2014. július 13., vasárnap

La Roche-Posay fizológiás habzó arctisztító-TESZT

Ugyan a  micellás vizek korát éljük, mégis egy figyelemre méltó arctisztító terméket szeretnénk megismertetni veletek, ami paraben-, színezék-, alkohol-, szappanmentes és a luxus teljes érzetét adja a bőrnek, ez a La Roche-Posay fiziológiás arctisztító habja.







Nemrégiben hozzájutottunk a ehhez a termékhez a La Roche-Posay webáruháztól, amit bátran ajánlunk nektek, mert minden termékük van raktáron. Mint tudjátok nagyon szeretjük ezen márka termékeit, de igen nehéz hozzájuk jutni, hiszen a legtöbb forgalmazó gyógyszertárban sincs minden, így a beszerzés így online a legegyszerűbb és legbiztosabb. Térjünk át a tesztre.

Amit a márka ígér:


A fiziológiás habzó arctisztító gyengéden távolítja el a sminket. Fiziológiás formula:- Az optimális tolerancia érdekében kiválasztott hatóanyagok, magas sminkeltávolító hatás- Fiziológiás pH, szappanmentes, alkoholmentes, színezékmentes, parabenmentes.







Amit a WEBÁRUHÁZNÁL találtunk leírás:

Gyengéd arctisztító az érzékeny bőr számára.
A fiziológiás habzó arctisztító gyengéden távolítja el a sminket. Fiziológiás formula:- Az optimális tolerancia érdekében kiválasztott hatóanyagok, magas sminkeltávolító hatás- Fiziológiás pH, szappanmentes, alkoholmentes, színezékmentes, parabenmentes.
A bőr fiziológiás egyensúlyát tiszteletben tartva tisztítja meg a bőrt.
Ujjbegyeivel vigye fel a készítményt és annak segítségével tisztítsa meg az arcát.
Lágyan masszírozza be, majd öblítse le.
Kerülje a szemkörnyéket.


TESZT:


Enikő:

A fiziológiás arctisztító, amit megrendelhettek INNEN akciósan 3059 Forintért, számomra tökéletesen beleillik az arctisztítási rituálémba. A micellás vízzel lemosott bőrömön mindig marad fent egy kis smink, amit ez a habzó termék gyorsan eltüntet. Kíméletes és szuper gyors megoltás az arc tisztításra. A csomagolása egyszerű, de a pumpás adagolóval engem mindig meg lehet venni kilóra, hiszen luxus érzetet ad. Első használatnál megnyomtam az adagolót és vártam a géles állagot, amit majd ha felkenek elkezd habzani az arcomon, na egy fenét, egyből hab jött a kis flakonból, leesett az álam de örömömbe. Egyből kackiás bajuszt rittyentettem az arcomra, ugyanis mindig irigyeltem a pasik borotva habját, amivel játszhatnak. :) Miután kitomboltam magam vele, mint egy nagyra nőtt csecsemő, leöblítettem a krémes terméket, amit abszolút nem nehéz lemosni (ez nálam nagyon fontos, utálok kínlódni az eltávolításával a termékeknek). Megtöröltem az arcom és vártam, hogy mi lesz. Jelentem, ilyen puha baba koromba volt utóljára a bőröm, mentem is anyához eldicsekedni vele, vesztemre ő is használja innentől. :) Régen voltam ennyire elégedett valamivel, biztos, hogy ha elfogy újra veszem. 5/5 pont és sok sok puszi La Roche-Posay. :)



Gina:


Enikőhöz hasonlóan az első meglepetés engem is akkor ért, amikor rögtön hab jött ki az egyébként átlátszó folyadékot tartalmazó flakonból. A habbal együtt érkezett a finom illat, amivel engem mindig le lehet nyűgözni. A micellás vízzel áttörölt arcomra vittem fel ezt a terméket és finom, puha bőr lett az eredmény. A sminkmaradványokat is szépen eltávolította. Az arcápolási rituáléba nagyszerűen beleillik, a tonik és a hidratálókrém előtt használom, legszívesebben este, lefekvés előtt. Nekem fontos, hogy reggel milyen arccal ébredek, az esti ápolóimnak biztosítaniuk kell, hogy az éjszaka folyamán a légkondi ne szárítsa ki a bőrömet, kb ez az összehasonlítási alapom minden ilyen terméknél. Jelentem, hogy ezen a teszten is 5-ösre vizsgázott a habzó arctisztító, így biztos, hogy újra fogom venni.