2017. február 14., kedd

Valentin napegy felkiáltó jel a mondatok végén-OUTFIT

 A Valentin nap évről évre másképp telik. Évekig betegesen utáltam ezt a napot és oltári klisének gondoltam. Aztán belépett az életembe Botond és átalakult a fejembe a Bálint nap lényege. Tavaly hatalmas virágdobozt kaptam tőle, idén viszont megbeszéltük, hogy ebben az évben minden ajándék a közös fészkünk megteremtésére fog irányulni. Ráadásul most teljesen más aspektusból szemlélhettem meg a szerelmesek napját.

Idén szerettem volna kedveskedni pár portréval Botondnak, illetve több poszttal is, amik sehogy sem akartak összejönni. Rettentően elhavazott a blog, a munka, suli, aztán jött egy jó kis felfázás. Utolsó pillanatban sikerült viszont mégis egy outfit sorozatot készítenünk ezt láthatjátok most.




Rengeteg interjút készítek mostanság és próbálom felderíteni kis városom, Nyíregyháza izgalmas helyeit, tavasszal nagy hangsúlyt szeretnék fektetni ezek bemutatására. Nem titok, hogy nagyon sokat dolgozom mostanában egy stúdióban, mind dekorálásban, mint egyéb feladatokban és persze fotózásban is aktívan kiveszem itt a részemet. Nagyon élvezem, hogy dekoratőrként is kipróbálhattam magam idén esküvő kiállításon, illetve hogy egyre több felkérést kapok stylist vonalon is fotózásokhoz. Azt hiszem új szerelmek vannak kialakulóban, ugyanis teljesen beszippantott ez a világ és egyre jobban szeretnék belelátni, minden kis szegmensét kipróbálni. Próbálom feszegetni a határaimat.


Valentin nap pedig nem is lehetett volna pörgősebb, mint most, hiszen a Flower Factorynél volt egy kis dolgom, így láthattam ahogy megannyi férfi, fiú és srác tér be ezen a neves napon virágért, virágdobozért és egyéb ajándékért. 




Rendkívül ritka, hogy van lehetőség látni ilyen formán az ellenkező nemet. Néhányan tanácstalanul, néhányan teljesen határozottan jöttek be, de egyben mindannyian megegyeztek, hogy nem nyűg a Valentin nap, hanem egy jó alkalom, hogy meglepjék a szerelmüket. Szociológusként persze tisztában vagyok vele, hogy azon férfiakkal találkoztam, akik pártolják az ilyen jellegű ünnepeket, de jó volt mégiscsak szembesülni azzal, hogy sokaknak fontos, hogy úgymond klisé módon, de kifejezzék szeretetüket.

Szerintem mindegy miben manifesztálódik az érzelem, ha ez rendszeres és őszinte. Én alapvetően sok  virágot kapok, mivel Botond egy nagy virágkertészetben dolgozik, így Valentin napon nem feltétlen egy nagy csokor rózsa a legjobb ajándék, bár nem is rossz. Ma abban nyilvánult meg az ünnepi hangulat, hogy én bent írom a posztot, miközben kint főzi a vacsoránkat. Szerintem a mindennapi terhek megosztása a legszebb ajándék, amit adhattok fiúk, de a jeles napnak kikiáltott alkalmaknál azért egy szál virágot, mint felkiáltójelet is tehettek a mondatok végére! :) 





A szett nagyon egyszerű, ilyenkor nem szeretek bonyolítani. Egy gyönyörű vörös bársony mini ruhát választottam, aminek az ujj része érdekes, ugyanis háromnegyedtől harang alakban bővül. Karkötő vonalon nem tudok szabadulni az Anda Design ásvány szépségektől. Cipő nem látszik, mivel ez inkább egy portré  sorozat, amiből aztán outfitet eszkábáltunk, de a piros masnis cipellőm tökéletes lett hozzá.

A bársony szerintem a legtökéletesebb ezen napon és mily szerencse, hogy végre a trendek is előtérbe helyezték ezt a nemes anyagot.

SMINK

Alapozó: Catrice
Púder: Pupa
Kontúr: Pupa Kontúr paletta
Szemöldök: Essence por állagú Kit
Szemhéjtus: Bronx Colors
Szemceruza: NYX Jumbo Pencil
Szempilla: Pierre René



OUTFIT

Ruha: Gardrobe in the city

Stúdió: Flower Factory

Fotó: D-Photo Kiss Daniella


Flower Factory