2017. augusztus 3., csütörtök

Kis fekete kis extrával OUTFIT

Elegáns ruhákat ritkán mutatok, aminek több oka is van. Ritkán mentem olyan eseményre, ahová tényleg ki kellett csípnem magam. Ebből fakadóan nem sok alkalmi ruhát vásároltam. Ám fordult a kocka, illetve a szemléletem is. eldöntöttem, hogy 30 éves koromra a lehető legtöbb alap darabot beszerzem, ezzel az elhatározással egy időben pedig jöttek az alkalmak, meghívások, így nem ért készületlenül a dolog. 






Régóta szemeztem ezzel a darabbal a Shein oldalán, már meg is feledkeztem róla, amikor jött a webshoppal az együttműködés, így ki is választottam. Tudni kell rólam, hogy a csipke ruhákra nagyon háklis vagyok, utálom a gagyi, nyúlós, kínai minőség darabokat, eszméletlen olcsónak tartom. Emiatt volt is bennem félsz, meg kíváncsiság, hogy egy kínai webáruház mit is tud nyújtani ez ügyben. 


Könnyű muszlin tüll anyagból készült, megfelelően alábélelet szaténnal és csodálatos minőségi a csipkerátét, ami ragyog a fényben és arany színű.
A felső részen a a csipke úgy fut, hogy karcsúsít optikailag, lent pedig a függőleges indák szintén magasabbnak láttatnak, nyújtanak. Alul és felül is szép hullámba végződik az anyag, ami a kis ujj részen is megjelenik keretbe foglalva a ruhát. 
A midi fazon szerintem a legnőisebb szoknya megoldás és az A vonal tökéletes azok számára, akik vékony derékkal rendelkeznek. 

Ez a ruha tartást igényel, amint picit is elengedem magam és begörbülne a hátam, amire hajlamos vagyok a felső rész esetlenül áll és érzem is, így tartásjavítónak sem utolsó, jobb mint a parfis nyél gyerekkoromból





Kiegészítőnek egy tollas kis chlutchot választottam, ami arany szegecsekkel díszített és egy fekete hasábsarkú szandált.

A ruha önmagában is ragyog, így sok kiegészítőnek nincs helye, sőt én gyakorlatilag az ilyesmihez semmi esetre se tennék fel ékszert, maximum egy karkötőt. 





OUTFIT

Ruha: Shein
Szandál: Secondhand
Táska: Athmosphere (Háda)

Hogy tetszik a szett? Hova viselnétek?