2017. augusztus 16., szerda

Kirándulás az elvarázsolt erdőben OUTFIT

Hétvégén úgy döntöttünk Botonddal, hogy ellátogatunk Aggtelekre, hiszen általános iskolában voltunk ott mind a ketten kiránduláson utoljára. Mivel egy kifejezetten hűvös napra virradt, így felavathattam egy régóta a szekrényben várakozó nadrágot és az új kockás felsőmet. 


A ruhadarabok számomra az emlékeimet őrzik, egy egy különleges napon szeretek új ruhákba bújni, hogy amikor újra felveszem őket azokat az érzéseket idézzék fel bennem, amit első bevetésükön átéltem. 
Nem terveztem a szettem fotózni, így ez egy nagyon random outfit poszt lett, de a környezet miatt mindenképp meg akartam veletek osztani.




Rám jellemző, hogy imádom mixelni a stílusokat, így most a sportost kombináltam egy kicsit blúz szerű, spanyolos hangulatú felsővel.

A nadrág úgynevezett mom jeans fazon szűkebb verziója. Imádom a szaggatott farmereket, de ahogy idősödöm valahogy a visszafogottabbak kerültek előtérbe, amiben több az anyag. A világos farmer kicsit erősít, de nyáron szerintem mindenki lelkesebben visel ilyesmit a hűvös napokon.


A felső nagyon izgalmas, mivel egy blúz, ami hátul cipzáros, az ujja pedig a spanyol flamenkó táncosokat juttatja az eszembe. A mini kockás minta nagyon divatossá vált az idei nyári szezonban, van egyfajta vidéki bája, született feleségek hangulata, ebből fakadóan maga a szabás és az anyag is izgalmas vibrálást, kontrasztot alkot. 


De mesélek egy picit a kirándulásról is. Megnéztük a cseppkőbarlangot, ami ugyanolyan élmény volt, mint gyermekkoromban, bár kicsit sokan voltak, de meglepően fegyelmezett és előzékeny volt mindenki, így kényelmesen lehetett fotózni és megnézni minden kis részletet, a tárlatvezető pedig igazán rátermett volt.
Ezután Jósvafőre mentünk enni, de ez az élmény inkább viccesre sikeredett, mint ízletesre. Megérkeztünk az étterem kerthelyiségébe, ami nagyon klassz rusztikus hangulatú volt, átható macskapisi szaggal. Hamar meg is találtuk az okát, egy tiszta seb macska személyében, aki az asztalok között kunyerálta a falatokat. Ezután odalibbent a pincérnő, aki közölte, hogy se csirke, se pulyka ételek nincsenek, elfogytak. Még ez se szegte kedvem, amúgy se azt akartam enni. Kikértük a levest, de sajnos csak egyfajta levesük volt, hát legyen. Nagyon finom volt cserébe a húsleves, igazi házias ízek. Főételem viszont hosszú várakozás után és saláta nélkül érkezett meg és ehetetlenül sósan. Alapból túlsózok mindent, de ez még nekem is sok volt. Botond nevetgélt, hogy kivételesen ő választott jobban, de az étkezés végére konstatálta, hogy a pörköltjének a fele csimbókos, zsíros hús volt. Az egész evés alatt jól lefoglaltuk magunkat, mivel millió darázs szórakoztatott bennünket és mindenki mást az étteremben. Hogy jót is meséljek az étterem felől fel lehetett menni a tengerszemhez, ami annyira lélegzetelállító volt, hogy feledtette a negatív élményt.



A kis árnyas elvarázsolt erdőt patakok szabdalják, mindenhol vízesések és egy hihetetlen kék tengerszem lapul. Szinte látja az ember a vízi tündéreket előbukkanni a habokból, a víztükör pedig olyan, mintha köd szállna felette. Az erdő fái közül pedig vártam, hogy egy-két kobold fog előszaladni. Ha még nem jártál itt, akkor mindenképp látogass el, de a Malom étterem helyett inkább válassz más helyet.

Legpraktikusabb táska fazon a hátizsák kirándulásokra. Idén viszont a trendek középpontjában is ez áll, így szerintem lassan mindenki gardróbjában lapul egy-két darab. Erre a csavargásra sok dolgot akartam vinni, így az Ezsubegz táskát pakoltam meg rendesen, mivel ebbe kényelmesen beleférek. A pántja kényelmes, nem vágja a vállam, így könnyen tudok akár nagyobb súlyt is cipelni. Emellett pedig gyönyörű, a kedvenc részletem pedig a hologramos kis részlet és a szíves fém rátét. 



A cipő egy kínai üzletben várt rám, több alkalommal is felpróbáltam, de annyira ritkán viselek sportcipőt, hogy többször is visszatettem. Aztán Botond céges hétvégéjén engedtem a csábításnak és megvettem, egyik legkényelmesebb lábbelinek bizonyult azóta. Engem minden cipő, szandál, saru feltör, meghámoz, ez még nyomni se nyom sehol, így hosszú kilométereket tudok sétálni benne, anélkül, hogy a sebtapaszokat kéne fogyasztanom.



OUTFIT

Felső: Shein
Nadrág: H&M
Cipő: kínai
Táska: Ezsubegz

Fotó: Botond

Helyszín: Jósvafő Tengerszem