2017. augusztus 9., szerda

Detox a bőrnek-Bielenda Carbo Detox

 A bőröm meghülyült, amiért részben az időjárás a hibás, részben a fogamzásgátló abbahagyása, hormonális káosz a szervezetemben. Így nagyon örültem ennek a krémnek, ami a Kedvenc Krémem weshoptól érkezett és kifejezettem mattító hatású, zsíros bőrre való és azt ígéri, hogy méregteleníti a bőrt, ezáltal nyilván a pattanások képződését is megakadályozza. 




Amit a márka ígér:


Aktív szénalapú, mattító és hidratáló arckrém, mely hatékonyan javítja a kombinált és zsíros, vagy szürke tónusú, tág pórusú, elszíneződésekkel teli bőr kondícióját. Az aktív szén méregtelenítő és pórusszűkítő hatású, csökkenti a faggyútermelést.

FIGYELEM! A krém fekete színű, mely a felvitel után tökéletesen illeszkedik a bőrhöz anélkül, hogy megváltoztatná a bőr színét.

Használati javaslat: Minden reggel és este vigye fel a megtisztított arc, nyak és dekoltázs bőrére.


Csomagolása látványos, ahogy visszaköszön a dobozon a szén mintája és a zöld betűk szinte lekiabálnak a polcról. Férfias, így a srácok is lelkesen próbálják ki, főleg, amikor meglátják mi lapul benne. Az üveg tégely nem a legjobb csomagolás, de nem lehet minden pumpás, túl tökéletes világ lenne, így ezen lépjünk túl. Jól záródik és üveg, így biztos nem válik ki semmi a műanyagból a termékbe (nemrég tanultam a műanyagokról és nem vagyok azóta oda az ilyen csomagolásokért).

Illata mesés, engem leginkább a sárgadinnyére emlékeztet, oda vissza vagyok érte, pedig általában az illatmenteset próbálom preferálni tudatosan, de ez elcsavarta a fejem. A színe sötét szürke, nagyon tetszetős és mókás. Állaga a krémes és géles között van, nagyon könnyen beszívódó, szinte vizes hatású. Nem hagy semmi színt maga után, így bátran kenegessük magunkat.

Ebben a forróságban teljesen megbolondult a bőröm és átváltott zsírosba, sokszor úgy festettem, mint aki zsírosbödönből mászott ki. Aztán elkezdtem használni a Bielenda krémét és sokat javult a helyzet. Nappal preferálom inkább, láthatóan kevésbé fényesedik ki a bőröm. A faggyú termelés kicsit csökkent tőle úgy veszem észre, így abszolút aláírom a mattító hatást.

A pórusokat semmi nem tudja csökkenteni, maximum optikailag, viszont ez a termék mégis csinál velük valamit, gyanús, hogy valahogy tényleg tisztít, méregtelenít, mert látszik a hatása. Eddig ilyet csak hámlasztónál láttam. 

Összességében imádom, az ígéretei nagy részét beváltja, ráadásul mókás a szürke színe. A szén pedig egy kiváló anyag, ha a pórusainkat akarjuk tisztítani. Hamar beszívódik, így simán rá lehet sminkelni, reggeli rohanásban is megfelelő.

Megrendelheted a Kedvenc Krémem webáruházból
Ára: 2950 Ft