt megterhelőnek. 









MÁSODIK NAP- BIO ZÖLDSÉGLÉ

Nagy reményekkel vágtam bele ebbe a napba, mivel imádom a zöldségeket. Reggel egy szelet kenyeret tettem ki és ezt. Borzasztó tramua ért, mert ez bizony nem túl jó. 
Paradicsom, sárgarépa, zeller, cékla, uborka van benne, ebből én a paradicsomot érzem ki és leginkább egy borzalmas bloody maryre hajaz az íze. 

Megpróbáltam levesként felfogva elfogyasztani tízóraira, szörnyű volt. Szépíthetném, nekem nem ízlett.

Ráadásul nap végére a rengeteg tengeri só, amiben benne van az a bizonyos csomósodás gátló, amire allergiás vagyok megtette hatását és előjött pár kiütés. A vacsora üdítőt ki kellett hagynom. De ez persze egyéni probléma, másnak nem lenne baja tőle. 






HARMADIK NAP-ANANÁSZLÉ


Utálom az ananászt! Mindenhogy! Nagyon nehéz volt a nap így, szerintem bármit legyűrtem volna könnyebben, mint ezt, még a pacalt is. De hős voltam, megittam. Fura, hogy már két fajta ital se jött be, mert alapvetően nem vagyok válogatós. Botond megkóstolta ezt és azt mondta, hogy mennyei, tehát az ananász kedvelők szeretni fogják. 




Legmeglepőbb, hogy ezen a napon már a kenyeret alig kívántam, nem volt szükségem arra, hogy egyek... Energikusnak éreztem ettől függetlenül magamat.

A napi három liter folyadék, elsősorban víz nem okozott nehézséget, viszont azért lássuk be a rohanó életformába nehéz beiktatni ennyi wc-re járást. Én esténként pótolom a folyadékot, pedig ez nem jó így, de nem mindig megoldható a folyamatosság.

A kenyérre visszatérve napi 8 szelet nekem rettentő nagy mennyiség, így napi 3-5 szelet kellett, az idő haladtával csökkent az étvágyam, így csökkent a dózis.

A kúra alatt a dohányzásról és a kávéról is javasolt lemondani, én abszolút nem dohányzok és a kávéra se szoktam rá, így ez nem okozott gondot. 











NEGYEDIK NAP- CÉKLALÉ

A céklalé esett a legjobban számomra, ünnepnap volt. Imádtam, a klasszikus cékla leve volt, amit amúgy is meg szoktam inni. Ezen a napon pörögtem a legjobban, energikus és jó kedvű voltam végig, nem úgy mint a zöldségnapon, lelkileg akkor a béka feneke alá kerültem. 

Fontos megemlítenem, hogy ne lepődjetek meg, ha ilyen mennyiségű céklalé után rózsaszín, vagy pink lesz a vizeletetek. Ha valaki erre nem számít azt hiheti véres, így fontos erről is írnom, no para! 











ÖTÖDIK NAP-BIO SÁRGARÉPALÉ

Vártam ezt a napot is, de csalódtam az ízében, elég nehezen gyűrtem le. A répához szerintem valami édesítő van keverve, nem ízlett így sajnos, de a méregtelenítés nem móka és kacagás...

Hősnek éreztem magam, hogy idáig eljutottam, így ez a nap már lelkileg nem terhelt meg. Öröm volt, hogy végigcsináltam kisebb változtatással a programot (kevesebb kenyérrel). 







Összességében nem nehéz végigcsinálni az 5 napos kúrát, persze mint mindenhez kell egy jó nagy adag akaraterő. Első két nap a nehéz, mint általában a diétákban, viszont az első nap nagyon kellemes, mivel a zöldbúzafűlé nagyon finom. Mély pont nálam a második nap volt a zöldséglével, a többit ha nem is volt a kedvencem könnyen legyűrtem. 

2 kiló mínusszal zártam a programot (51-ről 49-re fogytam), látványosan csökkent a narancsbőröm. A bőrömön semmi változást nem vettem észre, bár normál tartományba esik, így nem is vártam ezt. Kevésbé voltam a program végére fáradékony, mint általában. 

Mivel az előírtaknak megfelelően akartam végigcsinálni a programot, így nem tértem el tőle, de nagyon vágytam végig a zöldségekre. Lehet, ha egyszer belevágnék megint ebbe, akkor zöldségekkel váltanám ki a kenyeret, érdekelne, hogy úgy hogyan működik. 

Minden sokkal finomabb egy egy diéta után, pont ezért oda kell figyelni, hogy ne kezdjünk a léböjt után nagy zabálásba, hiszen akkor mit is értünk el vele. Én ezzel indítottam el a saját diétámat, jó rávezetés volt, örülök, hogy kipróbáltam.

Pár tanács, amit jobb ha megfogadtok, egyik az, hogy csak egészségesen vágjatok bele a méregtelenítésbe. Figyeljetek a testetek jelzésére. Legyen mindig nálatok egy kis csoki, vagy cukor, ha lezuhanna a vércukrotok ne legyen baj. Igyatok sokat mellette, hogy a méreganyagok ki is tudjanak ürülni, ha ezt nem tartjátok be, akkor pattanásosok lesztek és még sorolhatnám.

Ahogy olvastam negyed és fél évente ajánlják a kúrát. 

5 napos csomag ára: 6500 Ft körül van.

Ti próbáltatok már léböjt kúrát? A dr. Steinberger kúrát próbáltátok már?