2017. május 15., hétfő

Agyon hypolt alapozó-Maybelline Fit Me

Ezer éve vágyok egy Maybelline Fit me! alapozóra, hiszen külföldi bloggerek ódákat zengtek róla és a korrektoráról. Végre nálunk is megjelent és kapható. Pár hétig köröztem az állványa előtt, mint egy lecsapni vágyó sas, aztán egy rossz napomon meg is vettem búfelejtőként. Azóta sokszor viseltem, próbálgattam, ideje beszámolnom róla nekem, hogy is vált be. 





Ennek a Fit me!-nek van egy másik verziója, ami hazánkban nem kapható, az is nagyon nagy hypenak örvend. Ez a kiadás normál száraz bőrre ajánlott. 

Amit a márka ígér:

Pórusösszehúzó és mattító alapozó, mely bőrhöz illeszkedő részecskéinek köszönhetően természetes, matt eredményt biztosít. (Krémmánia)



A csomagolása tubusos, én nem szeretem ezt a megoldást, ráadásul olcsó hatást kelt, a végén nehéz lesz kinyomni belőle a terméket. Pozitívuma, hogy jól adagolható. Nekem különösebben nem is megkapó ez a kinézet, ha nem hallottam volna róla ennyit, nem akad meg rajta a szemem. Viszont ez mind mellékes, ha a belbecs egy csoda.

Illata elég alkoholos, összetevői se túl szépek. Felvitelnél érezhető az alkohol bizsergető hatása, illetve néha csíp is. 

Állaga nem túl folyós, nem túl híg, bizalomgerjesztő. Kipróbáltam ecsettel és blenderrel is a felvitelét, mindkét esetben azt tapasztaltam, hogy gyenge a fedése, pedig én alapvetően tökéletesen vagyok egy alacsonyabb közeped fedésű alapozóval. Ezen viszont a pattanások utáni foltok simán átütnek, nem is egyenlítette ki a bőröm színét megfelelően. Jól építhető, viszont akkor már maszkos számomra a hatás, amit nagyon nem kedvelek. Egy rétegben foltos tud lenni, pedig már van rutinom az alapozásban.
Tágak a pórusaim nagyon, nos ez a termék még jobban kiemeli ezt a problémát, ami nagyon szomorúvá tett. Nap közben pedig hamar kifényesedik, még olyan helyeken is, amik amúgy nem hajlamosak a diszkógömbös határa az arcomon. 


Összességében rajtam nagyon nem működött, így tovább ajándékoztam a fele után kb. a barátnőmnek, akinek száraz a bőre. Nos hasonlóan elégedetlen volt az eredménnyel, a száraz részeket kiemelte neki, ugyanúgy panaszkodott a fedésre. Neki nem fényesedett ki, viszont hamar kopott, ezt én is észrevettem, el tud mászni a helyétől.

Egy pozitívuma, hogy nem oxidálódik, vagyis nem változik az árnyalata. Illetve másik nagyon jó tulajdonsága lenne, hogy ez az én színem, viszont a többi tapasztalat függvényében ez tök mindegy is.

Szerintem itt nagyobb a reklám, mint a tudás. Lehet a korrektor remekbe szabott és ezért mondják, hogy az alapozó is jó. Még nem találkoztam ennyire hypolt termékkel, ami ennyire nem lett volna megfelelő Nekem. Tény és való könnyű viselet, mivel nem fed, egy átlag BB krém többet tud és közben ápol is. Természetes hatás pedig azt takarja, hogy nap végére (2 óra elteltével kb.) a saját bőröd ala natur természetesen viselheted, mert a smink lejött. Pórusösszehúzás, mint ígéret amúgy is nevetséges, mert semmi nem tudja a pórusokat összehúzni, csak optikailag kisebbíteni, de ennek a terméknek ez a legkevésbé se megy. Zsíros bőrre szánják, de az én normál bőröm is kifényesedett tőle, sőt ahogy láttam plusz faggyú termelésre késztette (nyilván azért, mert rengeteg benne az alkohol). 

Masszív pénzkidobás volt.


Müllerben és Rossmannban Ára: 1990 Ft
Dm-ben: 1700 Ft

KEDVENC ALAPOZÓIM


Ti próbáltátok már? Hogy tetszett?