2017. március 18., szombat

Ázsiai kozmetikum és smink kívánságlista Ebayről




Összeszedtem pár terméket ismét az Ebayről, viszont most próbáltam ázsiai kozmetikumokra és sminkekre fókuszálni. 



Régóta szeretnék ilyen kis gyöngyös sminkalapot és persze izgatja a fantáziám az ázsiaiak sminkes világa is. A primer valahol a smink és a kozmetikum között foglal helyet, hiszen a legtöbb esetben hidratál, akár bőr feszesít, pórusokat kitölt. Emellett pedig arra hivatott, hogy a sminket a helyén tartsa egész nap. Egyes termékek, mint a MAC Strobing krém még egy természetes ragyogást is adnak a bőrnek, valahogy képek alapján ez is ilyesmi lehet. 




Még mindig nem sikerült Cushion alapozót kipróbálnom, viszont cserébe sok-sok Cushion termékről írtam tesztet. Nagyon izgatja a fantáziámat és ennek a csomagolása pedig valami szenzációs. Az egyik kedvenc kis rövid történetem a Kisherceg, így van rá esély hogy pont ezért adok ennek egy lehetőséget, no meg mert teljesen ismeretlen számomra a márka és szeretek olyan márkákat is felderíteni, amik még nem robbantak be a köztudatba. Persze benne van a pakliban pont ezért, hogy csalódok, de elhihetitek sokszor kincseket fedez fel az ember a népszerű márkák árnyékában.  




Az Etude House szerintem még azoknak is ismerős márka, akik nem  igazán jártasak a koreai termékek világában. Nem véletlenül népszerű, remek termékei vannak. A szivárványos highlighter a megjelenése óta izgatja a fantáziámat és ezen visszafogott cukorka árnyalatok szerintem még hétköznapi sminkbe is beilleszthetőek lennének.


Imádom a gyöngyös megoldású, színkeverős púdereket, highlightereket és pirosítókat. Kicsit mindig más hatásuk van, de azért alap tónusuk színük azonos. A szív alakú megoldás pedig hiper cuki és a színárnyalata ennek a hideg tónusú lilának olyan, ami még nincs a gyűjteményemben. Ára nagyon borsos, de álmodozni szabad.



"Amikor a csomagolás vesz le a lábamról" tipikus esete forog fenn. Még sosem próbáltam koreai tust, pedig a MEMEBOX idején jó pár sminkhez is volt szerencsém. A tintatartó viszont abszolút szükséges és grafomán bloggernek, ha pedig szépségápolásról ír, akkor tusként nélkülözhetetlen. Külön érdekes, hogy nem csak feketében kaható, hanem izgalmas, de viselhető árnyalatokban.

Egyik legszuperebb hidratálóként emlegetik, így én is ki szeretném próbálni. Most a Mizon hidratálóját tesztelem, de ha elkezd megcsappanni erre nevezek be. 




Thegreensophia egyik videójában láttam erről a termékről egy véleményezést és mivel filléres darab, így mindenképp ki szeretném próbálni. Nagyon tetszik a koncepció miszerint egy nappali és egy éjszakai szemkrém kapott benne helyet. Nappalra nem szeretem a szemem környékére semmilyen gazdag hidratálót feltenni, mert bizony könnyen elmozdul tőle a korrektor és lekenődik a szem alá a spirál. Ennél a nappali szemkörnyékápoló egy könnyű formulájú krém, ami gyorsan beszívódik, este pedig a gazdag krém igazán jól ápol. Fenntartom még mindig azt az állításom, hogy amúgy nem szükséges külön szemkörnyékápoló, amennyiben jó minőségű, jó összetevő listás arckrémeket használunk, hiszen ezeket is lehet erre a területre kenni. 




Éjszaki maszkok nagyon népszerűek koreában, nincs rutin, amiben nem kapnának helyet. Én eddig a Neogence hialuronos termékét használtam, de nagyon szemezek ezekkel a Tonymoly termékekkel. A kivist néztem ki. 



Ismét a csomagolásra kaptam fel a fejem, viszont nincs is itthon most semmi pórus tisztítóm, főleg nem pakolás formában. Egy próbát simán megérhet.






Ugyan nem koreai, de japán. Japánban ugyanolyan fejlett a bőrápolás. A Hada Labo termékek közül már egy Retinolos lotiont teszteltem és imádom. Arra gondoltam, hogy egy kis utazó pakkban kipróbálok egy teljes termékkört és ezzel együtt egy majdnem teljes rutint. Jó áron beszerezhető és jó képet ad egy márkáról, ha kis méretű termékeket szerzünk be. A teszterekkel ellentétben ezek már adnak egy viszonylag reális képet arról, hogy mennyire működik nálunk a termék. 



Nem ismerem ezt a márkát se, de kakas éve van kínai horoszkóp szerint. Ennek örömére alkottak egy ezüstös és aranyas fátyolmaszkot. 





Batmanért ki ne rajong és most lehet kapni már szemmaszkot is. Miért is ne, ilyet sem próbáltam még, ami pedig késik nem múlik.


Fátyolmaszkokból sosem elég. A Neogence tajvani maszkjaiért rajongok, de sosem árt bővíteni a tapasztalás körét pár új, számomra ismeretlen márkával. Ezek a Diseney mesefigurás csomagolásúak pedig szuper cukik.


Új őrület a szilikonos jellegű arcmaszk. Nagyon sok helyen láttam már, így nekem is ki kéne próbálnom. Annyira viszont nem hajt a kíváncsiság, hogy ennyi pénzt kiadjak érte, így hagyom, hogy birizgálja tovább a fantáziám.



Még koreai ecsethez sem volt szerencsém, de ez a ferde pirosító kontúrozó darab felkeltette az érdeklődésemet. Alapból rajongok ezekért a fajta ecsetekért, ennek pedig elég rövidke a nyele, hogy utazó termék legyen. A pasztell színű sörtékről pedig nem beszélek azért se. :)