2017. március 11., szombat

Szegd meg a szabályokat! Max Factor Break the Rules újdonságok



Három Max Factor újdonságról fogok írni, tudom négy van a képen, ám a ceruzát egy másik szerintem sokkal hasznosabb, összehasonlító kontextusban szeretném bemutatni majd. Kompromisszum mentes sminkelést ígér a márka kampánya, ami szerintem a lehető legjobb dolog, a tesztből pedig kiderül, hogy a szabályszegés mennyire valósul meg és mennyire működnek a termékek.










Colour Elixir Velvet Matte rúzs



A matt rúzsok letaszíthatatlanok a trónról, viszont ritka madár az olyan, ami hidratálást is mer ígérni. Gyönyörű rózsaszín árnyalat került hozzám, aminek nagyon örültem, mert rózsaszín hiányban szenvedek.



Csomagolását imádom, matt fekete, gumis, de jó fogású. Piros felirat nagyon elegáns rajta. Maga a stick csomagolás már fényes fekete, a végén látszik a szín árnyalat és a száma, neve. A rúzsba bele van nyomva a márka X jele. Hegyesre, csepp alakúra vágott, amit imádok, mert ceruza nélkül is szép kontúrt lehet vele alkotni.




Állaga krémes, kellemes viseelet. Olyan érzés, mint egy ajakír, vagyis kicsit szerintem nehéz viselet. Gyönyörűen pigmentált és tényleg matt.


Fél napot is kibír, persze az evés bezavar ebbe, de legalább nem foltosan, hanem egyenletesen kopik.




Natural Brow Style szemöldökfixáló gél




Formázást és fixálást ígér, ebben nem érzek semmi forradalmi megoldást őszintén. Tudom szőrszálhasogató vagyok, de jobban kedvelem a színezett szemöldök géleket.



Csomagolása vékonyabb spirál megoldású, arany felirat mellett a fekete kupakon fut egy arany sáv, semmi extra. A spirál klasszikus keféjű, elvékonyodó csúcs felé. Nem vesz fel túl sok terméket, ami jelen esetben átlátszó gél. Könnyű dolgozni vele, megfelelő nagyságú a spirál. Remekül fixál és helyére igazítja a szálakat. Nem tudok bele kötni, teszi a dolgát.



2000 Calorie Curl Addict szempillaspirál



Hosszú és göndör pillákra vágysz, akkor ez a te spirálod az ígéretek szerint, no de lássuk beváltja e az ígéreteit.  A 2000 Calorie spirálok igazi ikon termékek, bár nekem eddig nem volt szerencsém próbálni egyiket sem. Na de nagy lehetőség most ezt az  újabb kiadást tesztelni.


Csomagolása a rövid, tömzsi spirálok családjába sorolható, fekete és metálos piros kombó mutatós. A keféje nagy és klasszikus, hajlított. Kicsit féltem tőle, hogy túl nagy lesz a szememhez, de könnyű vele dolgozni, nem maszatoltam össze vele magam. Hosszabbítást nem ígér, de kicsit azért tesz rá. Dúsítása remek, így aki ezt preferálja az nagyon elégedett lesz vele. Picit összetapasztja a pillákat, de ügyes mozdulatokkal ez inkább előnyös, mint hátrányos. Nekem legalább kétszer kell átmennem a pillasoraimon, hogy gyönyörű legyen, de drámait ne várjunk. Összességében jó spirál, de átlagos tudású. Hétköznapokra remek, mivel nem mozdul el, nem pereg és nem tapad fel a szemhéjra. 

Az ajakceruzáról és hasonló ceruzákról ITT OLVASHATSZ.


Hogy tetszenek az újdonságok? Mi a kedvencetek a Max Factortól?